|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Tisdag 26/5 - Eskilstuna - V64 DD
Ett Sexigt Dubbelslag
DD 1) 6 Little Rickard "A-wop-bop-a-loo-mop-a-lop-bam-boom ” Dunkel form men jag tar den där klyschan ”bättre än raden” som stöd. Jag tycker loppet känns öppet bakom favoriten som kan hamna i maskin. DD 2) 6 Pehoe Boko Års och Sverige debut avklarad. Den där Hagoort brukar ha starthästarna iordning.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4847Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
DD
Inlämnat: 2026-05-26, 15:03 Avd 1: 3 Caspian Bro 2: 15 Digital Last Jag chansar på Caspian Bro, hemmaekipage med god vinstvana på lång distans och Digital Last, rikast i fältet, därav spåret. Det är ju spårtrappa. Men Jormo och Katja är van tuffare motstånd än detta. En tia får det vara värt för denna 300-oddsare. Men Efterhandarens sexiga drag är inte heller fy skam om det går in. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fegade lite och tog 3 i DD2.
1: 10 Moonshot 2: 4 Mahakala, 14 Mellby Lovely, 15 Digital Last Moonshot låter ju bra för en 34-oddsare Fin form och ska blåsa ur sig rejält här.
Senast redigerad av Wedgie den idag klockan 17:31. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
V64
3,11 3 6,7,8 2 1,3,4,7,9,11,12,13 4,6,7,15 192kr DD 7-6 18kr |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gött med långt upplopp så att Jepson hann dit med spiken
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det är alltid ett plus med dom här "bästa kuskarna" som Jepson.
Blir så trött på dom här mindre bemedlade kuskarna som sätter sig på innerspår och låter sig bli instängda. Som William Ekberg t.ex. med 5 PACKEDWITHSASSTROT (avd. 2). Han bara sitter kvar där bakom 4 KING KONG D.K, trots att han kunde gå ut i andra spår. |
|
|
|
|
|
|
|