Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4893Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Bollnäs V85, 25 juli
Två långlopp, två kortlopp, två voltlopp 3 15-hästarslopp, två kallblodslopp, två spårtrappor. Nu ska ni se och höra - detta blir en salig röra…
Underbart svår omgång. Bollnäsomgången ser roligare ut ju mer jag tittar. Jag gillar svåra omgångar som ser ut att ge bra utdelning även om man inte har 8 rätt, för det har man ju ändå aldrig. I dagens läge är bara en häst streckad på över 50% och inte ens den känns som en bra spikidé. Spretigt spel m a o men några favoriter utkristalliseras väl under veckan när "experterna" börjar uttala sig. Det gäller att hitta idéer och hålla fast i dem när snacket börjar surra. Här kommer några väldigt tidiga reflektioner utan så mycket eftertanke. Avd 1 Hemmahäst, hemmatränare, hemmakusk och man rycker alla skor. Vågar man lämna en sån skräll utanför. Sa jag att den hade spår 1 i volt dessutom. Jag tänker inte ens försöka skriva hästens namn. Avd 2 1 Crowe Motion brukar jag ha med. Senast galopperade den dock, vilket är gynnsamt för procenten denna gång. Då var den favorit med 40% av strecken. Normalt sett travsäker. Mycket spelvärd denna gång! Avd 3 Kallblod på två volter, ganska låg klass. Här kan det mycket väl skrälla. Får se hur många jag har råd med men 1, 6, och 7 åker med på spåren. Avd 4 Ett av de svagaste guldloppen i år. Hade jag inte sett att det stod Gulddivisionen i loppinformationen hade jag gissat på brons. Om 5 Kingen Mearas ligger kvar på singelprocent så spikar jag nog den. En femma på kort auto med norrlands-kungen får man nog aldrig mer till det priset. Då får man chansa, säger den modige/dumdristige. Avd 5 2 Piccadilly Pellini har bytt från Untersteiner till Bergh och debuterar här i hans träning. Varning!!! Avd 6 Fler kalla blod. Jag börjar med att pricka för alla som heter Hulte. Borde räcka en bit. Avd 7 Spårtrappa, där de bästa har höga nummer men jag tror ändå att Wäjern kan leda från start till mål med 1 Illuminato. Avd 8 Underbart svår avslutning. Många som tänker plocka av dojorna! Tränaren till 1 Mandrake spikar sin häst i "5 tippar V85". Skorna av och jänkarvagn på och Magnus Djuse upp. Smackelismack, som den fornnordiske jätten brukar säga. |
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|