|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4628Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
AI eller Strappa? Jag undviker nog rättningskod fortsättningsvis för säkerhets skull
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Nu lärde du dig ytterligare något idag.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den idag klockan 15:34. |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Det var lite det jag menade..
Rättningskod är just precis vad det låter som! Det är inga som helst kvittodetaljer inblandade, därav har man 0 nytta av den förutom att just kunna rätta en rad. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Jag brukar undvika AI (det kan man göra om man i sin googlesökning lägger till -AI) fast nu var jag nyfiken på olika infallsvinklar men tycker mig inte fått svar på om Rättningskod bör undvikas eller inte.
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Här är ett svar: Rättningskod bör undvikas om du inte vill visa upp ditt spel. Rättningskod går inte att använda för några slags illvilliga syften förutom att visa upp hur bra eller dåligt du spelat. Förvirringen ligger i att AI och andra blandat ihop Rättningskod med Kvittodetaljer ATGs kundservice-chatt har tyvärr inte öppet för tillfället. Men om du vill ha ett svar från "hästens mun" rekommenderar jag 08-620 07 00 eller att skriva till [email protected]
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
|
|