Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-30, 10:53   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

30/3 V64 Solvalla


jag kan väl börja med att presentera min butiks andelssystem

3 res 1
3,5,8,9,10,11 res 4,2
1,2,3,4,5,6,8 res 9 (här ville jag ha alla egentligen men revisorn sa nej)
1,3,4,7,9,11,12 res 2
5 res 6
1,3,4,5,8 res 6

Spikarna känns stenklara tycker jag.
Iceland bör krossa motståndet. Det kommer skrikas lite angående Lavec Kronos inför denna start men hästen kommer att årsdebutera, glöm och dröm!
Adielsson i avd5 bör vara spets och slut på.
Dom säger själva, "Mockasin har bra form. Går förmodligen barfota och detr blir laddning mot ledningen. Kommer han till spets och går barfota så trr jag att han vinner. Det är de två saker som måste stämma, säger Pekka"
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 11:45   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Iceland imponerad inte alls på mig sist när han var vääldigt nära att tappa loppet från spets. Jag kommer gardera där med 1,2,7 tror jag. Ang. lavec kronos. Visst årsdebut etc etc, men streckvärd till 12%! Ludde låter väldigt possitiv iaf:
"- Jag är ganska säker på att han kommer att vara ännu bättre i år. Hästen har behövt tid att växa i sin stora kropp och det är först nu han börjar bli helt färdig. Han känns också starkare än någonsin i träningen.
Och när det kommer till onsdagens värste konkurrent verkar inte respekten överdriven.
- Lavec kommer mycket väl förberedd och även om det blir skor runt om och öppet huvudlag så är det klart att jag tror på vinstchans. En sådan häst som Iceland slår han alla dagar i veckan."

Annars tycker jag Little face i avd3 är VÄLDIGT intressant. Given A-häst, ev utgång/spik efter en noggrannare analys av loppet!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 13:25   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Kanske blir lite "skrik" på Recation nr 1 V64-4 men jag tror på bra "spets å slutchans" till ngnstanns 30-40% i streck.

Tankar i övrigt:

Avd1 5 Dig for Dollars (förvisso årsdebut och kanske långsökt men 3%........)

Avd2 3 Caddie Elenor (Stor favorit... Har haft otur och bara vinner nu!)

Avd3 En eller alla? Om en så ser allt förutom spåret bra ut för storfavoriten 8 Globle Noble

Avd5 1 eller 2 med lucka till slut?

Avd6 "Kanibalen" har klassen... Årsdebut e årsdebut så varför inte följehästen Lewis OM

Systemet i nuläget:

1,2,3,5,7
Spik 3
Spik 8
Spik 1
1,2,5,6,7,8,12
1,3,4,5

140 rader x 5 samt endast V6
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 14:27   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
jag kan väl börja med att presentera min butiks andelssystem

3 res 1
3,5,8,9,10,11 res 4,2
1,2,3,4,5,6,8 res 9 (här ville jag ha alla egentligen men revisorn sa nej)
1,3,4,7,9,11,12 res 2
5 res 6
1,3,4,5,8 res 6

Spikarna känns stenklara tycker jag.
Iceland bör krossa motståndet. Det kommer skrikas lite angående Lavec Kronos inför denna start men hästen kommer att årsdebutera, glöm och dröm!
Adielsson i avd5 bör vara spets och slut på.
Dom säger själva, "Mockasin har bra form. Går förmodligen barfota och detr blir laddning mot ledningen. Kommer han till spets och går barfota så trr jag att han vinner. Det är de två saker som måste stämma, säger Pekka"
Omgångens för mig roligaste och bästa spikförslag återfinns i avd 4 där mycket talar för välkörande Jennifer Tillman som bara behöver ta rygg på Lövgrens löfte, spetsfavoriten 1 Recation och sedan låta Tommy Hanne göra jobbet utvändigt med fina 7 Imemine som kommer från samma stall. Hanne låter inte detta bli en vanligt sömnigt Vallalunklopp utan här kör han så att det öppnar upp sig då klassskillnaden brukar visa sig som mest i dessa unghästlopp. 9 Elsa Tooma såg fantastisk ut efter galoppen senast i årsdebuten och lär vara ännu bättre nu. Tror detta är allra bästa hästen i loppet. Spåret känns bara gynnsamt och oddshöjande utifrån ovanstående scenario och här blir det knappast hårt i mål. Såg tyvärr att Nybrink oxå spikar denna fina dam idag och det var ju lite synd för strecken...

Jag tror också mycket på dina spikar KP, speciellt 5 Mockasin om den går utan dojjor idag. Iceland har man ju fördelen av att kunna invänta Melanders sena gåtor på. Han ger ju ofta avgörande och förutsättningsändrande besked just vid provstarterna och då är det en gåva att hitta Iceland i 1:a avdelningen. Ska han fällas krävs skor och öppet huvudlag. Kusken är ju ett stort plus idag och han har så klart bra chans liksom ditt system.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 15:19   #5
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens sexa

1, 1-3-7
2, 3-4-5-8-9-10-11
3, 8
4, 1-3-9
5, 1-2-3-5-6
6, 1-3-6-8

1260 rader

Kan komma några head spel ikväll
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 15:19   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

https://www.atg.se/dynamic_files/v64.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
criba (+1)
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td