Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 15:20   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20333
Standard

Varenne.

En av travets genom tiderna bästa tävlingshästar har lämnat oss. Som ni vet har jag hyllat denna stenhårda och duktiga häst ett antal gånger i mina inlägg.
Varenne tävlade i 4 år 1998 - 2002. Sprang in 52 miljoner på 73 starter och vann 62 av dessa. 2002 vann han 14 lopp på raken innan galoppen kom i sista loppet i karriären.
Vann Elitloppet och Prix d’amerique 2ggr vardera. Jag såg honom vinna Olympiatravet live 2000 och 2002 på Åby. Härliga minnen.
T.o.m den sparsmakade Stig H erkände att Varenne var en perfekt trav och tävlingshäst på alla sätt. En grym vinnarskalle. Skulle bara vara först. Och hade ju en grym teknik och fysik. Jori Turja gjorde ett fantastiskt jobb med hästen.
Tack Varenne för många trevliga travminnen
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:36   #2

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1110
Standard

Finns reportage på aftonbladet för den som vill läsa mer om varenne,kanske någon kan sätta in en länk här inne, kan inte själv. //stalltjejen
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 17:40   #3

Reg.datum: apr 2022
Sharp$: 1318
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Finns reportage på aftonbladet för den som vill läsa mer om varenne,kanske någon kan sätta in en länk här inne, kan inte själv. //stalltjejen

Hahahaha!
Bra jobbat husbonden!
Samson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal idag, 18:29   #4

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5036

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Jag gör ett försök:

https://www.aftonbladet.se/sportblad...dod-blev-31-ar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+12)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td