Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-19, 11:08   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

2011-02-19 Trav - (Trav)


Datum: 2011-02-19
Tid: 12:00
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Trav -

Spel: Annat
Insats:
Odds:
Bolag:

Motivering:
Jag har ett intressant spel idag blir en förkortad rek då det jag skrev tidigare inte fungerade då datorn låste sig. Dagens spelvärde finns i V75-3 ett öppet lopp på papperet med tveksamma favoriter. Här har jag hittat mitt fynd kört loppet i badkaret både en och två gånger så nu är jag helgfin

Här kommer jag att spela 9 Golden Boy både på ett vinnarspel samt snurra med en tvillig han har startsnabba ryggar och kommer att komma bra till i loppet. Sen är det bara för Rauno Pöllänen att dra i höger tömmen 400 meter kvar så kommer han att skölja det här gänget. Kan vi få tio gånger på toton! Glöm inte var ni fick denna klaring. Vi ses i utbetalningsluckan. Det är bara kusken emot men i min badkarsanalys så har han varje gång dragit i högerttömmen
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 12:04   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

blir han inte instängd från 9?
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 12:58   #3
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fyllot Visa inlägg
blir han inte instängd från 9?
om han ryggar 1 ja... men varför skulle han göra det när 2 också är startsnabb?
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 18:53   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
om han ryggar 1 ja... men varför skulle han göra det när 2 också är startsnabb?
För att han vill ha innerspår då hästen inte är bra nog att vinna och då gäller det att köra in pengar till ägarna....

Med trav gör man ofta misstaget och tror att kusken har samma tankar som en själv med att vinna loppet.... de kör enbart för att dra in pengar till ägarna...

Nu galopperade hästen och jag har inte sett loppet men trav är svårt och ska aldrig spelas via atg när det gäller vinnare och plats.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-19, 19:04   #5
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
För att han vill ha innerspår då hästen inte är bra nog att vinna och då gäller det att köra in pengar till ägarna....

Med trav gör man ofta misstaget och tror att kusken har samma tankar som en själv med att vinna loppet.... de kör enbart för att dra in pengar till ägarna...

Nu galopperade hästen och jag har inte sett loppet men trav är svårt och ska aldrig spelas via atg när det gäller vinnare och plats.

Visst är det så att ägare, kuskar och spelare inte har samma agenda - det är ytterligare parametrar som stackars travspelare måste ha i åtanke vid spel...

Men att man aldrig skall spela vinnare och plats på ATG vet jag inte vad du menar med? Man spelar självklart där de högsta oddsen finns - ibland finns de hos nätbolagen och ibland hos ATG...

Det gäller att ha is i magen och en känsla för när nätbolagen ligger högst/lägst och spela därefter - samma gäller ju tvärtom med ATG. Nätbolagen är ju inte sena med att korrigera sina odds efter hur det ser ut på ATG.

Fördelen med ATG-Live är ju att du får med precis all nödvändig info och lite till, innan du spelar - detta ända fram till tio sekunder före start - det får du inte hos nätbolagen...

/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 03:17   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
För att han vill ha innerspår då hästen inte är bra nog att vinna och då gäller det att köra in pengar till ägarna....

Med trav gör man ofta misstaget och tror att kusken har samma tankar som en själv med att vinna loppet.... de kör enbart för att dra in pengar till ägarna...

Nu galopperade hästen och jag har inte sett loppet men trav är svårt och ska aldrig spelas via atg när det gäller vinnare och plats.
Visst galopperade han, men först efter 350 meter och då satt han i andraspår. Grejen var att fyllot verkar tro att har man spår nio så måste man rygga 1. Å du som inte ens sett loppet, varför ens yttra dig?
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 03:40   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Visst galopperade han, men först efter 350 meter och då satt han i andraspår. Grejen var att fyllot verkar tro att har man spår nio så måste man rygga 1. Å du som inte ens sett loppet, varför ens yttra dig?
Jag yttrar mig i hur tankegångarna går innan loppet. Just av den enkla anledningen att det viktiga för kuskarna är inte att vinna, utan att köra in så mycket pengar till ägarna som möjligt. Så tredje inner bakom två bra hästar kan ofta vara en fördel för mindre bra hästar i ett lopp...

Min kommentar ang galoppen var ju att vi inte vet om den vunnit utan galopp så vi får aldrig veta...
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 06:57   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

spår 9 bakom bil ryggar spår 1 eller 2 spår 10 ryggar spår 3 eller 4 det väljer kusk!

Alltså alla hästar på bakspår har två spår att välja på.... men det visste ni nog redan allihopa!!


Senast redigerad av robbson11 den 2011-02-20 klockan 07:02.
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td