Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 22:51   #91

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1884
Standard

Jag var kvar efter 6 avdelningar. Stannade på 6r och 29,7% tillbaka på insatsen.

Trodde "egentligen" mycket på Karat då jag inte var 100% HoP-imponerad senast. Men sedan vek jag ihop mig på sliutet och fördelade om raderna från 50-50 till 70-30 och det kostade mig garderingar på slutet.

Det här är en nåbar omgång för mig rankingmässigt. 5x2x1x2x5x1x3x2. Då spricker jag i systemkonstruktionen istället.

Man får ta sig några Minttu-shots och smälta det här.

Edit: Edit: Blandade ihop avd 5 o 6

Senast redigerad av Strappa71 den idag klockan 16:09.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 10:01   #92

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag var kvar efter 6 avdelningar. Stannade på 6r och 29,7% tillbaka på insatsen.

Trodde "egentligen" mycket på Karat då jag inte var 100% HoP-imponerad senast. Men sedan vek jag ihop mig på sliutet och fördelade om raderna från 50-50 till 70-30 och det kostade mig garderingar på slutet.

Det här är en nåbar omgång för mig rankingmässigt. 5x2x1x2x1x5x3x2. Då spricker jag i systemkonstruktionen istället.

Krävs nästan 3 spikar för att kunna täcka åtminstone några lopp med mer än 4-5 hästar har jag märkt. Även om man kör ett 2000 raders för 15 öre per rad så märker man efter 3-4 garderingslopp att kostnaden snabbt drar iväg mot den maximala insatsen som är tillåten med reducerad radinsats . Jag rök direkt igår . Infon från stallet att 1an i avd 1 skulle kunna en 23 tid stämde inte som väntat , men hade tvåan blivit störd till galopp när favoriten galopperade (nära)så hade den nog vunnit ändå.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 10:38   #93
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 2886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg

Det här är en nåbar omgång för mig rankingmässigt. 5x2x1x2x1x5x3x2. Då spricker jag i systemkonstruktionen istället.

Det var ju bra att ranka nr 1Timotejs Messenger som etta men inte fullt så bra att ranka Fahrenheit som femma. Eller har du blandat ihop avd 5 och 6?
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 12:37   #94

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Chans DD : 2 mot 2.
Loke

Snygg spik på Claes i avd 8!

Det nersläckta bolaget återuppstår vid stora jackpotomgångar på V85.
Jag har en passiv del på 25%, så jag sträcker mig till att titta.
Det blev en slant över när bolaget metade in 8an i premiäromgången av V85.
Så det finns lite kvar att omsätta, när de av småspelarnas ihopsnodda pengar kommer upp på bordet.

Bolaget jobbade med en spik på Galadriel, samma som du.
Hur det gick förövrigt är ytterligare en efterhandare

Jäklar vilken 5-stjärning styrning av Claesse, packade fältet från start till mål och fuskade bort en stor del av loppet för att defilera hem loppet över upploppet.

En kuskinsats i världsklass.

Väntar in Skarplöths repass, så kanske jag själv börjar snedspela igen.

Lev väl Loke, feed your brain med fler analyser.

The cold turkey
Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 13:31   #95

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18549
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Loke

Så det finns lite kvar att omsätta, när de av småspelarnas ihopsnodda pengar kommer upp på bordet.

Jäklar vilken 5-stjärning styrning av Claesse, packade fältet från start till mål och fuskade bort en stor del av loppet för att defilera hem loppet över upploppet.

The cold turkey
Jajjan
Tjenixen Jajjan.

Kul att se din signatur på Sharps banan igen. Allt väl med gamle tjöt Loke.
Nytrimmad pacemaker är monterad i veckan så nu är man som ung på nytt.
Eldrivet ligger ju dessutom rätt i tiden.
Ha de gött Jajjan.
Lokemotivet Efterhandaren.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 13:48   #96

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Loke

The cold turkey
Jajjan
209 av 2 479 152 system fick del av alla fonderade jackpottmiljonerna. Inte ens 1 av 10 000 system satt så vi som inte fick vara med och dela behöver inte känna oss ensamma .

Senast redigerad av olle den idag klockan 13:50.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 15:40   #97

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4110

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
209 av 2 479 152 system fick del av alla fonderade jackpottmiljonerna. Inte ens 1 av 10 000 system satt så vi som inte fick vara med och dela behöver inte känna oss ensamma .
Nä, man känner sig inte ensam, snarare blåst! Skyffla inte över jackpot-pengar från en lägre vinstpool till åttarätts-poolen. För övrigt; lägg in V65 eller V64 inom ramen för V85 som ett alternativ. Snacket om att det inte är datatekniskt möjligt p g a norrmännen är ju skrattretande. Sätt AI på den uppgiften om ni inte kan lösa det själva! Kan man flyga till månen så...
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 15:54   #98

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Nä, man känner sig inte ensam, snarare blåst! Skyffla inte över jackpot-pengar från en lägre vinstpool till åttarätts-poolen. För övrigt; lägg in V65 eller V64 inom ramen för V85 som ett alternativ. Snacket om att det inte är datatekniskt möjligt p g a norrmännen är ju skrattretande. Sätt AI på den uppgiften om ni inte kan lösa det själva! Kan man flyga till månen så...
Det är vad det är. Klart att de hade kunnat styra upp så det går att ha flera V65or samma dag när de väl gjorde om sin spelmotor.

Och det går fortfarande att lösa. Det är bara kostnaden den handlar om.

Inte "bara"....när det ska tryckas nya fysiska kuponger med val för bana, terminaler ute hos ombuden måste programmeras om för att hantera nya kupongerna. Och spelmotorn måste också programmeras om för detta.

Utifrån känns det som att det borde vara "lätt att lösa". Men det är oftast inte så de jobbar med sånt här. När de byggde nya motorn valde de att göra en "port", bara låta den nya ha exakt samma funktionalitet som den uråldriga hade.

Varför? Det är lättaste sättet och kräver minst testning mot kringliggande system. De hade ont om tid till att börja med och valde därför det som helt säkert gick snabbast.

Tråkigt? Ja.
Kass framförhållning? Oerhört.

Lätt att fixa till snabbt och billigt nu i efterhand? Tragiskt nog, absolut inte.

Vad gäller skyffla pengar? Varför skyffla pengar till en annan omgång? Det är väl det största felet av alla? Om något så SKA pengar skyfflas till andra vinstgrupper, både upp och ner. Men inom samma omgång.

Vi är trots allt överens om minst en sak. Och det är att det nuvarande upplägget är kasst

Tillägg. Det verkar som att ATG pausar fonderingen fram till påsk. Det blir fortfarande 100% till allarättspotten, i kommande ordinarie omgång. Man backar alltså för att många oroar sig över all "ränta" som ATG drar in genom att hålla på pengarna. Istället ska pengarna ut i random följande omgång. Inte ett skvatt bättre enligt mig.
Gammal idag, 16:05   #99

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Det var ju bra att ranka nr 1Timotejs Messenger som etta men inte fullt så bra att ranka Fahrenheit som femma. Eller har du blandat ihop avd 5 och 6?
Japp. Borde ha skrivit dem i stigande ordning istället. 600 rader var det iaf.

Ämnesverktyg

td