|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Torsdag 12/2 - Halmstad - V64 DD mm
Gröten satt som en smäck idag oxå och nu är kroppen redo för dagens prövningar. Men först värms knoppen upp med lite travsurr från hemmabanan.
Det vimlar av hästar med låg startpoäng och lågklassigt är bara förnamnet men man ska väl inte ha för stora krav en torsdagskväll mitt i februari. V64 1) 5 Euron Face Tog sin första seger senast på ett övertygande sätt. Toppfin 4 åring som verkar travsäker !?! Mommert Myser. V64 2) 6 Remy Lane Varit ute i tuffa gäng och är väl första hästen. Men 76% är väl lite väl magstarkt. Debut på distansen !? Favorit i fara ! 10 Wonder Töll Surt läge men jag vill påstå att klyschan bättre än raden kan stämma. Gick en 12 tid på distansen i Dec. på Åby !! Dock flera framspårs luringar i vassen. V64 3) 3 Steady Breeze Perfekt läge men orutinerad är bara förnamnet. Typiskt blunda och peka lopp eller helgardering. V64 4) 2 Princess Beluga Det luktar spets och slut lång väg och Mifsrud är en stabil driver. 3 Carlos Diamant Ger nog Belugan en match. Hajom hästen har stallform och även Malte är en Handfast driver. V64 5) 3 Langli Har pausat ett halvår och är naturligtvis svårbedömd men har Vomb filurerna ställt iordning är han med på stregen. Mommert Myser. 10 Indeed Har ett lopp i kroppen efter låång paus. Den där Ecce pojken kör som en biltjuv då och då men ibland har han täckning.Hästen var grym för 1,5 år sedan. Jag har lite magkänsla ! Men det kanske är gröten ![]() V64 6) 4 American Dream Gamle Axel J ( Psst vi är lika unga) ’ plockar fram fina hästar och halvdanske Rosleff får sitta upp. Kan gå. 5 Qillerbee Är bra iordning och räds inte distansen. Halvsmack. 7 Balotelli Face Rejäl travare som går på alla distanser. ”Hanna från Halmstad Hej……..” |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|