|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Lördag 7/3 - Halmstad - V85 DD mm
Förlåt mitt svammel på raderade inlägget. Kollade på fel lista.
Jag får skylla på tidsomställning och varma klimatet. Men tyvärr är vimsigheten svår att dölja. Ber om ursäkt. Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 19:20. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4525Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag hann aldrig läsa "svamlet" men tråden är igång och det är huvudsaken!
![]() Både A Fair Day och Maroon Day gästar Halmstad. Är väl givna streck? I sista kan väl Unters styra loppet med spår 4 och 5, trots att de väljer att ha skorna kvar. Lövdala Kenji i avd 7 är ett tidigt spikförslag efter senaste uppvisningen. Untersteiners ställer upp i alla avd på hemmabanan. Vågar man lämna NÅGON utanför med tanke på hur de brukar röja? Ingen Djuse på plats. Men däremot Jepson. Untersteiner och Jepson kommer nog att dominera dagen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidiga Söndags Tankar
V85 1) 4 Kapucine d'Inverne Voltstart är oddshöjande men endast 4 ekipage på volten bör underlätta och distansen är nemas problemas. Nu kan det vara dags att hämta ut. Hm lite av följehäst. V85 2) Straffspark. V85 2) 7 Star Brigadoon Örjan har ju dokumenterad V85 form och Ebbinge lyckades få en bra ersättare. Orutinerad filur ( hästen alltså) men har aldrig förlorat. V85 4) 9 Global Empress Visst är det dom där ” Halmstaboa” Untersteiners som tränar ? V85 5) 1 Clean Table Rensar bordet och tar femte raka. Står ganska bra inne i klassen. Se ovan ang tränare. V85 6) Straffspark. V85 7) 10 A.V.’s King Street Christoffer har stallform och hästen har knallform. V85 8) 3 Slivovitz Lover Har inte vunnit på ett par år men nu är det dags. Härdad i tuffa årgångslopp. Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 12:36. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4525Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag funderar på att spika Lövdala. Hästen har ju visat att han tål lång distans och nu har Wilma hemmaplan, framspår plus kanllröda fötter. Är det för vågat, tror Efterhandaren?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
På lördag stannar min insats vid ett 30%-system för 300 kr.
Det går helt enkelt inte att försvara ett andelsspel på 5000 kr en så här omgång. Risken att utdelningen stannars under 5-10k är överhängande.
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
1 Run Champ Run är stark och rejäl. Ingen snabbstartare men känns änna distansgynnad. 4 Gibraltar. Svårbedömd efter lång paus men den där Haapakangas är inte att leka med.Och Denco gubben vill se resultat ![]() 6 Churchill. Jämn och säker. 7 Lövdala. Måstestreck. 10 King Street. Klurigt läge men jag bevakar. 12 Arnie Silvio. Barfotagynnad filur. Men mitt måndags surr ska du nog ta med en nypa salt. För dåligt påläst. Mycket skrik och lite ull som kärringen sa när hon klippte grisen. Själv är bästa dräng. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Omgångens Frågetecken ??
Det dyker upp lite frågetecken här och var i mina tankar när jag studerar Lördagens startlistor. Hoppas dessa rätar ut sig under veckan och kanske förvandlas till utropstecken !! 1) Frågan är hur Betting Pacer hanterar 2640 ? Jag gillar hästen men det känns änna som distansminus. 2) Frågan är hur form Örjan lyckas med styrningarna av Ebbinge hästarna ? Stackars Ebbinge är avstängd 1+2 veckor mycket hård bedömning av båda förseelserna tycker jag. Ibland silas de mygg och ibland åker kameler ner i halsen på domarna. Jag tror stenhårt på Ebbinge hästarna. 3) Frågan är hur det går med utdelningen om Ginman sätter dit Almheden favoriterna ? 2-3 0%are verkar ju knappt hjälpa för att få lite utdelning i samtliga vinstpotter. 4) Frågan är vilka hästar som gynnas mest av barfotbalansen ? Mina förslag utan inbördes ranking : 6 Gal Gadot Racing, 8 Nova Marihon, 9 Global Empress, 1 Golden Cresent, 10 Kipketer Mearas, 12 Arnie Silvio, 3 Slivovitz Lover och 10 Jeriko Brick. Naturligtvis är det många andra faktorer som oxå spelar in om hästen skall streckas eller inte men det kan vara ett plus på en häst som är ett nästan streck. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
2-3 st 0%are räcker nästan helt säkert för att få utdelning i alla potter. Ska till något väldigt extremt i övriga 3-4 avdelningar annars. Men 2-3 "vanliga" småskrällar mellan 1-5%.....kommer nog inte att räcka. Det som behövs är minst 1-2 "helt omöjliga". Edit: Det tidiga spelet ( bara 51k oms ) har INTE EN ENDA 0%are. Just nu ligger lägst spelade hästen i hela omgången på 1,3%. Nu brukar jag inte kika särskilt mycket på V85%en förrän sent fredag kväll.....så jag har dålig koll på om det här är normalt. Med de 5 största favoriterna och 3 st under 5% blir det utdelning i alla potter. En 6e favorit tål vi inte. Då räcker det inte ens med två bottenspelade. Det är såklart tidig speldata så här på måndagen och A Fair Day lär ju inte stanna på 68%!!! Snarare 90% om inte vädret slår till och grumlar till det hela.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den idag klockan 16:01. |
||
|
|
|
|
|
|