Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2026-08-30, 20:46   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20446
Standard

Lördag 5/9 - Jägersro - V85

Extremt Tidiga Tankar

V85 1) 3 Sven Kuce Smackelismack.

V85 2) 15 hästars Stolopp med två volter. Visst är det mysigt.
2 Global Go Bajen Go och 11 Serena Zon. Missgynnas av byngliga voltstart lägen. Men felfria är det Halvsmack.
6 Älvdans är ingen vinnartyp direkt men får Dyhrberg till styrningen duger hon gott i klassen.

V85 3) 2 Y.Not.Diamant Bakker o Hagoort med duglig distansgynnad häst och perfekt läge. Åtminstone Halvsmack.

V85 4) 4 Pac Man Newport Lillsmack. Klass 3 är dock Klass 3.

V85 5) 4 I’m Still Standing Grym Adielsson märr.
10 Ebba Kuce har knallform. Madsen kanske tar en Kuce dubbel.

V85 6) Klurigt Klass 2 försök. Känns änna som ett garderingslopp. 1-2-3 är väl tidiga streck men jag funderar vidare.

V85 7) 2 Don Gaagaa Smackelismack.

V85 8) Grym Silverdivision Ett helt stim med glänsande Silverfiskar.
1 Steady Express o 4 Orosei Boko är Söndags dragen men det finns definitivt motbud.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2026-08-30 klockan 20:53.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-08-31, 15:40   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V85 startar numera kl 15.00 istället för 16.10.
Men det visste väl redan alla...utom jag
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-09-01, 17:45   #3

Standard

Jag ser på atg.se att alla nya kunder får 100 kr. What´s in it for us, gamla kunder, som varit trofasta och lojala sen 70-talet. Vi får fan inte nå´t! Tvärtom, när vi lyckas peta in 5 eller 6 rätt så snor dom de pengarna mitt framför ögonen.
Kan inte vi trogna kunder som pumpat in pengar i systemet i sex decennier få en bonusinsättning på 1000 kr? För övrigt tycker jag att Occams rakkniv är en sund spik på lördag
Gammal 2026-09-01, 18:57   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5066
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag ser på atg.se att alla nya kunder får 100 kr. What´s in it for us, gamla kunder, som varit trofasta och lojala sen 70-talet. Vi får fan inte nå´t! Tvärtom, när vi lyckas peta in 5 eller 6 rätt så snor dom de pengarna mitt framför ögonen.
Kan inte vi trogna kunder som pumpat in pengar i systemet i sex decennier få en bonusinsättning på 1000 kr? För övrigt tycker jag att Occams rakkniv är en sund spik på lördag
Bonus styrs av lagregler för bolag med licens i Sverige. Kort beskrivet så får en licenshavare bara erbjuda eller lämna bonus vid det första tillfället då en spelare spelar hos bolaget.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-09-01, 21:16   #5

Sharp$: 2576
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
V85 startar numera kl 15.00 istället för 16.10.
Men det visste väl redan alla...utom jag
V85 på lördag kommer att tappa i omsättning, väldigt många Harry och andelsköpare kommer att missa inlämning.
Tror på risk för ”all time low” gällande omsättning?

Däremot på lång sikt tror jag det kan vara ett klokt beslut, en gång för alla blir det slut på jojandet med olika starttider.
Måste man ändra starttid får den aldrig tidigareläggas, bara senareläggas.
Då missar aldrig någon inlämning pga ATGs informationsblunders och kommunikationsfadäser.

Målsättningen är alltid samma starttid när det gäller spel på V85, tvingas man till ändring av spelstopp är det bara framskjutet spelstopp som gäller.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 13:51   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Bonus styrs av lagregler för bolag med licens i Sverige. Kort beskrivet så får en licenshavare bara erbjuda eller lämna bonus vid det första tillfället då en spelare spelar hos bolaget.
Så är det! Det var mer menat som ett skämtsamt inlägg. Men lite sticker det väl i ögonen på att de lägger ut lockbeten till ev blivande travspelare medan vi gamla trogna inte ens kan få tillbaka V75, vårt favoritspel. (Raketen, saknar jag dessutom)
Gammal igår, 18:46   #7

Standard

För att återgå till Efterhandarens tråd:

Avd 1
3 Sven Kuce Smackelismack, sa Efterhandaren och jag säger smackelismack-smack! En så trovärdig spik i första är guld värd. Sjunker garanterat i procent under veckan.

Avd 2
15 ston på två volter och ännu en trovärdig spik; 1 Monnier Mearas. Sjunker garanterat i procent under veckan.

Härligt att kunna inleda med två spikar, då de flesta kryddar på i början för att inte riskera att åka ut med en gång (s k TV-system). Jag tar gärna risken att åka ut i början, så är det gjort!

Avd 3
Här riskerar jag INTE att åka ut. Kortlopp med Djusar, Untrar, Goop och Kolgjinis bakom bilen kan bli ett racer-lopp som kan sluta hur som helst. Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA och hoppas att nån av de 7 singelprocentarna vinner.

Avd 4
Lång distans, lägsta klassen och voltstart. Jag tar de två nunorna som har bästa spåren dessutom. 1 Diva Face och 6 Dixon Face. Kryddar med den som gått bäst på längre distanser, 12 Jula Pricefighter. Kul lopp!

Avd 5
Kortlopp bakom bil. De bästa spåren har låga procent, så jag tar med bägge, 4 Captiva och 5 Queen. Kanske blir nån mer sen när dammet lagt sig...

Avd 6
Lövgren ska väl ta något på hemmabanan och varför inte med 3 Levi Wynn? Är ju segervan! Unters selar ut tvenne pållar som bägge är skrällar. Jag vill ha med båda; 5 Owen Bros och 12 Brigo.

Avd 7
Jag avslutar som jag inledde, med två spikar. 5 Occam´s Razor är snabb och jag hoppas att Svedberg kör resolut till spets. Kanske inte ens blir favorit?

Avd 8
Här tycker jag 4 Orosei Boko är ett givet singelstreck. Bara 14%???

Onsdagsskelettet som kanske får mer kött på benen allt eftersom veckan fortskrider

Senast redigerad av bosseguldheden den igår klockan 19:07.
Gammal igår, 23:11   #8

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 22059
Standard

Avd 1. 3 Sven Kuce blir omgångens lampa och hamnar säkert runt 65% Klart bästa hästen men är brutalt seg ut och hamnar nog i 5e/6e utvändigt. Galopperade bort segern? ute i spåren senast. Och som man brukar säga, galopp åtföljs ofta av en ny galopp.. Går inte Gustav tidigt så har nog spetshästen en klar fördel..
Nej, klar gardering för egen del!
2 Mister Smartface är väldigt snabb ut men det luktar Kolgjini galopp lång väg!
Goop visade ikväll att dunderformen sitter i! Mycket lutar åt spik på 5 Legligin på rent värde. Galopperar Ludde jr så sitter Goop i spets.
6 Flight Sequense är tidig bakom!
Jag rankar 5,3,6
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td