Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Djuses bästa chans tillsammans med Loxahatchee, vann lätt.
MAD haussade i dagens Expressen, tjuvkikade. Borta som vanligt efter 3 favoritvinster. För 3 st 7:or så har Gigant Tider chansspikats mot bättre vetande, en ”ungtupp” på 5 år brukar betyda problem när hingsten möter äldre och mer ärrade kämpar. Det krävs att BW Sture släpper per omgående, att Tangen Bork funderar mer på märrar än att springa och frågetecknet med galopper? Grisle Tore GL har galopperat i 2/4 och det gillad inte. Palt-Ove varnade lite för den bortlottade märren Voje Lotta. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dessa omöjliga Nordisar. Trodde i min enfald att de tre mest betrodda skulle göra upp om detta
Men det var ju här man skulle helgarderat. Trav är Trav sa Olle.
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
För 6 rätt 1,5,6,9,10,11,12.
Avd 6) 2,4 Avd 7) Barack Face Avd 8) 1,2,6,7,9,11,12,13,14,15. (8,12). Senast redigerad av Jajjan den igår klockan 15:42. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Skogarna runt Stockholm är knökfulla med Karl-Johan svamp.
En liten oxfilépasta med färsk linguine och Karl-Johan svamp. Slänger ihop det i köket som tröst, för att jag är så usel på att tippa trav, sen skall hundarna få rasa loss och blåsa av sig lite energi. Hoppas någon får med sig några kronor hem. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
11 Buddy Topline är grymt nerspelad på vinnarspelet. ( Matteus och Guldheden syndromet) Men är en 2% are på V85.
Funderade på ett vinnarspel men 5ggr är iskallt.
|
|
|
|
#37 |
|
Far och son Gundersen är ju lika som bär. (Tyttebær )
|
|
|
|
#39 |
|
Chans DD : 2 mot 1-2.
|
|
|
|
#40 |
|
Snygg spik Jajjan
![]() Jag har 1-2-6-7-14-15 i sista för 6r. Det är ju på den nivån jag brukar hålla till.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 16:43. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dessa jäkla norrbaggar. Två 1% are fixade en bra 8 rätts pott trots många favoritvinster på V85 an.
|
|
|
|
#43 |
|
Lyckades dribbla bort V5an på spiken som satt med allt kvar i rygg på favoritjäveln
![]() 1a reserv och 42 loppor åt skogen.. V5 Inlämnat: 2026-09-19, 16:08 Färjestad Lördag 2026-09-19 Start: 16:25 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 7, 9 (3, 4) 2: 5 Maverick K.W. (1, 6) 3: 2, 4, 11 (1, 8) 4: 3, 4 (9, 2) 5: 1, 2, 6, 8 (15, 12) 3x1x3x2x4 = 72 rader 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Dessutom svårbedömda norrbaggar med toppform. Har du Norge kontakter ? Jag är impregnerad
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Surt Kalle, den var du värd!
Jag insåg just att jag spelade ”fel lapp”, min tidiga rank???? Iofs så jag sagt att jag ska göra. På något underligt sätt fink jag därmed ihop 2 sexor.. Brände spik på Luck is for Losers och på två streck i kallblodsloppet. Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3) Senast redigerad av tvablaa den igår klockan 18:41. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|