Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Exakt noll risk att jag skulle ha varit mindre klantig på V75 då jag inte spelar V75. Jag var klantig. Att du inte vet om du tycker att jag var det eller inte vet jag inte hur det är tänkt att jag ska reagera på. Bäst att inte reagera alls. Upp på hästen igen är precis vad som är lättare när man lyckas plussa utan full bricka i en hygglig andel av omgångarna. Några 25 år till lär jag inte få ha kvar lördagstravspelsglädjen. Förmodligen inte ens 25 omgångar till då såna här ATG-rykten aldrig är substanslösa.
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Blev tidigt i karriären avstängd från fastoddsbolagen, kom man rätt på det och ville ägna sig åt vinsthemtagning vart man rökt. I fastoddsbolagens ungdom följde jag deras odds i skapandet av mina matematiska system, fantastisk inspiration, både i spel på fasta odds och systemkonstruktion. Saknar tid för liknande övningar idag, men känslan är att du lever på ditt tippande som proffstippare och har tiden att titta på de startande ekipagen från långt fler vinklar än jag har tid för. Trav är ett fantastiskt kunskapsspel som med så enkla medel skulle kunna göras tillgängligt med så enkla medel, som att skapa en parallell nerbantad hemsida med direkt access till det mest elimentära för att snabbt och enkelt kunna nå det mest fundamentala för att hämta information för att snabbt snickra ihop ett mindre slagkraftigt system. Likt ATG Classic, den genom tiderna mest populära och lättmanövrerade hemsida ATG någonsin haft. Tror knappast att en återgång till v75 frälser travet från kräftgången, man måste hitta vägar att fylla kundstocken med nya kundergrupper och enda sättet som jag ser det så måste insteget i travets värld bli så mycket enklare och snabbare, som det var när ATG Classic fanns. ” Less is more ” när det gäller ATGs hemsida, om några ny kunder skall raggas, som återkommer regelbundet med lagda spel. Nuvarande sida skrämmer bort noviserna med sin komplexitet och alldeles för mycket information, så jävla tidskrävande och scrollande att 90 % redan tappat intresset i avd 1 en vanlig lördag. Vem fan spelar igen efter att ha köpt ett varvat system och inser att en grindslant är att räkna med vid full bricka. Gissar att den upplevelsen ger att de kunderna är förlorade för all framtid? Travspel är ett piss-spel är vad som kommunicerars. Jajjan |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Travloppen brukar vinnas av någon på den vänstra sidan i travprogrammet på sommaren och särskilt på en bana med kort upplopp som Myren.
Spelade ändå med tre bakspår 13 Jaguar Ima (slutade 4:a) som vunnit om inte Fredrik hade hakat i Natalie Blom med Umpteen förlorade massor av längder där, galet felspelade 12 Slivovitz Lover (slutade 4:a)som satt fast hela loppet med ton sparade över upploppet. Samt 12 XO Kemp som utmanat rejält om förstapengen med ett något längre upplopp, spurtade tungt över upploppet till andraplatsen. Tre givna nästagångare i min bok. Senast redigerad av Jajjan den idag klockan 08:43. |
|
|
|
|
|
|
#19 | ||
|
Citat:
Utan hjälpmedel tar det alldeles för lång tid. Citat:
Det ena motsäger inte det andra.
|