|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4644Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V85 Bollnäs 18 april
Börjar med att kika på DD-loppen.
DD1 2 Following från spår 2 kanske kan va nå´t med knallröda fötter och Rikard Nils vid tömmarna. Låg på 0% när jag startade min Mac men har nu rakettrendat till 1%. Är det inte så att Melander ska passas när han rycker skorna? DD2 Rikard N här oxå. 7 Jimmy Adore hos Hanna Olofsson är intressant men jag ser gärna en strykning innanför. Spetsade dock lätt med Plassen senast. Efter morgon-cappuccinon ska jag dyka ner bland övriga 7 lopp för en första titt. ![]() För övrigt hoppas jag att ATG snart återgår till V75! Senast redigerad av bosseguldheden den igår klockan 09:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
V85 spelet är ett jävla skit,
men nu har ATG baxat det ända hit. Spelet ska hyllas av varenda pamp, som stöttar varandra i sin kamp. Nu behöver vi inte flera försök för att detta förstå V85 är kass och fler ATG chefer bör nog avgå. Robert Bergh och Björn Goop hästar bör nog bevakas på Bollnäs ! Och Wäjersten kanske fixar några matlappar. Men jag har tappat V85 gnistan. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
https://www.expressen.se/sport/trav/...rasar-mot-atg/ |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
![]() Har du läst artikeln ? Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 12:42. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag håller med om problemet med jackpott, att uppleva sin vinst konfiskeras kan tära på den mest inbitna spelares lust att fortsätta spela.
Själv hade jag gärna spelat varje vecka på V85 / V75 om inte jackpottspöket funnits. Nu blir det spel nästan bara vid jackpottutdelning, tråkigt men det är så ATG tydligen vill ha det. Hade omsatt betydligt mer med varje veckaspel. Senast redigerad av GGS den idag klockan 14:03. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Oj, såg just att tråden glidit över i ett annat ämne än Bollnäsomgången. Ursäkta att jag spann vidare på detta. Skulle givetvis ha legat i den allmäna V85-tråden
![]() För att återgå till Bollnäs så är mina tidiga spikar 5 Global Federation. Spår 5 på 1640 m auto är ju en klassiker och kusken spikar sig själv. Är även inne på att 1 Loxahatchee ska kunna räcka i silver. |
|
|
|
|
|
|