Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 14:07   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5036

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V85 lördag 22 aug Romme

V85 lördag
Tidigt Tänkt

Avd 1
1 Noa Transs R. har inga vidare resultat historiskt och inte kusken heller.
MEN, förstaspår i volt, barfota runt om och en färsk vinst i bagaget, gör väl att den måste med? 6 Princess Diamond på springspår är så klart tidig. Den har vunnit med Björn förut. 10 Monkey Wine är självklar men måste ta in 20 m och runda åtta hästar på första volten. Vinner förmodligen om de inte blir strul, vilket det mycket väl kan bli. Men dessa tre får räcka.

Avd 2
Leo återvänder till sin gamla hemmabana med 4 Kash Keeper som trivs på lång distans. Pass opp för denna skräll. Annars är det väl bara att strecka på tills guldbyxorna spricker?

Avd 3
Björn och Johan ska slåss om miljonen sida vid sida. Lär bli duell redan från start. Kan bädda för en tredje; kanske Wäjern eller Gocciadoro.
ALLA ÄR TREÅRINGAR - ALLT KAN HÄNDA!

Avd 4
Ett lite svagt guldlopp där jag trodde Mellby Jinx skulle bli favorit, men det verkar bli den andra Mellby istället, Knekten. Strunt samma eftersom jag är inne på att spika 4 Global Concept. Westholm/Djuse gillar jag och spåret gillar jag. En får chansa ibland!

Avd 5
Björn på spår 5 på kort auto. 5 Bollinger har fyra av sex vinster på kort. Den ska med. Inväntar Björnkollen innan jag bestämmer mig för att spika.

Avd 6
Nästa miljonlopp för 3-åringar. Får ingen direkt feeling än så länge men noterar dock att Wäjerstens 5 Zarajevo Games har vunnit alla felfria lopp i karriären men är bara streckad på 12% i nuläget.
ALLA ÄR TREÅRINGAR - ALLT KAN HÄNDA!

Avd 7
3 Don Gaagaa känns nödvändig till att börja med. Ulf Ohlsson kör åter 2 Our Own Pastime som verkar vara på topp.

Avd 8
Rommes enda framstående tränare är Katja Melkko, vars Gosa Gosing briljerade i lördags. Denna vecka tar hon ut 7 Twigs Like U i sita avdelningen. Vinner sällan men denna gång sitter Claes Sjöström i sulkyn och det låter intressant. Det kan bli en käftsmäll på hemmaplan, som rensar rejält i sista avdelningen.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td