Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-18, 15:12   #1
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jackpot V75 Romme 20/8


Nice att de fixade jackpot igår igen tycker jag! Såg svårt ut när jag gjorde första genomtittningen inför lördag, men det finns väl några favoriter som ska plocka hem sina lopp ändå?


Caballion är bara bäst och förlorar inte felfri vill jag påstå. DOCK så ser jag att han har 32% galopper och med tanke på att han nog kommer bli en av omgångens största så är det verkligen något att tänka på. Att de inte byter bort Fredde B permanent är en gåta för mig, han måste ju vara släkt med ägarna också eller nåt. På Årjäng hade han råd med en liten galopp men knappast i det här fältet.

U. Bergs Otto är värd en vinst på V75 och har bra läge, blir nog lite bortglömd. Mr Hello Man är kuskförstärkt och blir helt säkert streckvärd här! Mycket öppet, finns ingen solklar bästa häst.

Usch, man har verkligen blivit bortskämd med fina guld-fält i sommar men nu är det lite tunnare! Nu Pagadi vinner om allt är bra, men han blir nog väl stor. Global Investment känns lite på gång och har fint läge. Neo Smed har toppform och kommer vinna guld innan året är slut! Lite svårrankat bakom, Timetosaygoodbye är nog den som är mest härdad egentligen och läget är inte heldumt.

De förmodade favoriterna Mellby Sambuca och Parkin har imponerat och borde slåss om det, ett par bakom som kanske kan vinna men loppet känns ganska lättstängt.

Minst 7 streck för att kännas någorlunda säkert. Ölve var rätt fin senast när han vann med hela upploppet, kanske en chansspik om man garderar de stora.

Verkar bli en ganska jämnspelad E3-final. Glöm inte att det lär vara extra påställt på alla kanter till den här starten, även de som ser chanslösa ut på pappret har chans!

Staro Divine som står över de andra. Har inte många plumpar i protokollet, drömläge och förmodligen rätt mycket respekt med sig till den här finalen. Helläcker senast!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 12:52   #2
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spår 7 är inte omptimalt men han vinner felfri. Alandis Karisma är draget.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 19:58   #3
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

1. Caballion är bästa hästen men galopplysten. Askö Toy har läget och form, kan skrälla.

2. Allt ser upplagt ut för Mack Pointer och han kan vara en bra spik.

3. Nu Pagadi är tillbaka i gamalt gott slag. Som han såg ut senast !! Dagens bästa spik.

4. Med två strykningar har Mellby Sambuca fått ett perfekt startspår och ledningen är så gott som säkrad och väl där blir han mycket svårslagen.

5. Ingen koll än så länge.

6. Här tror jag mest på Luddes andra häst, Obey Kronos. Det är dock ett 3-årings lopp och mycket kan hända.

7. 2-3-8-10-12 är givna. Frågan är om El Sueco behöver streckas ?

Lycka till !!
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 11:03   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
7. 2-3-8-10-12 är givna. Frågan är om El Sueco behöver streckas ?

Lycka till !!
V75-7 El Sueco/Nantucket 2,10 Exp
-Var etta och tvåa på Hagmyren senast, gick väldigt fort då och det såg lite bättre ut än vad det var när Nantucket flög fram till seger. Nantucket har ett väldigt bra facit med tre raka segrar från bakspår över kort distans. Idag är det dock helt andra förutsättningar, i finalerna ska det mycket till att komma till från bakspår för de där framme tenderar att hålla tempot hela vägen och då blir tredjespåret väldigt utmattande för de som anfaller. Troligt loppscenario att El Sueco trycks av från start och söker rygg på hårt dragande Staro Divine. Örjan reglerar många fält från dödens men det är oftast i enklare fält på vardagstrav, helt andra förutsättningar och kommer högst troligt att stanna i kön till sista 500.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 11:10   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Up Date Hoss känns inte speciellt angelägen att strecka nu heller iom att den är förstereserv efter Montgomery Hill som ströks. Mycket bättre att strecka Pitch Command eller Boman då!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 11:38   #6
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Mina miljondrag

1. Lass Inspiration 8% - går nog bra bakifrån också.

2. Miss My Money 1% - har blivit behandlad men om formen är bibehållen är hon inte sämre än någon annan här.

3. Svårt att hitta något skrällbud här då jag tror att Nu Pagadi bara vinner.

4. Calvados Yankee 8% - tempogynnad.

5. Lome Odin 8% - är bättre än raden och lättas idag

6. Här har jag svårt att se något skrällbud med chans.

7. Orlando Croft 18% - mycket stark och bättre distans nu, tycker att han står på tur för seger.

Nu kör vi, lycka till alla !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 11:52   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Intressanta barfotahästar

Magic Rex
Hilda C.D.
Dig For Dollars
Outlaw Merci
Fritiof Piraten
Prawns
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 12:12   #8
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Låter intressant med b.f på Magic Rex !!
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 12:14   #9
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 1136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Mina miljondrag

1. Lass Inspiration 8% - går nog bra bakifrån också.

2. Miss My Money 1% - har blivit behandlad men om formen är bibehållen är hon inte sämre än någon annan här.

3. Svårt att hitta något skrällbud här då jag tror att Nu Pagadi bara vinner.

4. Calvados Yankee 8% - tempogynnad.

5. Lome Odin 8% - är bättre än raden och lättas idag

6. Här har jag svårt att se något skrällbud med chans.

7. Orlando Croft 18% - mycket stark och bättre distans nu, tycker att han står på tur för seger.

Nu kör vi, lycka till alla !
Lass Inspiration är jag med på.

Svårt dock att hitta någon i andra men kanske Storm Forever som kan få ett bra lopp och kan spurta snabbt.

I tredje kan du kopiera det jag sa om Storm och byter ut han mot Device, 1%!!!

Harry Haythrow vet vi har hans livs form och nedstruken två spår till 6:e, 4% är för lite.

kallblod är det bara blunda och peka.

Prawns ska lättas i balansen för första gången så om inte Rusty hade haft så bra spår så kunde det varit en chans SPIK!

Det ska mycket till för att Staro ska förlora men om så, är det Orlando Croft som står på tur.

Lycka Till!!!!!
slangen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 12:31   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lilla lappen

7
2,5,6,7,9
2
7,12
2,6,9,10,12,13,14
2,8,10
4,9
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 12:39   #11
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Frugan fick fem rätt förra veckan. Idag tror hon på Alandis Karisma och Nu Pagadi samt Melby Sambuca.

Hon garderar avd6 med alla hästar.

hon varnar för Flex som ska vara obesegrad på romme (2av2)

Vi får se vem av oss som har bäst resultat efter tävlingarna idag, den som har sämst får laga mat idag.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td