Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-05, 15:39   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

6/2 V75 Halmstad


Chatta på!

Ingen openstretch på halmstad längre.
Till skillnad mot vad alla andra säger så skulle jag våga påstå att barfota är bara att glömma där imorgon. Det är minusgrader samt -4 till -1 under dagen imorrn. Snön kommer aldrig hinna försvinna.

Jag fick höra lite skrik på Lass Honneur av en gubbe idag, väldigt insatt. Så garderar ni ska den bara med.
Annars är det väl de vanliga... ludde vinner felfri i första. I sista skriker alla hoity toity face. Oceans eleven är det delade meningar på, för trög i starten och kommer inte få ryggar, medan andra säger att det är en vinnare.

Jag är kluven
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 20:08   #2
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Har inte gjort min läxa denna helg så det blir en rygg på snoken om man får den KP... Ha så kul ikväll, i suset av ruset
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 20:10   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

och nu fick jag ett samtal, en spik i avd 6. streckad under 20%!!!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 20:18   #4
 
strds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 253
Standard

Gick igenom fem sista loppen på alla hästarna, satte plus och minus på alla och lät jokersystemet gå lös på alla plus-hästar. Sen spikade jag en också.

Har haft flyt på Halmstad förut, hoppas det hänger i =)
strd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 20:23   #5
 
fiddes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 180
Sharp$: 1423
Standard

Är det något du kan dela med dig an KP ?

Själv spikar jag

V75 1 5 RIDGEHEAD CAHORE Barfota runtom . Spets Slut

V75 4 2 BEAUZAC som en ny häst hos Sten Juul . tar sig iväg felfri och krossar motståndarna på slutrundan
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 20:38   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fidde Visa inlägg
Är det något du kan dela med dig an KP ?

Själv spikar jag

V75 1 5 RIDGEHEAD CAHORE Barfota runtom . Spets Slut

V75 4 2 BEAUZAC som en ny häst hos Sten Juul . tar sig iväg felfri och krossar motståndarna på slutrundan
Tyvärr då bryts mitt förtroende för honom men en sak är säker, favoriten där ska man gardera!
Vem spiken är kan jag säga efter spelstoppet eller nära inpå.

Lutar mot spik på hoity toity för mig med faktiskt plus den andra.
Dock vet jag att jag aldrig kommer sätta en rak dubbel, så jag blir osäker. Förlorar alltid i antingen lopp 1, 6 eller 7. Så oddsen talar emot mig
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 20:40   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av strd Visa inlägg
Gick igenom fem sista loppen på alla hästarna, satte plus och minus på alla och lät jokersystemet gå lös på alla plus-hästar. Sen spikade jag en också.

Har haft flyt på Halmstad förut, hoppas det hänger i =)
Imponerande, hur lång tid tog det? Jag som tycker mina 4 timmars spenderande är tillräckligt
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 21:06   #8
 
fiddes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 180
Sharp$: 1423
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tyvärr då bryts mitt förtroende för honom men en sak är säker, favoriten där ska man gardera!
Vem spiken är kan jag säga efter spelstoppet eller nära inpå.

Lutar mot spik på hoity toity för mig med faktiskt plus den andra.
Dock vet jag att jag aldrig kommer sätta en rak dubbel, så jag blir osäker. Förlorar alltid i antingen lopp 1, 6 eller 7. Så oddsen talar emot mig
Okej förstår dig..hoppas den sitter nu då.

Garderar V75 6

1.4.8.9.10

imorgon sätter vi v75an
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 22:11   #9
 
strds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Imponerande, hur lång tid tog det? Jag som tycker mina 4 timmars spenderande är tillräckligt
Jag formulerade mig lite skadat. Jag gick igenom travgururuns notiser för det fem sista loppen på alla hästar, det tog ungefär en timma.

Annars hade det blivit lite svettigt, hehe
strd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 22:44   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

en snabb titt på alla lopp för er:

ludde med en favorit = full fart framåt och slantsingling om det blir vinst eller galopp
garderar ridgehead
Cloria Victis har varit en nästa gång kanske för mig länge, så den åker med på lappen


early launcher spets till mål?


Oceans eleven kan vara en bra spik, islaus är väl inte startsnabbast, men kan göra det tufft för några om dom inte vill släppa, klaus kern vill nog köra till ledning , så kan bli bra tempo i loppet

avd4-5 blir det nog många hästar i

runbleinthejungle känns som en motiverad favorit,


hoitytoityface är överspelad och uppsnackad av pressen enligt mig, och jag sätter en del hästar före den i rankingen
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 22:46   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

läste nu att isalus inte vill till ledning,
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 05:33   #12
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fyllot Visa inlägg
hoitytoityface är överspelad och uppsnackad av pressen enligt mig, och jag sätter en del hästar före den i rankingen

Plus att varenda travtjänst på nätet, spelarservice/storavinster bl.a. har den spikad.

Hur ofta sätter alla dom sina spikar samtidigt?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 11:45   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1332
Standard

Mina tankar:

Avd 1: Spikar Ludde utan att darra det minsta. Minns uppvisningen näst senast. Här kör han en lagom start och trycker på efter ett par hundra meter och får tidigt ta över ledningen. Ser inte vem som ska utmana honom då.

Avd 2: Mycket snack om Chivas Bluegrass men Marcus Hultman tycker jag absolut ska synas på V-75. 1 Early Launcher får optimal utrustning och full laddning mot spets där han trivs bäst. 7 Lobby La Marc lär också laddas och är väl i grunden bästa hästen. 10 Babakova Bob hamnade fel på det sist, glöm. Kan avsluta fantastiskt bra om det blir förmodat högt tempo. 3 Lass Honneur var stallet uppåt på senast men var tidigt trött efter ett tungt lopp, banan? Mulliga Ullis är stallet smyguppåt på. 2 Alandias Lime är startsnabb och kan få loppet. 9 Livi Champagne rejält bortglömd efter en sämre insats senast. Hängde med bra från ledarryggen gången innan, varning!

Avd 3: Tycker mig ha ett roligt drag i Lädrets Junction. Helläcker näst senast när han bollade med B.B.S Bigtrade från ledningen. Barfota nu och rätt distans! 9 Oceans Eleven ska självklart räknas men riskerar att bli nerspeedad på en något för kort distans? Den modige spikar Junction, annars strecka på..

Avd 4: Återigen ett svårt lopp med flera talanger. Tror klart mest på 11 Dedes Brassie som har visat sig klara av de flesta löpningar. Tror han rundar de här med minsta flyt. En eller många!

Avd 5: Blir mörkrädd när man ser hästarnas senaste prestationer... Turligt nog ett par timmar till spelstopp..

Avd 6: Är inne på In Vivo Face. Är alltid bra när hon är i ordning och här tror jag Jenny laddar för fullt från start och sen brisar undan hela vägn framme i ledningen. Helläcker senast i comebacken. 5 Rumbleinthejungle och 1 Practical Joke räknas närmast. 9 Giddes Dream har jag ingen riktig feeling för. Tror jag behöver ett par lopp till i kroppen.

Avd 7: Lutfi aviserar offensivt upplägg med Lorenz Caf vilket försvårar för favoriten 5 Hoity Toity Face. Pass upp för 7 Nicolas Cake som måste göra en bra prestation för att behålla startpoängen, barfota!!

Nu finputsar vi våra ideer och tar bra betalt!
Borelia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 12:25   #14
 
breakers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerut
Inlägg: 230
Sharp$: 975
Standard

Med så många som ska laddas mot ledningen i V-75-2, så kan nog Chivas Bluegrass vara ett smart singelstreck! Kan bli trötta hästar till slut.
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 12:29   #15
 
breakers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerut
Inlägg: 230
Sharp$: 975
Standard

Ödslar nog ett sterck på LORD OF MAKKEGÅRD i avd 1 med. Vann över knallhårt motstånd i Silverdivisionen senast. Går ner i brons nu se upp.
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td