|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4920Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
V65 som huvudspel en lördag hade haft 25-50ggr högre omsättning och kanske någon som t.o.m. haft 6 rätt här. Riktigt sjukt att ingen ens prickade 5 rätt på den raden, får jag ändå säga (med risk att bli korrigerad men det tar jag gärna
Senast redigerad av johpet27 den igår klockan 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Varför gjorde det då inte det? 1) Det är ingen exakt vetenskap. När man kommer ner på "ental vinstrader" blir felmarginalen sån att man oftare gissar fel. 2) Många envisas med att välja V6-valet på V65 även när de spelar extremt branta rader. Det verkar som att de inte begriper att de riskerar att få dela potten med sig själv. Och en annan effekt av det valet är att de missar 5r-vinster som är allt annat än försumbara. I fredags skulle det mycket väl kunna vara att någon eller några av de som "borde" vunnit på 5r avstod de pengarna p.g.a V6-valet. Med det sagt reagerade jag precis som dig. Oerhört förvånad. Det ska mycket till för att det inte ska finnas minst 1 rad med 5 rätt. Och normalt borde det inte ha inträffat i den omgången efter att en mega-favve infriat.
|
|
|
|
|