|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Örebro måndag 15 juni (2026)
Uttagningslopp till E3.
Som av en händelse är alltid Svante Båth med så fort det gäller den förkortningen. Det skulle tydligen finnas galopp-tendenser hos 4 GROSBOIS (avd. 5), men vaddå det är väl lugnt. Nu får vi ju dessutom kuskplus med Per Linderoth. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wolfman (+42) Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2026-06-15 klockan 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag undrar mest varför Diamond in PJs inte är favorit.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Groisbois med mästerkusken PL -- det blev maxinsats. Maxinsats på spelet alltså.
Senast redigerad av Wolfman den 2026-06-16 klockan 17:21. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|