|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banan är så pass lös så flera hästar hade problem med fäste och mjölksyran kommer tidigt.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Oj vad bra han är Bleke Borken, en ny Järvsöfaks kanske?
Garderade spekulativt, när favoriten är spelad till över 80% och startar med galopprisk, är gardering given. Felfri absolut toppchans. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Upp till bevis ! Då för vi se om Kihle och Villiam pallar för favorit trycket. Känns änna lite överspelad.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Avd
1: 5, 8, 9 2: 1 Bleke Borken 3: 3, 6, 7, 11 4: 1 Pearl di Quattro 5: 3, 5, 6, 11 6: 2, 8, 9, 11 7: 2, 12 8: 4 Ackuratess Rättningskod: PNQ RMN CBN De flesta är nog med efter 2 lopp. Avd 1 Plockade bort Global emil då han kändes för dålig för att vinna och de gjorde jag rätt i. Avd 4 Blir chansspik. Har svårt att se vem som ska vinna de loppet. Troligtvis gått framåt med 2 kortlopp. Avd 5 Jag tror 3 kapten nemo har bra chans på ledning så hoppas jag finnen är bättre än vad de felsta tror. Avd 6 Här tror jag Dats pepino tar ledning. Kanske släpper till 2 venom. Så får vi se om den är tillräckligt bra för att vinna. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
07 öppning i Klass 3 kräver sina offer. Helt vansinnigt.
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
![]() Sitter man bakom en häst som bränt sina krafter i öppningen går man ut i dödens när dom kommer bakifrån - annars blir man fast....som sagt. Senast redigerad av KonsultTT den igår klockan 17:03. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Att de fortfarande inte har lärt sig att tokkörning inte lönar sig. Hoppas att Villiam får en bättre kusk nästa gång. Gick bra i skymundan efter att ha dragits bak.
Senast redigerad av Shooter den igår klockan 17:04. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Där klev man av, kuskeliten släpper ogärna till en junior, även om det kostar så mycket att
hästens chanser spolieras helt. Det skall man ha med sig när man tippar. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Oj,oj. Det där kunde gått riktig illa, häst nr 4 sprang åt fel håll starten.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|