|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
De tar beslut från gång till gång. Se https://www.travsport.se/arkiv/nyhet...ngar-och-kyla/ -25 verkar de klara av. Tidigare i veckan pekade prognosen på kallare än så när Boden skulle ha V64. Och då ställde man in. Så länge det inte ligger i korten att det blir "väsentligt kallare" än -18 så kommer de att tävla som vanligt. Hästarnas långa halsar värmer upp luften mycket mer än man tror. Oftast är det för kuskarna som det är värst.
|
|
|
|
|
#17 |
Kylan
Om jag rätt minns -25
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4120Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hur stor ser återbetalningen ut (procentuellt) att bli om det blir utdelning i alla potter? (med den prognos som ligger kring omsättning)
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Men det kommer naturligtvis inte att stanna där. Väldigt svårt att gissa hur mycket pengar folk verkligen har att lägga så här på den första av årets två fattigaste lördagar. Allarättspottens storlek stiger långsammare vs omsättningen för V85 än det gjorde för V75.
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
![]() DD Inlämnat: 2026-01-08, 16:17 Avd 1: 4 Lion's Roar 2: 7 Howtoreach W.F. 1 x 10,00 kr = 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Rättningskod: PVK VCH FRM 337 spänn in i spelkassan. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strappa71 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fredags Surr
Som vanligt gäller det att hitta spikarna och rätt garderingslopp oavsett om det är 10 eller 100 miljoner i potten. 1)Nordisloppet är som vanligt klurigt i min värld. Några hårt betrodda men för att hitta bra spelvärde är det väl spik eller många som gäller. Tvåhästarslås typ 1 och 8 är väl isbjörnskallt spel mässigt. ? 2)Fredagsspiken är Urbina. 3) Krut är väl första hästen men Klass 3 är som bekant Klass 3. Gardering ? 4) Tja det lockar att gadda Pepparn med 4-7 men det skapar hål i spelbugeten. 5) Garderingslopp XL. 6) Fredagsspiken är Fahrenheit. 7) 1-2-6-9-10 borden väl räcka en bit ? Men 2 och 9 kan vara ett Tvåhästars lås !? 8) Ännu ett klurigt lopp. 1-2-3 är tidiga på min kupong. Lutar åt ett brännvin special system. Men ett litet chanssystem är inte helt uteslutet. Återigen V85 är för svårt. Dessutom kryddat med brodd balans och stenhård vinterbana. Eller löst nylagt rullgrus. Romme personalen brukar erbjuda överaskande banunderlag. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
![]() Märren är ingen vinnartyp men en stabil travare med formen på topp och trivs med skor. Härdad i ganska tuffa gäng och den där Djusepojken gör spännande debut bakom hästen. Märker du att jag försöker övertyga mig själv ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Citat:
Mats tankar (från travronden) om 1 vs 3. Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7) |
|||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Om man får tro på Stefan Melander så ska ju Orion vara en spik.I så fall verkar bli många
nior på rätta raden. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Musse S.F i Avd 3. Skräll, men varit ute i tuffa lopp, bra rapporter, och öppet lopp. Orion (som sagt). Öppet lopp, bra på avstånd med sparat mot tufft. Bra form generellt. Steady Cöuntess i sjunde. Definitivt Twigs Khaleesi i sista. |
||
|
|
|
|
|
|