|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4519Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
ÅBY 14 februari - V85
Äntligen min favoritbana med dubbla OS. OS som går på TV varje dag intresserar mig inte ett dyft men OS på Åby gillar jag, det ger en extra twist som man kan räkna på vid systembygget.
Inga spår är lottade än, men jag ser på Travsport.se att endast 6 hästar är anmälda i Guld, som ovanligtvis går över 2640m. Långtradaren från Katja Melkko, HIGH ON PEPPER/Jorma Kontio är med. Likaså Maria Törnqvists MACAHAN som gillar lång distans och nu gör årsdebut med Dwight Pieters i sulkyn. Lägg därtill KARAT RIVER från Untersteiners med Stefan Persson som kört vid de senaste två vinsterna. Ett härligt race. Rygg ledaren känns farlig (vem det nu blir). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Söndags Raden
Med några ”stabila” Tvåhästars lås ![]() Magkänslan får företräde. Det är ju trots allt bara söndag. 1) 11 Green Peaks 2) 2 Victoria L.L. 3) 5 Macahan och 4 Karat River 4) 8 Twelve O’Clock och 12 Chenanigans 5) 4 Appia Express 6) 8 Xanthis Hilton och 9 Makalu Doc 7) 1 Deadly Map 8) 2 Mister Kabuki och 7 Nash Keeper Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 21:19. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|