Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Söndag 23/8 - Tingsryd - GS75
Under Mitt Parasoll
Ligger och myser i 30° värme och svalkande havsbris nere på Kreta. Trots detta är min tips och spelform iskall. Men likväl ett ganska trevligt tidsfördriv trots dumstrut varning. Tingsryds Mile bana gillar jag skarpt. Att alla får chansen och bästa hästen för dagen vinner är bara förnamnet. Däremot är det vissa kuskar som inte kan fatta att 285m är så jäkla långt. Lätt att lägga spurten för tidigt. GS75 1) 4 Format Kronos Uttrarna kommer med ett gäng vinstdugliga hästar i transporten och här har vi en av dessa. 2g i raden men normalt rejäl och stabil travare. 9 Luis Vuitton har inte varit som bäst i senaste starterna. Men jag gillar hästen och den där Sjunnesson brukar ge sina styrningar chansen. GS75 2) 2 Global Gigant är lite lätt på foten men skaplig chans om felfri. 7 Poison Ivy Bros Sjunne och Ebbinge får en chans till. Hästen är stark och rejäl och borde passa perfekt på Tingsryd. GS75 3) 11 Coloneltomparke Högklassig 3 åring. Tuggar nog ner dom på lååånga upploppet. GS75 4) 8 Dancer Brodde Distansgynnad rackare. GS75 5) Två Töll hästar i loppet men jag står över båda. 3 Nicole Silvio chansar jag med men loppet känns änna vidöppet. GS75 6)1 Fontasia Shermer Tredje gången gillt för Sjunne och Rick Fel distans !? Tja märren lever väl på sin styrka men lite pace på loppet så kanske. Visst är det långt upplopp ? 5 Bella Yankee Märren har toppform och känns änna distansgynnad. GS75 7) 7 Rip Wheeler Duger gott i klassen och ekipaget har vunnit på Tingsryd förr
|
|
|
|
|