Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 17:41   #61

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Hann se loppet.

Håller tummarna för Shooter V5:a plus DD.

Any Given Sunday var fruktansvärt bra, men första ranken blev för svår.

Gärdet nästa med vovvarna.

Iskall som vanligt!
Rätt tänkt Jajjan men det blev för tuff resa. Grym prestation av hästen. 11 tid är starka papper.

Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 17:43.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 17:50   #62

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 3123
Standard

Fantastiskt. Fick fem rätt. Då inväntar jag utbetalning.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 17:51   #63

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 40023
Standard

Det gick ju bra till sist.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 17:51   #64

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1903
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Fantastiskt. Fick fem rätt. Då inväntar jag utbetalning.
Jag me. Borde bli 200-300 kr woho not..... Är trött på att swisha in varje vecka.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 17:53   #65

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19390
Standard

Djuse pojken tar tredje raka. Dessutom två andraplatser sedan tidigare. Helt ok V85 dag för en mycket duktig och pålitlig kusk.
Gammal igår, 17:59   #66

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 6189

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så jäkla tröttsamt att Noelia fungerar när jag chansade bort henne. Och att draget Husavik inte fick vinna.

Nu sju rätt och pengarna tillbaka ????

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Analys och andelsystem V85 Umåker 2026-05-02

Nedanstående analys och länk till andelsystem finns på Facebook-sidan Montins Miljoner.

V85 vänder norrut och landar i Umeå och tävlingar på Umåker. Det är vanligt att omgångarna på Norrlandsbanorna blir skiktade då bra hästar söderifrån möter norrländska hästar som inte härdats i så tuffa sammanhang. Då jag anser att det inte är så många i varje lopp som har chans att vinna, så väljer jag att endast ha två spikar denna omgång och går relativt kort i många av de övriga loppen.

V85-1
Omgången inleds med ett stolopp, som för en gång skulle inte känns så svårlöst på förhand. Jag nöjer mig med tre streck, där jag har 2 Dior Dalie som klar förstahäst. Hon kommer från Markus Pihlströms formstall och har årsdebuten avklarad. Detta är ett sto med höga kapacitet, och har stallet prickat formen rätt så lär hon bli svårfångad för tilläggshästarna. Jag väljer t o m att spika henne på chanssystemet. På det större systemet så tar jag även med 7 Galadriel och 9 Digital Last som båda har bra chans att få fina lopp då det endast är fyra hästar på startvolten. Jag provar att chansa bort 1 Noelia som är andrahandsfavorit. Jag tyckte inte hon såg så rolig ut i senaste starten, och Oscar Berglunds hästar har svagt statistik på V85.
Jag streckar: 2 – 7 - 9

V85-2
4 Gallium Kronos blir en av dagens största favoriter, och en berättigad sådan. Han har god chans att vinna detta lopp, men då han har lite problem med travet så vill jag ändå gardera. 3 Herkules A’Lir känns intressant och kan kanske få ledningen. Jag vill också ha med skrällen 8 Villiam Avenue som jag inte tror gör en långresa förgäves. Han kan få en fin position med hjälp av sin startsnabbhet.
Jag streckar: 4 – 3 - 8

V85-3
1 Readly Brodde var stor favorit i början på veckan men trendar nedåt i spelprocent. Troligen då de pålästa spelarna tror att han ska få problem från innerspåret. Jag håller det dock inte som otroligt att han kan hålla ledningen, och då blir han svårslagen. Men jag har två andra hästar som följt en tid och som jag inte vill spela utan. 12 Jaguar Godiva är van betydligt bättre motstånd än så här, och hittar Mats E Djuse en bra position så blir han svår att stå emot till slut. 5 Husavik har jag blivit väldigt imponerad av flera starter i rad. Nu är motståndet hårdare än vad han är van vid, men jag vågar inte spela utan honom.
Jag streckar 1 – 12 - 5

V85-4
Veckans kallblodslopp ser ut att bli en öppen historia. Favoriten 9 Lundåsens Teknik har bra chans, men känns inte som någon spik. Den finske gästen 2 Karlas känns svårbedömd, men har ett bra läge och står fint inne i loppet. Jag streckar sex hästar och hoppas det räcker. Stormvarning för 8 Trollbackens Olov som jag inte tycker är sämre än de andra hästarna på samma startvolt, men bara streckad på 1%!
Jag streckar: 9 – 2 – 12 – 8 – 4 - 6

V85-5
1 Eagle of Oak är också en favorit som trendat nedåt i spelet under helgen. Årsdebut känns svårbedömt, och även läget från innerspår känns vanskligt. 1 Eagle of Oak ska streckas, men jag vill ha med några garderingsstreck emot. Jag känner främst för 4 Inglourious Zet som jag tror leder loppet länge. Firma Redén/Kihlström ska heller inte nonchaleras med deras 6 Brother Day. Stall Wäjerstens 10 Macguffin tror jag trivs över den långa distansen och ska också räknas tidigt.
Jag streckar: 4 – 1 – 10 - 6

V85-6
8 Dream Mine valdes till årets häst ifjol och siktas i år mot Elitloppet. Han gör en väldigt intressant årsdebut här, och trots att formen inte är maxad till detta lopp så bör han vinna om han vill vara med på Solvalla sista helgen i maj. Bara sju motståndare talar till 8 Dream Mines fördel och jag tror att han bara är bäst här.
Jag spikar 8 Dream Mine.

V85-7
Sjunde avdelningen känns lite som ”en eller alla” och jag väljer det förstnämnda. 1 Ebbot Rice är mycket startsnabb och blir idag förstärkt med Mats E Djuse i sulkyn. Trots att 1 Ebbot Rice aldrig startat över kort distans så känns han som en sprinter. Jag tror det är mycket god chans att 1 Ebbot Rice leder detta lopp runt om.
Jag spikar 1 Ebbot Rice.

V85-8
Sista avdelningen är en rolig spårtrappa där hästar från Brons- och Silverdivisionen drabbar samman. Fyra hästar tycker jag klart höjer sig över övriga och det känns säkert att strecka den kvartetten. 12 Summermusic’nights vann tyska derbyt ifjol och har nu fått två lopp i kroppen i Daniel Wäjerstens regi. Jag tror att han håller nära toppform nu och blir därför svårstoppad. Jag vill dock absolut ha med 15 Micke Sting som jag jagat under några starter, och han möter enklare hästar än vanligt. 10 My Honky Tonk Woman och 7 Lifelong Journey får också plats på garderingslappen.
Jag streckar 12 – 15 – 10 - 7
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td