Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-15, 14:30   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Dagens drag II (V65-6)


Utan att ha "fuskat" med att ladda hem TT, tror jag mig ha dechiffrerat deras rubrik "V65-6: Johan Jacobssons är alltid klassigt och vi tror på favoritfall! Normalt är detta schlutt men vi har fått in stekhet info om helstängt på en annan - missa inte!"

Tyvärr innebär det väl att "min" idé, 6% och 10x på spelet kanske förstörs, men med en så stor favorit måste man spela:

V65-6 DD-2 #1 Bazire Brodde
(...)
"- Innerspår passar perfekt då han är snabb iväg och till den här starten sätter vi på ett helstängt huvudlag. Får han bestämma en bit i loppet ska han ses som en jätterysare, för stämmer allt kan han kuta en 1.14-tid. Barfota runt om och helstängt huvudlag."

Vad tror ni? Blir det upprepning av Michel65:s drag igår? DD2 = #1!
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 18:47   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 1762
Standard

Schunnert !!
Låter sketa bra å vi håller tummarna att så e fallet
//O_S
olvistrong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 19:03   #3
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3628
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scunnert Visa inlägg
Utan att ha "fuskat" med att ladda hem TT, tror jag mig ha dechiffrerat deras rubrik "V65-6: Johan Jacobssons är alltid klassigt och vi tror på favoritfall! Normalt är detta schlutt men vi har fått in stekhet info om helstängt på en annan - missa inte!"

Tyvärr innebär det väl att "min" idé, 6% och 10x på spelet kanske förstörs, men med en så stor favorit måste man spela:

V65-6 DD-2 #1 Bazire Brodde
(...)
"- Innerspår passar perfekt då han är snabb iväg och till den här starten sätter vi på ett helstängt huvudlag. Får han bestämma en bit i loppet ska han ses som en jätterysare, för stämmer allt kan han kuta en 1.14-tid. Barfota runt om och helstängt huvudlag."

Vad tror ni? Blir det upprepning av Michel65:s drag igår? DD2 = #1!
Sorry men Anders Malmrot som är chef för Travtjänsten har idag på TV4 Text-tv sid 419 tippat i V65/6 nr 3 & 11...och i DD/2 spikar han nr 3. Så någon Bazire Brodde finns iaf inte med på förhandstipset...återstår att se om den kommer med på DD-Slutspelet?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td