Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-17, 09:56   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4922
Standard

Vilka bolag har trav på menyn numera?


Som döma av trådens namn så undrar jag alltså vilka bolag som har svenskt trav på menyn. Vad jag tror mig veta så är det Bet365, Expekt, Unibet, Nordicbet, Bet24, 24hpoker
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 16:58   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Solna
Inlägg: 103
Sharp$: 1084
Standard

ATG!

(Ursäkta. Kunde inte låta bli.)

Annars är jag ganska övertygad om att du fått med allihopa, förutom vid Elitloppet då ytterligare något bolag kan komma med travodds.
BraOdds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 17:22   #3
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Ja, tyvärr har det blivit färre spelbolag med odds på svensk trav.
24hpoker är ett skin till Entractions oddsutbud och de har ytterligare ett par spelbolags-skins kopplade till sig men oddsutbudet är samma för alla. Man kanske kan få bättre limits på vissa.

En del utländska spelbolag erbjuder spel direkt in i ATG:s pool men man tjänar inget på att spela där som svensk.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 17:28   #4
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Centrebet har väl ibland, tror jag! De jag rekommenderar är:

ATG
Bet365
Expekt
Nordicbet

Läs in dig på de olika reglerna för olika bolag - ex. Unibets!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 17:41   #5
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MultiSharp Visa inlägg
Ja, tyvärr har det blivit färre spelbolag med odds på svensk trav.
24hpoker är ett skin till Entractions oddsutbud och de har ytterligare ett par spelbolags-skins kopplade till sig men oddsutbudet är samma för alla. Man kanske kan få bättre limits på vissa.

En del utländska spelbolag erbjuder spel direkt in i ATG:s pool men man tjänar inget på att spela där som svensk.
vilka utländska spelbolag gör det ? Ladbrokes gjorde det , men det var många år sen.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 19:01   #6
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
vilka utländska spelbolag gör det ? Ladbrokes gjorde det , men det var många år sen.
http://www.racebets.com och Bwin har det bland annat. På Bwin är det bara utländska kunder som kan spela/se på de svenska loppen och det är kanske är samma sak på racebets.
Utöver det erbjuder ju ofta de statliga spelbolagen i Norge, Danmark, Finland, Frankrike, Holland och Tyskland spel till Sverige.

Ladbrokes erbjöd aldrig spel direkt in i svenska spel-poolen, dvs de skickade aldrig vidare insatserna till ATG:s totalisator. För ett antal år sedan baserade de dock sina vinnar/plats-odds på ATG:s slutodds plus att de gav 2,5% extra. De slutade med det upplägget efter en misstänkt spelstöt/oddsriggning.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 19:28   #7
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MultiSharp Visa inlägg
http://www.racebets.com och Bwin har det bland annat. På Bwin är det bara utländska kunder som kan spela/se på de svenska loppen och det är kanske är samma sak på racebets.
Utöver det erbjuder ju ofta de statliga spelbolagen i Norge, Danmark, Finland, Frankrike, Holland och Tyskland spel till Sverige.

Ladbrokes erbjöd aldrig spel direkt in i svenska spel-poolen, dvs de skickade aldrig vidare insatserna till ATG:s totalisator. För ett antal år sedan baserade de dock sina vinnar/plats-odds på ATG:s slutodds plus att de gav 2,5% extra. De slutade med det upplägget efter en misstänkt spelstöt/oddsriggning.
tack för länken till racebets, var nyss inne och kolla på sidan och ser att det går att spela på kvällen V75a.

Jo spelstöten mot ladbrokes var läcker , var väl skyhögt platsodds på Järvsöfax om jag minns rätt.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 08:15   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 46
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
tack för länken till racebets, var nyss inne och kolla på sidan och ser att det går att spela på kvällen V75a.

Jo spelstöten mot ladbrokes var läcker , var väl skyhögt platsodds på Järvsöfax om jag minns rätt.
Då minns du fel. Mana Bra, Barrolla och Berger hette hästarna som gav skyhöga platsodds.
Trollet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 09:39   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trollet Visa inlägg
Då minns du fel. Mana Bra, Barrolla och Berger hette hästarna som gav skyhöga platsodds.
Är detta det troll som även figurerade på AOS?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 09:43   #10
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 46
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Är detta det troll som även figurerade på AOS?
Densamme.
Trollet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-03, 13:00   #11
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

http://www.zeturf.com erbjuder spel till travderbyt imorgon. De verkar köra en egen totalisator med ca 90% vinståterbetalning. Tidigare hade de spel till många fler svenska lopp men nuförtiden kör de bara enstaka storlopp.
Vet inte hur seriösa de är men de erbjuder iaf en bonus på upp till 80 EUR.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td