|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Lugna Puckar Jajjan. Brother Day är en grym travare. Jag får nästan lite Maharajah feeling. Klassklättrare är bara förnamnet.
|
|
|
|
#47 |
|
5,8,9 nu i avd 6
Väntar till brftro innan jag spikar Jögges kanon. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Hoppas du har en fin helg Loke. Allt gott till dig och frugan. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
![]() Idag har vi sommarväder på västkusten och vi bara myser. Snart drar vi iväg några veckor till oasen på Kreta. De ska va gött å leva. Ha de bra du oxå
|
|
|
|
#51 |
|
Vilken underbar häst!!!!!!!!
Given till Elitloppet. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
De körde loppet åt Dream Mine istället för att försöka ta emot på slutet.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Heder till att det tävlades i loppet, det är precis så man önskar, när det är som bäst.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Snyggt av er som spikade William och Brother Day. William var tidig hos mig med men i svårigheten att hitta spikat blev det McGuffin med BD som förstareserv. Spiken på Dream Mine höll iaf.
Vinnarna i avd 1 och 4 med på ramen men tyvärr som B. 2x2 kvar för 5 rätt men det ju inte något att bli glad över |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Minns Al Pacino i Any Given Sunday, en härlig rulle.
Nu är det dags för doggarna, kollar klart i morgon. För 7 rätt. 8 Any Given Sunday (stenklar med bättre spår, nu ett långskott när spåret blev riktigt uselt) 4,5,6,7,8,9,10,12,15. Oj, vad jag skulle unna Hanna att få skruva in bollen från halva plan i krysset. God tur ni som inte som jag redan är i diket. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
DD Inlämnat: 2026-05-02, 18:12 Umåker Lördag 2026-05-02 Start: 18:25 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Ebbot Rice 2: 7 Lifelong Journey 1 x 50,00 kr = 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Rättningskod: FDK MNW DZM Sex rätt på V85 lär man inte heller bli fet på. Senast redigerad av Shooter den igår klockan 17:32. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Håller tummarna för Shooter V5:a plus DD. Any Given Sunday var fruktansvärt bra, men första ranken blev för svår. Gärdet nästa med vovvarna. Iskall som vanligt! |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|