|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4825Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V85 Årjäng 11 juli
Spanar in DD-loppen och ser direkt några godbitar:
DD1/avd 7 11 Conrads Leonard - kommer från vinst med Uhret och nu kör man barfota runt om och med jänkarvagn. DD2 /avd 8 3 Deadly Map - trivs på långt, Jepson upp, barfota och jänkarvagn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mina Måndags Memoarer
Light versionen. V85 1) 5 Havsnymfen Står sig nog bra i detta gäng kapacitet mässigt. Men spår 5 i volt och 14 märrar emot Öppen tillställning !? V85 2) 5 Friska Viljan måste bevakas på min kupong. 10 Hulte Adam Den där Persson brukar ha start hästarna i ordning. 10 Hauk Victor NO ekipagen brukar ta för sig på Årjäng. V85 3) 5 Secret Brigadon Hamnade i maskin senast och fick ett träningsjobb. Nu vill jag se en offensivare styrning tack. Distansgynnad rackare. V85 4) 9 Prinsessan Stöen Som sagt Persson brukar ha……….. V85 5) 11 Pernod Boko Bortlottad ? Tja kanske. Men Walmann rycker skorna och upploppet är 205m. V85 6) 2 Francesco Tja är väl hemma med halmen trots lite kuskminus. 8 Walmann ?? Formen verkar på topp. Men läget !? V85 7) 7 Nyras Daenker Gått som tåget i väl så tuffa gäng som detta. Favoriten 10 Brother Day har bakspår f.f.g.!? Ganska öppen tillställning om man försöker fälla Örjan. V85 8) 6 Parish Crooks V.S. 11 Olli Boko. 13 Indy Boy känns som ett skapligt måndags lås. Men jag kastar nog inte nyckeln. 14 Flotilla ?! Kanske dyrkar upp låset. Psst Måndags stänkaren är Roger Walmann ! Och naturligtvis hans 3 formtoppade starthästar på V85. Men det är lååångt till lördag.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 07:56. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Örjan bara har 15,97. Det kan dock bli lite körning nunär inte Örjan kör Francesco Zet då omgivande kuskar inte har samma respekt för Daniel och det kan bädda för La Yuca. Gio Cash är oxå farlig om han får ett bra lopp eller norbaggen Devilish Hill som blir helt ospelad. Jag tar nog alla fyra här. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Dessutom har gamle Örjan som du påpekar grym rutin och respekt som väger tungt i storloppen. Walmann är min överpace stänkare. Walner filuren har nog aldrig varit bättre.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 18:02. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag köper ditt snack Loke och tar med Walmann. Jag har ju ändå prickat för nästan halva fältet. Roger W är en skön och sympatisk tränare och Sjöström gillar jag som kusk. Ekipaget kan nog överraska om loppet blir kört som jag tänker mig. Dagens skräll-lopp kanske?
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Titta på vilka lopp Örjan vunnit och vilka lopp Daniel segrat i. Klasskillnad så det förslår! Tror jag passar Årjäng, då Axevalla ( min favoritbana) bjuder på trippeltrav Veckan därpå. Ingen bana har jag varit så när 2 siffrigt i miljoner som på Axevalla, tom vid två tillfällen. Så jag räknar kallt med tredje gången gillt ![]() Glöm inte njuta av sommaren, underbart är kort. Senast redigerad av Jajjan den igår klockan 21:40. |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Mycket märkligt att hon gör debut på sprint i start 29 !? Ännu en överpace kandidat ?
|
|
|
|
#8 |
|
Det är alltså 102 hästar man ska mala igenom denna vecka. Bara titta på första loppet får en att inte vilja spela alls. Förra veckan var relativt lättläst med guld, silver, diamantsto. Denna gången är det kluriga tillägg, kallblod osv. Rejält omsättningstapp på G ?
|
|
|
|
|
|
|
|