Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-16, 21:43   #1
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

FÄRJESTAD V 75 19/11


Hej alla sharps fans.
Ny omg som ser svårlöst ut.Jag brukar få riktig feeling för någon men det har
jag inte fått denna gång. Men spik måste man ha. Vilket inte har varit lätt så här i första blick.

I första ser ut som minst 4-5streck
Inne på att chansspika i andra
3 strecks lås i 3e?
Här tror jag att jag kanske chansar med ett fräckt lås 3.9
Tilläggs hästar brukar inte hinna dit. Så här streckas litta
På det stora vill jag ha många hästar men på dd så chansar jag (återkommer)
Sista vet jag inte hur många jag har råd till (kanske chansa med gossip winner?)

Som sagt första blicken

Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+2)

Senast redigerad av AbbeAce den 2011-11-16 klockan 21:45.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-16, 22:17   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det var, för att dra till med en underdrift, MYCKET länge sedan jag tyckte en omgång såg så svår ut efter första anblicken. Det händer ofta att man tycker det ser svårt ut efter att ha tittat länge på listorna och tänkt ut många möjliga loppscenarier, men det här är tvärstopp direkt! Om det inte vore för VM hade jag vägrat systemspel i helgen.

Möjliga chansspikar är:

Blackward i första, kanske spets och kanske slut.
Global Investment, roligaste kuskbytet på länge.
Gossip's Winner, vinner med ett halvvarv om han levererar som senast, vilket skitlopp det här blev.

Stoloppet vill jag inte ta i med tång, blir det ett par strykningar så räcker det med de fyra längst bak.

Kallblodsloppet vill jag inte ens peta på med en 10-metersstång...


Tyvärr inte så mycket att tillföra den här gången mao. Kommer dessutom vara bortrest lagom till att cirkusen är på hemmabanan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 01:30   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Nirvana Grif,Next To None Sib två bra spikar på lördag.

Den senare kan jag inte se torska i spets hoppas att åke drar på sig många streck så man kan få björn som andra eller tredje handare men den risken är ganska liten när man kör på färjestdastravet.

Nirvana Grif behöver man inte säga så mycket om att den står väldigt bra till i loppet och kommer att bli mycket svårslagen med en vass kusk i vagnen.


Goop pojken på färjestad brukar ju vinna några segrar formen är på väg.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 07:21   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Håller med om att det ser mkt svårt ut. Åkes i första tror jag dock vinner. Såg mkt bra ut i debuten när han höll undan för One to many. Tror han är klassen i detta gänget, tråkigt spår drar dock ner vinstchansen.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 10:41   #5
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 657
Standard

V75-1

Förhoppningsvis kommer Hamras one more ligga kvar i intervallet 6%-15% vilket känns väldigt spelvärt i mina ögon. Känns som en värdemässig utgång i ett annars väldigt öppet lopp.
sacro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 13:58   #6
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Nu har man tittat lite mer men som jag sagt innan är det en svår omg.
1.Har dock fastnat lite för Mr picolit men vill nog ha med Hamras One More. Kan bli spik på Åke.
2.Ja har varit inne på chansspika här(Denco's Queenkilab) men ju mer jag tittar ju fler streck blir det Kan vara skräll loppet.
3. Gillar verkligen GH Nemo men läget skrämmer mig (men jag är sugen på att spika, får se)tycker det är 3-4 hästar som har chans
4.Har ingen feeling för 2 Guarian Rose. Såg inte bra ut senast. mitt roliga drag är 3 B.Ls Buv men såg bra ut sist gjorde 9 Global Mazerine och 10 Pampas S.I.R Björn upp nu!
Vill nog gå kort här,men långt till lördag.
5.Sugen på 6.7.9.11 i första hand men här blir nog många, skräll lopp 2 tror jag.
6.Här kan 3e skällen komma men känner lite för 1 och 2 men som sagt drar jag många streck här och hoppas på en kantboll.
7.Tycker jag att ,om Åke har Gossip i samma form så bara Winner han. Spik

Trodde aldrig att ett system skulle ta form så här tidigt, men lite pressat är det.
Och chatta gärna så man får fler infallsvinklar.

Till Stekel
Attack bästa försvar
Man får inte ge sig Lycka till

Senast redigerad av AbbeAce den 2011-11-17 klockan 14:02.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 14:44   #7
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Inte ser det lätt ut.Har ingen jättekoll på Åkes i första. Att få överta på Örebro som favorit och glida i mål säger inte så mycket. Hamras var bra i uttagningen till Breeders och fastnade i finalen. Tycker den borde leda runt om. Vid raggartempo kanske ett långskott som Friction kan få plats på min lapp. Spöade bla Joker stursk på Sundbyholm i September. 2a är svårt om inte Linsan hittat lite form igen.
Jag kommer spela galet i guld. Någonting säger mig att Quarcio kommer att vara bra. Vet ej varför men så känner jag.
I sista kommer jag inte strecka Åke. Han är bökig i volt och jag tror på 90% galopp. Spikar Orlando troligen. Usel sist men hur bra som helst innan bakom Sanity.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 20:43   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Relativt ogenomtänkt VM-rad och rekordtidig inlämning. Lycka till boys, det lär ni behöva!

3,5,7
1,3,5,12
5,7
1,5
6,7,11,13
1
9
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2011-11-17 klockan 20:46.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 09:40   #9
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Oracle är draget i guld. På tok för lite streckad. Tror det finns bra chans för spets. Tror inte de utvändigt tar sig förbi och invändigt varar det nog inte.
Känns som en VM-spik! Tror det kan skrälla här annars och inte så man sitter säkert om man plockar med 7,8 också...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 10:15   #10
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 657
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Oracle är draget i guld. På tok för lite streckad. Tror det finns bra chans för spets. Tror inte de utvändigt tar sig förbi och invändigt varar det nog inte.
Känns som en VM-spik! Tror det kan skrälla här annars och inte så man sitter säkert om man plockar med 7,8 också...

Oracle har hög kapacitet men han har samtidigt inte visat något på senaste med undantag för ett 1140m lopp på Solvalla för några veckor sedan. Han kommer troligen ligga runt 15%-20% vilket jag tycker är en relativt rättvis streckning.

Jag har en känsla att Global Investment som alltid levererar tar hem detta utan problem och att det kommer finnas ett relativt bra värde i att spika honom då tex GH Nemo med dåligt utgångsläge ser ut att bli överstreckad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
sacro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 11:00   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sacro Visa inlägg
Oracle har hög kapacitet men han har samtidigt inte visat något på senaste med undantag för ett 1140m lopp på Solvalla för några veckor sedan. Han kommer troligen ligga runt 15%-20% vilket jag tycker är en relativt rättvis streckning.

Jag har en känsla att Global Investment som alltid levererar tar hem detta utan problem och att det kommer finnas ett relativt bra värde i att spika honom då tex GH Nemo med dåligt utgångsläge ser ut att bli överstreckad.
Tycker Oracle har bättre form än raden, hoppat bort sig i det två senaste, men om spets nås, vilket jag tror, är det hästen att slår och den borde i mina ögon vara jämnstreckad med global och gh neomo. Year in review tror jag inte ett smack på!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 12:06   #12
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 657
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Tycker Oracle har bättre form än raden, hoppat bort sig i det två senaste, men om spets nås, vilket jag tror, är det hästen att slår och den borde i mina ögon vara jämnstreckad med global och gh neomo. Year in review tror jag inte ett smack på!

Jag håller med dig gällande Year in Review. Jag rankar också Oracle efter Global Investment men då resterande lopp ser relativt svårlösta ut så tycker jag att Global Investment är en klockren spik.

En häst som jag tycker är undervärderad är Utility bus i V75-6 som jag kan tänka mig att spela utgång med.

Lutar åt att köra ett utgångs lås i V75-1 med Hamras one more och Mr.Picolit och sedan som jag tidigare nämnde, en utgång med Utility bus i V75-6. V75-2 ser väldigt öppet ut och det är några hästar som är sjukligt överstreckade som det ser ut nu.
sacro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 16:17   #13
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Tänker dubbla Globalen med Quarcio. Vill inte stå med dumstrut om han skulle visa sig på rätt humör. Kapacitetmässigt totalt överlägsen men funkar nästan aldrig.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 20:06   #14
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Mitt system kommer troligen se ut så här

1. 3,7,12
2 1,8,15
3. 5,7,11
4. 1,2.7,9,10
5. 5,9,15
6. 1
7. 7
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-18, 22:12   #15
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

v75 super skræl(v75-4)

--------------------------------------------------------------------------------

3 JL’s Buv i 8. løb – V75-4 er i kanonform. Noget urovækkende
kan det være, at den har 19 starter i træk i autostart, hvor det
nu er voltestart denne gang. Den gik voltestart i sine seks første
starter, hvor den galopperede i tre af dem (fra startspor 6, 6 og
2), men den virker som en helt stabil vallak, så jeg tror ikke, at
startmetoden får nogen betydning. Sidst sad den i vinderhullet
(1.10 de første 500 meter), men fik først frit løb med 100 meter
igen, og kunne derfor ikke true Stone Life og I’M Gotthard. I de
to starter inden har den siddet fast med kræfter i behold i V75,
hvor vinderne har været først General Flax og derefter Mr Pellegrino.
Det må snart være JL’s Buv tur til at have lidt racing-luck
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td