Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Söndag 13/9 - Bjerke - V85
Högklassigt trav på Bjerke banan. Kriterie och Derby finaler för både varma och kalla 3 och 4 åringar. Mina favoritbetonade måstestreck efter 5 min koll av startlistan.
V85 1) 3 Skiffer Jag tror Djuse pojken har en bra chans med JOP hästen. Revanch för galoppen i Svenska Kriteriet. V85 2) 7 Rise N'Shine Vixi Startsnabb märr. Spets och slut ? V85 3) 3 Seaside Fun Smack. V85 4) 2 Excalibur Gene Toppform men tuffare motstånd idag. Men har vinnarskalle. Chansstreck om favvisen sviker. 6 Charron Meriterad herre med lite ihålig rad, van vid betydligt tuffare motstånd. Smack. V85 5) 3 Tangen Nils Smack. V85 6) 7 Midnatt Tulla Har grym form. Men loppet känns vidöppet. Det är ju Nordis märrar. V85 7) 3 Kaprizov Undantagshäst. Smackelismack. V85 8) Hoppla. 15 hästar på 5 volter och 3 varv. Hujedamej. 2 Id Diamant Formtoppad märr som är ett ? på distansen. Men………!? 6 Genius Formtoppad hingst som fixar distansen. Halvsmack. 13 Fighter Kronos Blir väl med rätta hårt betrodd. Distansgynnad Readly Expressare. Helsmack.
|
|
|
|
#2 |
|
Några fina och jämna lopp men också flera rejält skiktade lopp..
Omgångens bästa spik hamras in i Avd 5. 3 Tangen Nils tror jag bara möljer ner Ängsrask! Två skrällar att se upp för: Avd 1. 2 Will Borken 10% har neutralt spelvärde men debuterar med jänkarvagn. Extremt tufft motstånd men som jag läser loppet så sitter han nog i 2a utvändigt efter 1000m. Avd 6. 4 Heimly Best 2% och totalt bortglömd! 2 lopp i kroppen och rycktussar ffg. Den här gången sitter han inte fast! Kanske tufft att blåsa ner favoriten från ledningen men definitivt tvilling och V/P spel. Jag låser.. Jag gissar på att utfallet blir 5 favoriter och usel utdelning! Dvs läge för mångbong.. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|