Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 15:30   #76

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4628

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Inget.

Är bara om man blandar ihop rättningskod med gamla tiders kvittodetaljer som man kan se någon slags "fara" i det.

Då kunde illvilligt ombud knappa in kvitto-info i terminalen och hämta ut din vinst.

Men RÄTTNINGS-kod är något helt annat. Det är ju avsett för att kunna dela visning av ditt spel utan någon slags risk.
Oj, här kommer det olika bud från olika håll. Vem ska man tro på tro på tro på?
AI eller Strappa? Jag undviker nog rättningskod fortsättningsvis för säkerhets skull
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 15:31   #77

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Oj, här kommer det olika bud från olika håll. Vem ska man tro på tro på tro på?
AI eller Strappa? Jag undviker nog rättningskod fortsättningsvis för säkerhets skull
AI är inte något som passar särskilt bra alls för att söka. Det är bäst för att lösa problem. Men du långt ifrån ensam med att använda diverse AIs som "nya google search". Mycket vanligt misstag.

Nu lärde du dig ytterligare något idag.

Senast redigerad av Strappa71 den idag klockan 15:34.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 15:49   #78

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 20266
Standard

Det var lite det jag menade..
Rättningskod är just precis vad det låter som! Det är inga som helst kvittodetaljer inblandade, därav har man 0 nytta av den förutom att just kunna rätta en rad.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:10   #79

Standard

Citat:
AI är inte något som passar särskilt bra alls för att söka. Det är bäst för att lösa problem. Men du långt ifrån ensam med att använda diverse AIs som "nya google search". Mycket vanligt misstag.

Nu lärde du dig ytterligare något idag.
Jag brukar undvika AI (det kan man göra om man i sin googlesökning lägger till -AI) fast nu var jag nyfiken på olika infallsvinklar men tycker mig inte fått svar på om Rättningskod bör undvikas eller inte.
Gammal idag, 16:18   #80

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag brukar undvika AI (det kan man göra om man i sin googlesökning lägger till -AI) fast nu var jag nyfiken på olika infallsvinklar men tycker mig inte fått svar på om Rättningskod bör undvikas eller inte.
ATG har sitt eget "AI". Men "Elli" som det heter visste inget alls om Rättningskod.

Här är ett svar: Rättningskod bör undvikas om du inte vill visa upp ditt spel. Rättningskod går inte att använda för några slags illvilliga syften förutom att visa upp hur bra eller dåligt du spelat.

Förvirringen ligger i att AI och andra blandat ihop Rättningskod med Kvittodetaljer

ATGs kundservice-chatt har tyvärr inte öppet för tillfället. Men om du vill ha ett svar från "hästens mun" rekommenderar jag 08-620 07 00 eller att skriva till [email protected]
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:57   #81

Standard

Citat:
ATG har sitt eget "AI". Men "Elli" som det heter visste inget alls om Rättningskod.

Här är ett svar: Rättningskod bör undvikas om du inte vill visa upp ditt spel. Rättningskod går inte att använda för några slags illvilliga syften förutom att visa upp hur bra eller dåligt du spelat.

Förvirringen ligger i att AI och andra blandat ihop Rättningskod med Kvittodetaljer

ATGs kundservice-chatt har tyvärr inte öppet för tillfället. Men om du vill ha ett svar från "hästens mun" rekommenderar jag 08-620 07 00 eller att skriva till [email protected]
Ha ha, nej hästens mun är väl ointressant i det här fallet. Det är ingen viktig fråga för mig och Elli har jag inte ens testat. Men om hon är AI så lär hon väl sig med tiden. För 25 år sen kom playstation-spelet ICO som var pionjär på att använda en spelfigur (Yorda) som var AI-styrd. Ett fantastiskt spel fortfarande och innan dess kom de första "intelligenta" schack-datorerna. Men när det gäller travspelet vill jag helst undvika AI-hjälp. Det förtar ju hela "klur-nöjet". Men alltid lika kul att höra dina kloka synpunkter, Strappa!
Gammal idag, 21:49   #82

Sharp$: 2801
Standard

Citat:
"Teoretiskt" antal rader med alla rätt igår på det utfallet var ca 1,38 st.

"Normalt" borde det ha funnits 1-2 vinnare. Men historiskt visar det sig att när man kommer ner på ensiffrigt antal förväntade vinnare så blir det extra svajigt. Lika väl som det blir 1-2 st....så kan det landa mellan 0-5 st utan att det är något konstigt. En statistisk modell är ju inte exakt på det sättet.

Så din känsla i det här fallet stämmer finfint med siffrorna.
Alla vinnarna utom en fanns förstarank hos hos Guiden, Ronden, Expressen, Aftonbladet och hos barnprogrammet.

Och du snackar om en statistiskmodell:k

Känslan när man läser dina inlägg är att du är lite väl mekanisk, kanske ett personlighetsdrag?

Orsaken till avstå från att lägga ut rättningskod, den flög som ett flygplan över skallen på dig, men vi alla är olika.
Och tur är väl det?
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td