Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-03, 13:45   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-04-03 Alfi Jubb - Lord Arrow (Trav)



Datum: 2011-04-03
Tid: 15:10
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Alfi Jubb - Lord Arrow
Period: Annat

Spel: Alfi Jubb 1
Insats: 4
Odds: 2.40
Bolag: Expekt

Motivering:
Här spelas Alfi Jubb på läge, form, startsnabbhet! Lord Arrow har INTE imponerat på mig - är säkerligen bättre denna gång men det vill jag se först - detta är en dussinhäst...

Bengt-Erik Daggert är ju långt ifrån någon demon i jollen men han är ordinarie på hästen och här kan han köra rakt fram till ledningen - han vill köra där men inte om det kostar för mycket... Startsnabbheten gör dock att hon får en bra resa...

Här spelas Alfi Jubb, 4 units till 2.40 på Expekt - spelbar ned till runt dubbla pengarna...

Edit: Finns till 2.70 på Expekt nu - är ju ett kanonodds men jag manar att ni tar det försiktigt - man vet ju inte om Åke givit klartecken, eller något...?!

Lycka till om någon följer...!

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-04-03 klockan 14:09. Anledning: Insatsändring
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 17:04   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg

Datum: 2011-04-03
Tid: 15:10
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Alfi Jubb - Lord Arrow
Period: Annat

Spel: Alfi Jubb 1
Insats: 4
Odds: 2.40
Bolag: Expekt

Motivering:
Här spelas Alfi Jubb på läge, form, startsnabbhet! Lord Arrow har INTE imponerat på mig - är säkerligen bättre denna gång men det vill jag se först - detta är en dussinhäst...

Bengt-Erik Daggert är ju långt ifrån någon demon i jollen men han är ordinarie på hästen och här kan han köra rakt fram till ledningen - han vill köra där men inte om det kostar för mycket... Startsnabbheten gör dock att hon får en bra resa...

Här spelas Alfi Jubb, 4 units till 2.40 på Expekt - spelbar ned till runt dubbla pengarna...

Edit: Finns till 2.70 på Expekt nu - är ju ett kanonodds men jag manar att ni tar det försiktigt - man vet ju inte om Åke givit klartecken, eller något...?!

Lycka till om någon följer...!

/Badass

Dålig rek som aldrig borde spelats - detta skriver jag inte enbart pga. resultatet utan för att det var ett hafsverk - analysen var pover och jag stressade fram ett onödigt spel...

Jaja, nya tag...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td