Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-23, 14:55   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

V64 23/3 - Jackpott!


Jackpott igen på V64 och V6 är givet. Känns tyvärr som riktigt starka favoriter rätt igenom(5e och 6e är väl mest öppna) och skulle inte bli ett dugg förvånad om det blir jackpot igen. Jag kommer spela en "flerbångsrad" x40 som då ger x100 med V6 på utdelningen om den sitter. Återkommer med systemet när det är klart!

Vad har folk för tankar? Vilka undviks att spikas?
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 15:19   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Kan ju nämna mitt andelssystem jag gjort

1 res 3
Som leif Berg själv säger. Vincent du ling ska bara sova hem det hela
3 res 5
Erik adielsson spika sig själv här. Stig H likaså. Adielsson säger att det är hans bästa chans och jag tror på det. Hästen var riktigt grym senast. Lite väl stor favorit, ej värd så mycket streck men den bara vinner tror jag.
2,3,5,6 res 9,7
Många hästar som itne startat på ett tag. Här vill jag varna för nr6 som blivit nedstruken till femtespår. Kommer få en kanonresa och kan mycket väl knäppa fältet.
1,2,3,4,6,15 res 12
Förstaspåren ska passas enligt storavinster.se då de visat bra siffror, dvs 1 och 6. Tror på framspåren egentligen och därför körde jag 1,2,3,4,6. 15 kom som en bonus
1,2,3,4,5,6,10,11 res 7
Känns heltäckt här och kan inte se någon annan vinna
1,3,4,5,7,8,9,11,12 res 10
Nu har jag efter diverse strykningar alla hästar utan nr2 i sista loppet. Men här kan inte Jennifer vinna även om helvetet fryser till is?

Låg utdelning lär det bli hursomhelst tror jag.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 15:21   #3
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-03-23 Shaq Is Back - Haraldinho (Trav)


Datum: 2011-03-23
Tid: 20:00
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Shaq Is Back - Haraldinho

Spel: Haraldinho H2H
Insats: 4
Odds: 2.00
Bolag: Bet365

Motivering:
Här spelas Haraldinho på läge, kusk och visad form...

Shaq Is Back är ett oskrivet kort som varit klart bra i staterna - startsnabb och lättplacerad. Gör här comeback efter fem månaders vila och har mycket att bevisa - tar troligtvis spets, för att sedan släppa...

SIB går nu ut på medelsdistans för första gången efter lång vila - amerikanska hästar som köps till Sverige efter två, tre och fyrårssäsongerna over there har oftast mycket svårt att hävda sig i sitt nya hemland. Här finns stor risk för att hästen hamnar i rygg och där pullar bort värdefulla krafter. Bättre hästar än SIB har kroknat under samma förutsättningar som denne har idag. Träning och tävling är två vitt skilda ting...

Haraldinho har bra läge, bevisad form och Örjan Kihlström i sulkyn och detta är en häst under kraftig utveckling. Här stror jag Örjan kör en patenterad Kihlströmare där han spurtar bra till slut - detta kommer bita bra och räcka långt i ett lopp där många kommer köra preparé, eller i alla fall vill ned till sargen för att eventuellt spurta till slut. Haraldinho är den ende i loppet som har startat i år!

Det är ju inte helt otänkbart att Örjan kör sig till ledningen och släpper till Formula One - hur som helst så borgar Örjan för en bra resa, i draget.

Här spelas alltså Haraldinho 4 units, till 2.00 på Bet365! Spelbar ned till runt 1.75...

Lycka till om någon följer...!

/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dompa (+5)
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 15:35   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Ångrat mig lite och byggde faktist ett litet större system också för kan bli lite skrällar ändå möjligtvis =)

Gillar inte spelet mot shaq is back som jag hört info ska ha gjort ett sick snabbjobb för nån vecka sen och den är med på alla mina kuponger! Finns spetschans som han iof lär släppa till forumla one men det talar inte för ditt spel badass, tyvärr :/

Enda spiken rakt igenom blir Prins Isidor i 5e, tror på spets slut och bra vinstchans. Lopp där många graderar också så försöka fälla andra favoriter i stora systemet.

Vincent var riktigt fin sist och spikas på lillkupongerna men graderas på större. Fick en ordentligt tömmning sist och distansen är inte optimal.

11an i fjärde känns intressant. Startsnabb, får bra possition, kan skrälla vid hårdkörning oleander-belgrado med rygglopp.

Systemet x40
1) 1
2) 3
3) 3
4) 2,3,11
5) 3
6) 4,7

Stora systemet:
1) 1,3,5,6,10
2) 1,2,3,5,19,11
3) 2,3
4) 2,3,11
5) 4,5,7,9,10,11

Måste kila, nu klonkar vi! =)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 16:00   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Timo plussar Gany du Ling

-"är i sitt livs form, har haft otur i loppen på slutet.......kort distans passar bra"

Kanske barfota..... (kolla barfotainfon)

Roligt streck/chansspik!
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 16:42   #6
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Ångrat mig lite och byggde faktist ett litet större system också för kan bli lite skrällar ändå möjligtvis =)

Gillar inte spelet mot shaq is back som jag hört info ska ha gjort ett sick snabbjobb för nån vecka sen och den är med på alla mina kuponger! Finns spetschans som han iof lär släppa till forumla one men det talar inte för ditt spel badass, tyvärr :/

Enda spiken rakt igenom blir Prins Isidor i 5e, tror på spets slut och bra vinstchans. Lopp där många graderar också så försöka fälla andra favoriter i stora systemet.

Vincent var riktigt fin sist och spikas på lillkupongerna men graderas på större. Fick en ordentligt tömmning sist och distansen är inte optimal.

11an i fjärde känns intressant. Startsnabb, får bra possition, kan skrälla vid hårdkörning oleander-belgrado med rygglopp.

Systemet x40
1) 1
2) 3
3) 3
4) 2,3,11
5) 3
6) 4,7

Stora systemet:
1) 1,3,5,6,10
2) 1,2,3,5,19,11
3) 2,3
4) 2,3,11
5) 4,5,7,9,10,11

Måste kila, nu klonkar vi! =)

Träningsjobb i all ära men det är ingenting om det inte sedan bevisas i ett riktigt lopp...! Distansen är ett klart frågetecken då denne aldrig gått denna i ett tävlingstempo... Sedan är ju Daniel Rdén INTE en av mina favoritkuskar, precis... Får se hur långa stroppar han kommer ha ikväll...?!

Vidare så är det ju enbart en handfull amerikanare som klarar av ombytet till svenska förhållanden - hur många är det inte som misslyckats? Jag har spelat emot klart bättre hästar än SIB under dessa premisser - det är helt enkelt för många frågetecken som behöver rätas ut och det svaret får vi ikväll!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 16:49   #7
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Shaq Is Back finns även mot Aisle Stand på Nordicbet till 2.45 - enda orsaken till att jag inte tog (Aisle Stand) den istället är spåret utvändigt och avsaknaden utav lopp - hade den haft enbart ett lopp i kroppen så hade jag inte tvekat... Tror förvisso att Aisle Stand vinner denna H2H ändå - så varsegoda om någon väljer denna istället!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 17:31   #8
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-03-23 Lewis O.M. - (Trav)


Datum: 2011-03-23
Tid: 21:10
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Lewis O.M. -

Spel: Annat Platsspel 1-3
Insats: 4
Odds: 3.00
Bolag: Expekt

Motivering:
Här spelas Lewis O.M plats, 4 units, till 3.00 på Expekt - spelbar ned till runt 2.35 - ett klart överodds alltså...!

Lewis O.M har farten, speeden och styrkan för att ta en plats bland de tre under kvällens förutsättningar - två lopp efter vila så storformen bör snart sitta där och bland många osäkra kort, formmässigt sett, så är detta ett bra spel... Tränar riktigt bra, enligt tränaren...

Här är det ju enbart Katjing och någon mer som har bevisad storform! Här tar Lewis O.m rygg på Travelling Man och får säkerligen en bra resa härifrån, tredje, fjärde ytter - behöver visserligen ha lite hjälp med farthållningen och det hoppas och tror jag han får då ingen av favoriterna har jättebra lägen, dvs. enkel väg till spets...

Dessutom är det två hästar strukna och det underlättar stort i och med att det blir ett klart mindre fält att runda... Lewis O.M är mycket spurtstark och går mycket bra bakifrån... Barfota runt om för första gången i år! Och en platta under halsen för att hästen skall kunna få bättre lufttillströmning - andas obehindrat, helt enkelt...

Lycka till om någon följer...!


/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-03-23 klockan 17:51. Anledning: Utrustningsändringar...
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 19:16   #9
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Får förklara mig besegrad men shaq, gick väl dock okej men din h2h satt stabilt badass, wp =)

Mitt stora system lever fortfarande och värdet ser intressant ut!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 19:40   #10
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Får förklara mig besegrad men shaq, gick väl dock okej men din h2h satt stabilt badass, wp =)

Mitt stora system lever fortfarande och värdet ser intressant ut!

Tack, skall du ha...! Vilka har du i sista...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 19:57   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Tack, skall du ha...! Vilka har du i sista...?

/Badass
Hade många men utgången av 5e loppet var tyvärr inte som man hade tänkt sig..(var väl ingen som kunde förstå det loppet väl..?) Lite trist att Robbie Williams tappade allt i dödens och förde Prins Isidor hur långt bak som helst, men känslan var att det inte hade gått ändå, trodde på spets men hästen såg inte så bra ut innan start så han laddade väl inte för fullt.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 19:58   #12
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Oj ser att jag skrivit fel, hade spik i 5e och de hästarna jag skrev i sista, hade ju kostat en miljard annars haha
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-23, 20:55   #13
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Kanske skulle slagit ihop våra ideer Donkyklonk? :-)
Fick också 5 rätt, åkte på 5 häst i första å fyllt i V6.............
Men en liten "tuss" på DD iaf
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-24, 07:27   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Datum: 2011-03-23
Tid: 20:00
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Shaq Is Back - Haraldinho

Spel: Haraldinho H2H
Insats: 4
Odds: 2.00
Bolag: Bet365

Motivering:
Här spelas Haraldinho på läge, kusk och visad form...

Shaq Is Back är ett oskrivet kort som varit klart bra i staterna - startsnabb och lättplacerad. Gör här comeback efter fem månaders vila och har mycket att bevisa - tar troligtvis spets, för att sedan släppa...

SIB går nu ut på medelsdistans för första gången efter lång vila - amerikanska hästar som köps till Sverige efter två, tre och fyrårssäsongerna over there har oftast mycket svårt att hävda sig i sitt nya hemland. Här finns stor risk för att hästen hamnar i rygg och där pullar bort värdefulla krafter. Bättre hästar än SIB har kroknat under samma förutsättningar som denne har idag. Träning och tävling är två vitt skilda ting...

Haraldinho har bra läge, bevisad form och Örjan Kihlström i sulkyn och detta är en häst under kraftig utveckling. Här stror jag Örjan kör en patenterad Kihlströmare där han spurtar bra till slut - detta kommer bita bra och räcka långt i ett lopp där många kommer köra preparé, eller i alla fall vill ned till sargen för att eventuellt spurta till slut. Haraldinho är den ende i loppet som har startat i år!

Det är ju inte helt otänkbart att Örjan kör sig till ledningen och släpper till Formula One - hur som helst så borgar Örjan för en bra resa, i draget.

Här spelas alltså Haraldinho 4 units, till 2.00 på Bet365! Spelbar ned till runt 1.75...

Lycka till om någon följer...!

/Badass

Vill bara tacka!

Satte denna H2H samt top 5 på Lewis!

Kan för övrigt inget om hästsport..bara tacksam att någon kunnig delar med sig!

Senast redigerad av Dompa den 2011-03-24 klockan 07:29.
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 15:48   #15
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dompa Visa inlägg
Vill bara tacka!

Satte denna H2H samt top 5 på Lewis!

Kan för övrigt inget om hästsport..bara tacksam att någon kunnig delar med sig!

Varsegod - kul att det uppskattas...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td