|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#77 |
|
Trött man blir. Johans hästar går som tåget och så är min spik såklart sjuk.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Precis. Och som "vanligt" har man alla rätt, men på 2 olika bongar. Konstigt att det ska vara så svårt att bara göra en bong men även få in motbongens hästar där. Blir till att skotta snö istället för att dricka champagne.
|
|
|
|
#79 |
|
Ja . Man lär inte bli rik på annat än åtta rätt som utfallet varit hittills . Återstår att se om femrättspoolen delas ut idag.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
6-9-12-15 ska vi hålla koll på Viking!!
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Avd 7 "Megafavoriten" och formhästen från syd kastade in handduken..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+10) |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Brrrrr. Fan vad det var kallt ute. Och blåsigt. Blir kall champagne inne i värmen istället för skottning i alla fall.
Tar ut nästa veckas fullträff på V86 eller V85 i förskott. Ikväll också...
|
|
|
|
#84 | |
|
Administrator
|
Citat:
viking90 (+6) Senast redigerad av Gotland den igår klockan 18:40. Anledning: JOBBA |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Men en märklig favorit var det på förhand kan jag tycka! Katmandu däremot gjorde det bättre än förväntat. Men 31% från spår 9 över kort mot detta motstånd var groteskt! Själv ratade jag bägge två på systemet men kan likväl bara få 6r. |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
592 kr tillbaka, lite snopet med tanke på hur det såg ut halvvägs. Syns inte Håleryd hann fram i sista.
Jaja. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
Synd!
Du gick plus, inte alla som gör det! Otur i sista och var inte så långt ifrån med spiken tidigare. Nya tag!! Bra tippat och du slog väl Harry rätt ordentligt!?
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
Ja det för man vara nöjd med...Men lite(mycket) vill ha mer. ![]() Ja jag vann med 6-4, men hade ju dubbelt så många rader, Harry får ju inte jobba med minskad insats... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+10) |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|