Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 18:01   #1

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 6014

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V86 Solvalla/Bergsåker 4 mars

Nedanstående analys samt länk till andelsspelet finns på Facebook under sidan Montins Miljoner. Följ gärna!

Kvällens V86-omgång lockar till jackpot där en vinnare kan ta hem 17 miljoner kr. Jag tycker att det ser ganska favoritbetonat ut, men med jackpotpengarna så blir den en fin slant ändå för de som prickar åtta rätt. Timo Nurmos har två stora favoriter på Solvalla, där jag provar att fälla en av dem.

V86-1
Ett stolopp öppnar omgången, och i sådana lopp brukar det kunna skrälla. Jag har råd att ta med samtliga hästar, och hoppas därmed på en storskräll. Jag varnar främst för 7 Lake’s Diana som står fint inne i loppet.
Jag streckar samtliga nio hästar.

V86-2
10 Nikola Wibb är troligen bästa hästen, men också väldigt mycket streckad. Jag försöker fälla henne, då bakspår kan vara vanskligt. Glöm inte 11 Cujo som gått jämnt och bra mot hårt motstånd i flera lopp på rad.
Jag streckar: 10 – 11 – 5 – 6

V86-3
5 Shogun R.R. är favorit men jag går emot honom och spikar andrahandaren 6 Neymar Boko. Den sistnämnde var trea bakom 5 Shogun R.R. senast i Bergsåker Winter Trot men startade då 20 m bakom denne. Nu står de lika start, samt att vi kan förvänta oss att 6 Neymar Boko kommer att få ett rejält försprång i starten. Jag tycker också att distansen den här gången är i kortaste laget för 4 Shogun R.R. Det blir spik på andrahandsfavoriten!
Jag spikar 6 Neymar Boko

V86-4
Kvällens andra stora favorit från Stall Timo Nurmos är 2 Global Evolution, som startar med ett bättre utgångsläge än sin stallkamrat i den andra avdelningen. 2 Global Evolution har vunnit sex av åtta lopp i livet, och mycket talar för att det blir karriärens sjunde seger ikväll.
Jag spikar 2 Global Evolution

V85-5
Detta kallblodslopp är en skiktad historia där de tio startande hästarna delas upp mellan fem som kan vinna loppet, och fem som jag ser som helt chanslösa. Jag sitter således nöjd med en kvintett. Jag varnar mest för 5 B.W.Jackpot som är bättre än vad raden visar.
Jag streckar: 11 – 5 – 6 – 7 - 4

V86-6
Kvällens tredje spik blir 4 Wellerman, som jag tycker går från klarhet till klarhet. Här läser jag spets och slut i programmet, och spikar tacksamt en favorit som endast är streckad på 34% i skrivande stund.
Jag spikar 4 Wellerman.

V85-7
Ytterligare ett skiktat lopp där jag tycker min kvartett höjer sig över mängden. 10 Engine Kronos är klart bästa hästen tycker jag, men jag garderar då det är årsdebut och bakspår.
Jag streckar: 10 – 6 – 2 – 8

V86-8
I den sista avdelningen ska pengarna fördelas och då känns det tryggt att ha sju streck kvar. Även här spelar Timo Nurmos huvudrollen då han selar ut favoriten 2 Flying Finn. Även det är en segervan herre, som naturligtvis har bra vinstchans. Men vi hoppas på en skräll och jagar de större pengarna.
Jag streckar: 2 – 10 – 9 – 1 – 8 – 4 - 5
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 18:57   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19033
Standard

Solvalla Stänkare

V86 2) 6 Jayhawk 72% are är inte lätta att fälla men hästen är nog bättre än raden.
V86 4) 1 Bohemian Maid Trav är trav sa Olle.
V86 6) 6 Bruce Baylon Barfota luring ?! Trots två G när det senast begav sig med skoryck.
V86 8) 8 Magic Bourbon Jag ger mig icke. Har slagit favoriten förr.

Jag kör en Plats Pölsa på ovanstående luringar.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 20:45.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:15   #3

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4533

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett litet litet försök att dra in lite hö till Halmstad på lördag:

V86
Inlämnat: 2026-03-04, 20:12
Kostnad: 18,00 kr

Avd
1: 3, 6 (2, 1)
2: 11 Cujo (10, 6)
3: 6 Neymar Boko (5, 1)
4: 2 Global Evolution (5, 7)
5: 4, 5, 6, 7, 9, 11 (2, 8)
6: 1, 4 (5, 7)
7: 2 Dats Pepino (6, 10)
8: 2, 9, 10 (8, 1)

2x1x1x1x6x2x1x3 = 72 rader
72 x 1 x 0,25 kr = 18,00 kr.

Totalt: 18,00 kr
Rättningskod: WTV LHD BPF
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:43   #4

Sharp$: 2766
Standard

Klev av direkt på 4 hästar
1,3,8,9
5,6,10,11
Neymar Boko
2,5,7,9
Vejmo Martin
4,7
2,6,8
1,2,4,7,9,10.

Kan inte annat än att gratulera Pihlström som trots årsdebut vann plättlätt.
Tanken var 0 spelvärde trots årsdebut, det blev spets och dunderslut trots att
både Legacy och Full Speed gick barfota och dumskallen som skriver trodde
att vinnaren var chanslös på spets.
Philas visste vad han snackade om.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 20:45   #5

Sharp$: 2766
Standard

Där fick Pelle en åktur som hette duga.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara