|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4834Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V85 Axevalla lördag 18 juli
Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan "Såg ni Pingis! NG:are" Pingis på Halmstad 4/7 var läcker. På lördag får vi chansen att klippa den f. n. till 4%. Är härdad över lång distans. Toppenspår! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Måndags Mummel
Ganska spelvärd och klurig omgång trots en 6 hästars Gulddivision V85 1) Lågklassigt 15 hästars Stayer lopp lägger ribban direkt. 7 You To Ganster Svårbedömd rackare. Pausat 3 månader och innan dess två G. Men en måndags spik kan han vara värd. Helgafell är en spännande farsa. V85 2) 7-9-12 känns tidiga. Due Due har sett grym ut i årets starter och kanske bara vinner. Men fått snabba pengar på kontot och motståndet blir tuffare. Dessutom oddshöjande läge. Men Johan är en smart driver. Han ryggar Oscarsson. V85 3) 5 Get A Wish och 6 Baron Tilly är mitt lås. Jag tycker att Robban blev ganska hårt diskad senast. Såg nästan ut som att Björn satte dit Betting Pacers ben med flit för att hindra Robert. Luckan fanns tydligt 20m tidigare. Pingis är väl en typisk kantboll eller nätrullare men jag undrar om det är en gulddivision vinnare !? Ojämn rackare. Skallen ? V85 4) 15 hästars stolopp. Brrr. 9 Run Rhapsody Run Smack. Ok spår 9 på sprint känns lite oddshöjande men visst är det låångt upplopp !? V85 5) 13 Follow Him Smackelismack. Klassklättrare är bara förnamnet. V85 6) 3 Cashman J.R. Smack. Står lite hårt inne i Silver men är bra iordning, perfekt spår och dessutom rätt distans. 73 årige Walmann är Still Going Strong. Jäklar vilken grym tränare som dock aldrig blivit riktigt erkänd bland elittränarna? Hm talar ju dessutom nästan klockren svenska ha,ha. V85 7) 1-4-6-9-12 Ihåligt Stolopp. Robban kanske bara finåker i spets ? Men upploppet är som sagt ganska lååångt. V85 8) Visst är Bronsdivisionen ganska öppen och klurig år ut och år in ? Ingen känns väl chanslös !? 1-4-8-11-12 är lite extra måndags intressanta. Handfullofdollar och Louis Vuitton känns definitivt spelvärda i min värld. Men det är ju låångt till lördag
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 16:22. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mitt bästa tips till helgen blir att följa tävlingarna redan på fredag. Väldigt fina lopp inom gs75 och uppvärmning innan med både speedrace och ungdomsfight. Ska bli kul att se hur tonåringarna Lennon och Melwin står sej mot Plassen och andra. De har bägge grym segerstatistik. Men dom står defenitivt i underläge, Plassen blir nog stor lampa på liret med rätta.
|
|
|
|
|
|
|
|