Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2026-02-19, 16:42   #16

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4542

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har High On Pepper gått ner i procent och är plötsligt väldigt intressant som spik på endast 35%. En långdistansgynnad guldhäst som tjänat mer pengar än alla hästar på varje volt har gjort tillsammans. Bara inte Jorma sitter och såsar för länge så är det väl en stillsam promenad i parken.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-02-19, 16:59   #17

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18900
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Nu har High On Pepper gått ner i procent och är plötsligt väldigt intressant som spik på endast 35%. En långdistansgynnad guldhäst som tjänat mer pengar än alla hästar på varje volt har gjort tillsammans. Bara inte Jorma sitter och såsar för länge så är det väl en stillsam promenad i parken.
Tja det är ju på pappret ett Tvåhästars lopp. Om Shogun går en 13 tid på distansen måste Peppern ner på en 11 tid och det mäktar nog inte åttaåringen med trots två grymma lopp i ryggen !?Han har ju trots allt passerat Zenit
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 13:18   #18

Standard

Huvudsystemet är klart och lämnas in så här (om inga sena spikstrykningar gör att jag får tänka om helt)

Avd 1
1 Global Email. Örjan har under 6% segrar i år. Borde väl vända snart och spår 1 på Bergsåker sägs ju vara bra. 3 Jimmy Adore får oxå plats på min kupong, Hanna Olofsson och Jenny Engfors är ett framgångsrikt team. Mitt förstastreck hamnade på 5 Four White E.G. Djuse/Djuse och spår 5 på kort auto. Kommer med två raka segrar i billiga lopp. Kan vara en spik för den djärve! 8 Mago Launcher har jobbigt spår men formen är på topp och Olle Alsén kör med vinst i sikte.

Avd 2
1 Bleke Borken spikas trots för hög procent. Kan inte tänka mig att Noralf slarvar bort sitt försprång.

Avd 3
Svårt lågklassigt lopp men 3 Twigs Like U är intressant i Melkkos regi. Rikard Nils är en offensiv kusk. 11 Dream Loverboy är ett Djuse/Djuse-ekipage som brukar vinna när han inte galopperar men enligt Mattias är hästen inte så osäker som det ser ut i raden. Tas nog lugnt iväg från bakspåret och båda de senaste vinsterna är tagna från bakspår. Är hård när han kommer iväg.

Avd 4
Volt och ston. 1 Pearl di Quattro från spår ett med Djuse/Djuse vill jag inte vara utan. Ulf Ohlsson från springspår låter bra, så 6 Ditte Gel ska med. 8 Digital Last är relativt ny hos Melkko och rankas högt även om hon är svårbedömd i voltlopp. jag nöjer mig så, men här kan det skrälla.

Avd 5
Tänkte först spika 5 Fahrenheit på kort auto och spår men blev lite orolig för 8 Betting Pacer som väl är mer härdad men har fått skitspår. Enda Goop-hästen som skickas upp till Bergsåker! Plockar även med 11 Kingen Mearas som har fått två lopp i kroppen inför detta. Är den på topp är den ju ruskig.

Avd 6
2 Venom är just nu favorit och det köper jag. Hanna Olofssons häst kommer med två raka och nu är det MAD i jollen och han vinner ju titt som tätt nu. 8 Romulus Diablo är oxå i fin form och Sjöström räds nog inte åttondespår. Full gas tänker jag. Jag vill även ha med "snackhästen" 9 B.G. Svedjan som har sparade krafter i bagaget och kan få en fin position då han startar bakom Venom.

Avd 7
Då har jag mina avslutande spikar kvar. 12 High On Pepper, 35% Stark som peppar!

Avd 8
och 3 Full Speed Forward 2%. Ulf Ohlsson från kanonläge på Bergsåker. Hästen vässas med jänkarvagn och googles och är en av de med lägst v-odds.
Det känns som en rolig chansspik!
Gammal igår, 17:21   #19

Standard

Några singel %are värda att bevaka !?

9 Little Rickard 2%"A-wop-bop-a-loo-mop-a-lop-bam-boom ” Känns änna lite bortglömd. Surt läge men hästen har knallform. Vidöppet spårtrappelopp.
4 M.T. Urus 4% Den där Kylin Blom är en grym tränare och ganska fräck i sina styrningar. Se upp. Klass 3 är Klass 3.
6 Ditte Gel 9% Står lite hårt inne i klassen men är nog med på stregen. Vidöppen Stodiv.
1 Zaxton 9% Luring. Bra läge och bättre än raden. Motbud om Betting kommer på vingel.
4 Xanthis J.R. 2% När två strider kanske en tredje vinner ? Topprestation senast. Gillar distansen ( han oxå).
12 Nepthys Boko 6% Bortlottad ? Ja kanske men detta är en fin Trixton märr som är härdad i tuffa gäng.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:20.
Gammal igår, 19:07   #20

Standard

2 Shogun R.R.

Frågan är hur stor galopprisken är från spår 2 i volt ? Hästen har ju några startgalopper i sitt CV ? Hm är det i detta loppet man hittar miljon draget ? Grymt rens om kommunala Tvåhästars spelet går åt skogen. Vimlar av 0-1% are.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:19.
Gammal igår, 19:20   #21

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1750
Standard

Hur bra är Boden-hästar när de kommer söderut, brukar de sänka sina tider rejält eller?
Nicklas är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:25   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Hur bra är Boden-hästar när de kommer söderut, brukar de sänka sina tider rejält eller?
Nej det tror jag inte. Men dom får kanske vårkänslor ?
Tänker du på grusbana kontra isbana ? Tja vem vet, kanske Isbane Vane Arne

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:52.
Gammal igår, 19:47   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Bodenhästarna MÅSTE ju resa söderut på V85, såvida det inte är midnattstrav. Men Boden har sina drottningar Sandra och Hanna som med en juste häst kan slå världen med häpnad!
Gammal igår, 19:55   #24

Standard

Citat:
Bodenhästarna MÅSTE ju resa söderut på V85, såvida det inte är midnattstrav. Men Boden har sina drottningar Sandra och Hanna som med en juste häst kan slå världen med häpnad!
Frågan är hur Drottningarna påverkas när dom åker söderut ? Kanske blir dom Prinsessor
Gammal igår, 22:17   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Frågan är hur Drottningarna påverkas när dom åker söderut ? Kanske blir dom Prinsessor
Ja det är klurigt att räkna ut i morgon vilka som blir prinsar och prinsessor men jag tror att det blir spännande lopp att titta på och det är det som är det viktiga. Vad är väl pengar? Svepningen har inga fickor, som nån sa.
Gammal igår, 22:42   #26

Standard

Citat:
Ja det är klurigt att räkna ut i morgon vilka som blir prinsar och prinsessor men jag tror att det blir spännande lopp att titta på och det är det som är det viktiga. Vad är väl pengar? Svepningen har inga fickor, som nån sa.
Pengar är definitivt inte allt men det är bättre att vara rik och frisk än fattig och sjuk.
Svara

td