Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 08:08   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20299
Standard

Onsdag 12/8 - Örebro - V86 DD mm

Dagens Dubbel Deklamation
Deklamation kanske är lite överkurs men måste ju ha ett D ord !? Dravel kanske hade passat bättre
Gocciadoro och Flemming har flera intressanta starthästar i min värld och den där Örjan har oxå bra förspänt ikväll. V86 är för tungt men ett litet DD förslag känns lagom medans gröten lägger sig till ro

DD 1) 5 Juventas är en härlig märr med både Maharjaha och Varenne gener. Ok får nog tugga i spåren på luriga Örebro men det borde hon tåla.
Jag tror favoriten blir svårslagen.

DD 2) Klass 1 mot Brons är en gammal god (soppa) propp. Jag tror Bronshästarna där bak är betydligt tuffare än Klass 1 filurerna.
14 Ingmar Banker Kommer med två ägg i korgen men har hög grunkapacitet. Måstestreck.
15 Gaudi Laksmy Här snackar vi bättre än raden. Ok Allesandro med bakspår är väl lite oddshöjande. Men Auto start underlättar. Readly Expressaren är ganska travsäker och tål en offensiv resa.
Gammal idag, 08:39   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4991

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
[B]
DD 1) 5 Juventas är en härlig märr med både Maharjaha och Varenne gener. Ok får nog tugga i spåren på luriga Örebro men det borde hon tåla.
Jag tror favoriten blir svårslagen.

DD 2) Klass 1 mot Brons är en gammal god (soppa) propp. Jag tror Bronshästarna där bak är betydligt tuffare än Klass 1 filurerna.
14 Ingmar Banker Kommer med två ägg i korgen men har hög grunkapacitet. Måstestreck.
15 Gaudi Laksmy Här snackar vi bättre än raden. Ok Allesandro med bakspår är väl lite oddshöjande. Men Auto start underlättar. Readly Expressaren är ganska travsäker och tål en offensiv resa.
God morgon! Håller med i snacket och tar oxå dessa på min dubbel idag. Höga nummer är alltid gångbara i spårtrappor. 14 Ingmar Banker var en skrikhäst en period tidigare i år men är nu totalt bortglömd trots kuskförstärkningen. 15 Gaudi Laksmy kämpar på och nu är bålgetingen på plats igen och skorna rycks. Gissar på offensiv styrning. Men jag vill ha några fler i DD2. Redén blir alltid underspelad när han uppträder som kusk men 20% segrar är respekt. Det är högre än vad självaste Örjan har. 8 Ike Zet får vara med. Dalborgs 6 Oliver Transs R likaså. Stallet har form och hästen oxå. Tror jag ska ta en skräll till, nämligen 5 Bourbon Crown. Lennartsson/Eriksson är en intressant kombo. Skulle kunna sno åt sig ledningen här.

Hoppas på klirr i byxorna
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:50   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20299
Standard

Lyssnade på Snygg Elin och som vanligt kommer hon med streckvärda luringar som lockar till chansspel. Bakspårs DD 10 mot 12. Ett litet ryggspel som kan framkalla Klirr i Byxan.
Hoppla 10 mot 13 var det.

Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 17:16.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 16:57   #4

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4991

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag blev byxis i guldbyxan och dubblade min dubbel
i DD 1. Jepson innanför känns farligt. Men även om det skulle
bli 5-8 så går jag plus med 42 öre. Alltid något!

Lycka till!!!

DD
Inlämnat: 2026-08-12, 17:50
Örebro
Avd
1: 4, 5
2: 5, 6, 8, 14, 15

10 x 10,00 kr = 100,00 kr
Totalt: 100,00 kr
Rättningskod: RQS HNF TCC
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:06   #5

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 3634
Standard

V86

4
1,3,4
2
2,4
1,2,4,5
8,12
5
8,15
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:54   #6

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 606
Standard

Stallkörning De luxe

I avd 1 med Björn Goop för Unterateiner stallet, lägg ner travet istället, pinsamt de luxe.
Spetsochslut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 20:19   #7

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4273
Standard

12 DIVA EK ?

Tyckte Patrik Fernlund sade att man skulle ligga lågt med den, och att därför skulle 8 Y.NOT DIAMANT kunna vinna relativt enkelt, och skulle komma till spets.

Det blev inte alls som det var sagt.

Varför går dom ut med sådan hör felinformation?
Hade inte 12 DIVA EK ett viktigare lopp längre fram?

Dom får väl köra loppen som det är sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nollkollolisten (+5)
SwedishHorseRacing är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td