|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Ombudet började med två spikar på deras stora system.
Såg att Expressen rankade From The Gar som rank 9:a, det måste vara årets sämsta rank. Stekte Sefyr Lane på 4 hästar, JU har skit i stallet. Nu blev det återkommande brasor, men jag gissar att den galna formen är på retur. Pratar lite emot mig själv, då jag tror massor på 10 Nordic In i avd 8 från stall JU. Hade hoppas att regnet på Axevalla skulle komma tidigare, men denna gång prickade meteorologerna tidpunkten exakt. Innerspåret håller fortfarande även om det är något tungt. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Avd 3)
Har 2,3,4,5,6 på lappen, Rubinen kom med efter att ha sett några av ramloppen. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Där hade favoritspelarna mylla, då 2/3 av loppet var på stället marsch.
Det blir så här när ingen vill tävla, annars hade Rubinen torskat. Kusen är på retur, inget snack om saken. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Kolla var det biter i banan.
2,3,4,6,10 nu 10,11 Budets Hildur spik 6,10 |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Flotilla var verkligen värd en vinst efter att ha kämpat länge i stenhårda Rikstoto lopp.
Och ” Gubben i lådan” takterna sitter i ryggmärgen. Bara Början för Örjan ! Det kommer mera på DD tror jag. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Expressen tipsters måste haft hjärnröta, 10 Diego Face är rankad 10:a i papperstidningen, given första rank.
Tar man pröjs för sina tips, förväntar man sig att experterna läst på. Så jäkla dåligt! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
1 Twelve O’Clock. Gött Mos. Thorson har knallform på stallet och Karlstedt fixar en skräll i struligt lopp. Psst det går att vinna från framspår oxå !! Men banunderlaget är kass. Dåligt preparerat som vanligt på Axevalla.
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Nu får vi se vad spurten biter för 11 You to Awsome.. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Twelve O’Clock kom till Axevalla i sitt livs form, men med Karlstedt bakom tömmarna blev det bara ett kryss i reservrutan.
Får gratulera Tommy, även om det sved att kliva av. Lyssnade på några förespråkare för kusen under veckan, men lät mig inte övertygas. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Riktigt usel insats av Svedberg. Men hästen var nog inte bättre..
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|