|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Är själv helt borta, bara det gamla vanliga; DD kvar...
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Inte lätt för megafavoriten när det skickas upp formhästar från södra Sverige .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Härligt! Nu gäller det att V5-spikarna sitter.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
Synd!
Men jobba för 7 rätt, kan nog bli fina pengar på det!
viking90 (+7) |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jaja, det var spännnade så länge det varade. Vinner Fahrenheit och "rätt" hästar i det två sista avdelningarna kan väl sju rätt ge ok. Ska dock sägas att jag spelade med 50% insats. Så kanske lite orättvisst i kampen mot Harry, 864 rader mot 384 rader.
Men jag leder med 4-3 där iaf.. Senast redigerad av viking90 den igår klockan 17:50. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Det var hårt, men det gick. En spik kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Dubbelslag på nr 6 nu hade ju smakat mumma
![]() Men jag återkommer till pessimist viking och då slutar det antingen med favoritsegrar eller att mest troligt att jag bränner i båda loppen... Men lycka till shooter på V5 |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
viking90 (+7) |
||
|
|
|
|
|
#74 |
Inflationen verkar stiga på ATG
Ser att man nu har höjt gränsen för vad man kan se när det gäller kvarvarande systemvärde från 200 000 till 1 mille jämnt. Kraftig höjning, verkar väldigt logiskt. Men det är väl som allt annat ATG presterat på sistone.
|
|
|
|
#75 |
|
Perfekt utfall en sådan här omgång hittills . Inga omöjliga vinnare men ändå ganska svårt. Mycket talar för att många får vara med och dela på jackpotmiljonerna och få riktigt bra betalt med två lopp kvar . Tyvärr inte jag. De två andelsspel jag är med på borta sedan länge .
Många som behöver påfyllnad i spelkassorna nu efter winterburst , nyår och dagens omgång . Enorma belopp som spelats bort och flera veckor till lön för de flesta . Blir utmanande veckor vad gäller omsättning för atg som kommer. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|