Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-03, 08:49   #1
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Så nära så nära på V75.....


http://i1132.photobucket.com/albums/...teriet-V75.jpg


Hade blivit en kvarts miljon om Åke hade räckt hela vägen i sista men OM det hade skett hade jag nog mått riktigt dåligt... Nectarine (enda reserv) missades på sex streck och om jag suttit med alla inför sista och Åke hade vunnit så hade systemet tagit hela potten...

Senast redigerad av doob den 2011-10-03 klockan 08:51.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 09:26   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Ruggigt snygg lapp! Värt ett bättre öde verkligen...
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 09:30   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Håller med ovanstående. Fin lapp!
Får man fråga hur du hittade sexan i avd6?

Dock hade du inte Nectarine (nr9) i avd2 utan det var Lissies lassie med Jorma i sulkyn. Om det är till någon tröst
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 09:53   #4
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Håller med ovanstående. Fin lapp!
Får man fråga hur du hittade sexan i avd6?

Dock hade du inte Nectarine (nr9) i avd2 utan det var Lissies lassie med Jorma i sulkyn. Om det är till någon tröst

HÄPP!! Angående Nectarine så märker jag först NU att jag har skrivit fel! Ha ha ha! Den skulle jag ha haft som första reserv! Förstå om det har varit någon struken...

Hur som helst så gällande frågan om Vincennes så har jag följt den sedan start och när den vann på lunch-V5 från bricka 10 med halva upploppet så såg jag att det var en kanon och det bekräftades även att det fanns höga tankar om hästen. I försöket så spelade jag den och den satt fast och såg fin ut. Inför finalen så lät allt positivt i information och man satte på racerbalans och talade om att hästen inte räds någon i finalfältet så den var självklar. Jag spikade den på dubbeln men tyvärr hade jag bara den mot 1 och 2 även där. Hade fått 200 ggr på dubbeln mot Åke...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 09:57   #5
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen Visa inlägg
Hmmmm ja nära och nära 5 rätt på lappen det fattas dock 2 st.Samma hade jag på min joker som du kan läsa här.Ej med Johnnys karamell på 5 streck.
Hittade inte Lahtinens heller på 6 streck.Nectarine och Pato fanns dock med.
I detta spel heter det tyvärr aldrig nära eller som man säger nära skjuter ingen hare.
Detta har man varit med om 1000 ggr som travspelare tyvärr.Oftast är det mera stolpe ut än stolpe in tyvärr i detta svåra spel.
Bättre tur nästa gång
Så sant så sant men för mig kändes det oerhört "nära" eftersom nästan allting i min analys stämde. Garderingar på rätt ställe, rätt spikar, min stora idé i Oaks vinner och jag går kort och så får jag spets och andra ut på förhandsfavoriterna i sista.... Det händer inte så ofta för mig att vara så pass bra med när det vankas svår omgång...

Men jag låg inte sömnlös igår - det är inte det... Har varit med om värre.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 10:50   #6
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Visst är det så och än en gång GRATTIS till V5, Travkungen!

Absolut kan vi utbyta tankar och idéer! Relativt ny här men fokuserar på V75 och det här blir mer och mer ett favorittillhåll! På återhörande!

Nu ska lunchen jobbas in!

1) 3 10
2) 9
3) 2 4 6
4) 1 4 8 9 12 13

doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td