|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4542Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Nu har High On Pepper gått ner i procent och är plötsligt väldigt intressant som spik på endast 35%. En långdistansgynnad guldhäst som tjänat mer pengar än alla hästar på varje volt har gjort tillsammans. Bara inte Jorma sitter och såsar för länge så är det väl en stillsam promenad i parken.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Huvudsystemet är klart och lämnas in så här (om inga sena spikstrykningar gör att jag får tänka om helt)
Avd 1 1 Global Email. Örjan har under 6% segrar i år. Borde väl vända snart och spår 1 på Bergsåker sägs ju vara bra. 3 Jimmy Adore får oxå plats på min kupong, Hanna Olofsson och Jenny Engfors är ett framgångsrikt team. Mitt förstastreck hamnade på 5 Four White E.G. Djuse/Djuse och spår 5 på kort auto. Kommer med två raka segrar i billiga lopp. Kan vara en spik för den djärve! 8 Mago Launcher har jobbigt spår men formen är på topp och Olle Alsén kör med vinst i sikte. Avd 2 1 Bleke Borken spikas trots för hög procent. Kan inte tänka mig att Noralf slarvar bort sitt försprång. Avd 3 Svårt lågklassigt lopp men 3 Twigs Like U är intressant i Melkkos regi. Rikard Nils är en offensiv kusk. 11 Dream Loverboy är ett Djuse/Djuse-ekipage som brukar vinna när han inte galopperar men enligt Mattias är hästen inte så osäker som det ser ut i raden. Tas nog lugnt iväg från bakspåret och båda de senaste vinsterna är tagna från bakspår. Är hård när han kommer iväg. Avd 4 Volt och ston. 1 Pearl di Quattro från spår ett med Djuse/Djuse vill jag inte vara utan. Ulf Ohlsson från springspår låter bra, så 6 Ditte Gel ska med. 8 Digital Last är relativt ny hos Melkko och rankas högt även om hon är svårbedömd i voltlopp. jag nöjer mig så, men här kan det skrälla. Avd 5 Tänkte först spika 5 Fahrenheit på kort auto och spår men blev lite orolig för 8 Betting Pacer som väl är mer härdad men har fått skitspår. Enda Goop-hästen som skickas upp till Bergsåker! Plockar även med 11 Kingen Mearas som har fått två lopp i kroppen inför detta. Är den på topp är den ju ruskig. Avd 6 2 Venom är just nu favorit och det köper jag. Hanna Olofssons häst kommer med två raka och nu är det MAD i jollen och han vinner ju titt som tätt nu. 8 Romulus Diablo är oxå i fin form och Sjöström räds nog inte åttondespår. Full gas tänker jag. Jag vill även ha med "snackhästen" 9 B.G. Svedjan som har sparade krafter i bagaget och kan få en fin position då han startar bakom Venom. Avd 7 Då har jag mina avslutande spikar kvar. 12 High On Pepper, 35% Stark som peppar! Avd 8 och 3 Full Speed Forward 2%. Ulf Ohlsson från kanonläge på Bergsåker. Hästen vässas med jänkarvagn och googles och är en av de med lägst v-odds. Det känns som en rolig chansspik! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Några singel %are värda att bevaka !?
9 Little Rickard 2%"A-wop-bop-a-loo-mop-a-lop-bam-boom ” Känns änna lite bortglömd. Surt läge men hästen har knallform. Vidöppet spårtrappelopp. 4 M.T. Urus 4% Den där Kylin Blom är en grym tränare och ganska fräck i sina styrningar. Se upp. Klass 3 är Klass 3. 6 Ditte Gel 9% Står lite hårt inne i klassen men är nog med på stregen. Vidöppen Stodiv. 1 Zaxton 9% Luring. Bra läge och bättre än raden. Motbud om Betting kommer på vingel. 4 Xanthis J.R. 2% När två strider kanske en tredje vinner ? Topprestation senast. Gillar distansen ( han oxå). 12 Nepthys Boko 6% Bortlottad ? Ja kanske men detta är en fin Trixton märr som är härdad i tuffa gäng. Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:20. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
2 Shogun R.R.
Frågan är hur stor galopprisken är från spår 2 i volt ? Hästen har ju några startgalopper i sitt CV ? Hm är det i detta loppet man hittar miljon draget ? Grymt rens om kommunala Tvåhästars spelet går åt skogen. Vimlar av 0-1% are. Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hur bra är Boden-hästar när de kommer söderut, brukar de sänka sina tider rejält eller?
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Tänker du på grusbana kontra isbana ? Tja vem vet, kanske Isbane Vane Arne ![]()
Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:52. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bodenhästarna MÅSTE ju resa söderut på V85, såvida det inte är midnattstrav. Men Boden har sina drottningar Sandra och Hanna som med en juste häst kan slå världen med häpnad!
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pengar är definitivt inte allt men det är bättre att vara rik och frisk än fattig och sjuk.
|
|
|
|
|
|
|
|