Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-15, 12:11   #1
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3106
Standard

V64 - solvalla 15/6


Vad och hur spelar ni?
Vad spikas?


Mvh
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 13:17   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Formula one är väl så bra spik som man kan kräva i mina ögon, inte så kul, men känns stenklar. Många bra lopp förövrigt, med favoritloppet i sista med många RIKTIGT bra ston gör upp, intressantaste hästen i loppet är för mig cleo nalan! Ska klura vidare!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 14:32   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Här är min.
3 res 9
1,4,6,7 res 3
1,2,3,4,5,6,8,11,12 res 7
6 res 1
1,3,4,5,9,10,11 res 6
1,4,5,6,7,10 res 11

Stig H spikade sig själv i avd1. Adielsson är även favorit i avd1 = Autospik
Jorma brukar sällan svika favoriter, den hästen har dessutom tagit sina senaste segrar överlägset enkelt med 6+ längder. Bara vinner.

Sedan har jag en idé som jag egentligen tror vinner.
Stefan söderkvist åker hela vägen till Solvalla för att köra en häst i avd5. Nämligen Lovely Lidob. När fan har det hänt senast? Hästen står även i 3x pengarna hos ATG men runt 15% streckmässigt. Vet inte om ni minns hästen men den har vunnit över flera guldhästar tidigare.
Har läst i tidningarna och online. Mimmi säger i någon intervju "Jag tror hon vinner."
Dock känns det som att de kommer skrikas för mycket om hästen och skrik slutar _ALLTID_ i flopp.

Jag spelade på nordicbet till 1,65 och råkade sänka oddset sekunden efter direkt. Spelade att hästen slutar top 5. Expekt erbjuder platsodds 1,85 samt vinnarodds 4,50
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 14:33   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ahh nu har hon även skrikit ut sig själv på atg.se
http://classic.atg.se/index.jsp?newsId=1.48225
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 14:54   #5
Banned
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 257
Standard

3 r 11
4 r 6
3 4 8 12 r 6
6 8 10 13 14 r 9
3 4 5 8 9 10 11 r 12
1 2 3 5 6 7 9 r 4

980 Rader

Senast redigerad av klippan den 2011-06-15 klockan 14:55.
klippan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 15:07   #6
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

3

1, 3, 4, 6, 8

1, 3, 4, 6, 8, 12

1, 2, 5, 6

1, 3, 5, 6

1, 3, 5, 6, 7

2400 rader/enbart spel för 6 rätt - 3 andelar...



Då kör vi...!
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 15:13   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ja Formula One är väl så klar en häst kan vara, man blir ju dock grymt sugen på att gardera när man ser streckningen bakom. Förstår inte att Haraldinho är så förbannat betrodd, visserligen form och bra rad men sämsta läget och har slutat bakom flera av dessa tidigare.

Honey Trap (favoritdistans, läge och rejält startsnabb) känns rejält bortglömd! Höll lite klent senast men är som allra vassast i tät. Favoriten Boztheman tycker jag borde ha vunnit lätt senast för att få godkänt, fick bestämma ganska bra där framme. Han är ju startsnabb och det kan ju vara ett kraftigt plus med 1600 idag men han är definitivt överstreckad.

Goop överstreckad med Global Limousine i femte. En som känns lite bortglömd är Jasper Lane från bra läge. Victory Hill var ju andrahandare i silver sist, ingen som tror på den (visserligen 2100 men läget).

Vem fan vinner stoloppet!? Hade trott en del på Frillan om det vore annan kusk. Nödspik på Pebbly, får hon ledning utan större problem borde hon vinna. Yucca Boko understreckad.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 15:23   #8
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja Formula One är väl så klar en häst kan vara, man blir ju dock grymt sugen på att gardera när man ser streckningen bakom. Förstår inte att Haraldinho är så förbannat betrodd, visserligen form och bra rad men sämsta läget och har slutat bakom flera av dessa tidigare.

Honey Trap (favoritdistans, läge och rejält startsnabb) känns rejält bortglömd! Höll lite klent senast men är som allra vassast i tät. Favoriten Boztheman tycker jag borde ha vunnit lätt senast för att få godkänt, fick bestämma ganska bra där framme. Han är ju startsnabb och det kan ju vara ett kraftigt plus med 1600 idag men han är definitivt överstreckad.

Goop överstreckad med Global Limousine i femte. En som känns lite bortglömd är Jasper Lane från bra läge. Victory Hill var ju andrahandare i silver sist, ingen som tror på den (visserligen 2100 men läget).

Vem fan vinner stoloppet!? Hade trott en del på Frillan om det vore annan kusk. Nödspik på Pebbly, får hon ledning utan större problem borde hon vinna. Yucca Boko understreckad.



Victory Hill och Macho Gossip blir farliga i femte - är ganska sugen att trycka på Macho, vi får se...

Frillan bör bara blåsa till detta gäng - går tvärtemot vad du säger riktigt bra/bäst för Haugstad...

Tror även att min pick True Believer blir svårslagen från detta läge...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 15:32   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg


Victory Hill och Macho Gossip blir farliga i femte - är ganska sugen att trycka på Macho, vi får se...

Frillan bör bara blåsa till detta gäng - går tvärtemot vad du säger riktigt bra/bäst för Haugstad...

Tror även att min pick True Believer blir svårslagen från detta läge...

/Badass
Mmm, Macho är bra men Hockey får sällan till det och fältet är ganska hårt för klassen.

Det är Persson som kör Frillan idag, inte Haugstad tyvärr...

Ska kika på True Believers starter, men allmänt så tycker jag tilläggshästarna står bra inne i det loppet. Soliders Memory är alltid hårt betrodd men nu helt ostreckad, är nog bäst med tätkänning men 4% är bra!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 16:33   #10
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mmm, Macho är bra men Hockey får sällan till det och fältet är ganska hårt för klassen.

Det är Persson som kör Frillan idag, inte Haugstad tyvärr...

Ska kika på True Believers starter, men allmänt så tycker jag tilläggshästarna står bra inne i det loppet. Soliders Memory är alltid hårt betrodd men nu helt ostreckad, är nog bäst med tätkänning men 4% är bra!
Ajdå, missade att Persson körde - och ja, då blir det sämre - särskilt på Valla där han har noll respekt med sig, i alla fall om man jämför med polarna Kihlström, Adielsson, Kontio, Lennartsson, Goop osv...

Håller med om att 4% är lågt - men så har vi detta med Lähdikorpi och riksspelen - ingen bra kombination, generellt sett...!

Angående Macho Gossip så kan denne hamna på vingel - annars blir denne hyperfarlig, om tempo...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 16:37   #11
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

I första loppet måste ju nummer 6 Offshore Star med Adielsson vara mer eller mindre klar...!? Adielsson från springspår betyder väldigt ofta spets och kombinationen Adielsson/Johansson i loppen med ostartade och/eller få starter innanför rocken så tror jag banne mig att de ligger på en procent på närmare 60! Särskilt då också i första loppet - skulle vara oerhört intressant med en sådan statistik...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 16:48   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
I första loppet måste ju nummer 6 Offshore Star med Adielsson vara mer eller mindre klar...!? Adielsson från springspår betyder väldigt ofta spets och kombinationen Adielsson/Johansson i loppen med ostartade och/eller få starter innanför rocken så tror jag banne mig att de ligger på en procent på närmare 60! Särskilt då också i första loppet - skulle vara oerhört intressant med en sådan statistik...

/Badass
Sällan de står i över 2ggr pengarna också. Har inte statistiken du efterfrågar men skulle tippa på runt 40%. Några förlorar ju såklart, Nurmos, Hultman och Melander har ju en del välstammade noll-loppare på lager. Sen lär det väl vara några galopper i statistiken. Tror inte det finns något värde att hämta där alltså och om det finns så är det marginellt.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 16:49   #13
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 3154
Standard

Vill varna för en jätteskräll ikväll!!! Det är en häst som är oerhört ojämn i sina prestationer. Ibland har hästen varit ruggig!! Tränaren låter uppåt i jobben o tror på en bra insats ikväll.
Tränaren heter Malin Löfgren o hästen Lass Keeper!!!! Om ni gardedrar loppet o letar efter en kul tvillinghäst häst så ta med Keepern det kan löna sig:-) Snabb ut.

I övrigt så tror jag Formula One är stenklar. (får bestämma i ledning).
Varnar även för Editor om favoriten har en sämre dag i lopp4.
Lovely Lidob verkar vara dagens snackis o stallskrik.
Kackerlackan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 16:52   #14
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Sällan de står i över 2ggr pengarna också. Har inte statistiken du efterfrågar men skulle tippa på runt 40%. Några förlorar ju såklart, Nurmos, Hultman och Melander har ju en del välstammade noll-loppare på lager. Sen lär det väl vara några galopper i statistiken. Tror inte det finns något värde att hämta där alltså och om det finns så är det marginellt.
Får jag över två gånger när loppet körs så spelar jag - detta självklart om han presterat en bra provstart och värmning, samt ser allmänt bra ut...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 16:53   #15
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kackerlackan Visa inlägg
Vill varna för en jätteskräll ikväll!!! Det är en häst som är oerhört ojämn i sina prestationer. Ibland har hästen varit ruggig!! Tränaren låter uppåt i jobben o tror på en bra insats ikväll.
Tränaren heter Malin Löfgren o hästen Lass Keeper!!!! Om ni gardedrar loppet o letar efter en kul tvillinghäst häst så ta med Keepern det kan löna sig:-) Snabb ut.
Helt rätt! Hästar med spår 5 på kort distans ska man ALLTID ha med när man garderar.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td