Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-29, 19:13   #1
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

NFL 2012 Week 1


Första veckan av NFL Regular Season har legat uppe ett tag nu hos flera olika books. Har kikat igenom linorna lite och hittat några utstick som jag tycker är intressanta. Två spel jag tänker lägga redan nu är Chargers +1 mot Raiders och Bills +5 mot Jets.

Jets och Raiders de två mest överskattade lagen den här säsongen och jag tror inte någon av dem kommer vara i närheten av slutspel. Bills har haft en riktigt bra offseason hittills med extensions på nyckelspelarna Stevie Johnson och Fred Jackson. De har även stärkt defensiven ordentligt med Gilmore som förstaval i draften och värvningarna av Mario Williams och Mark Anderson. Jag tycker Jets gjorde bort sig som värvade Tebow, tror inte det kommer leda till något annat än ännu mer dålig stämning/bråk/tjafs i slutändan. Sanchez är dålig, punkt. Det som får honom att se duglig ut är deras O-line. Han har knappt någon att kasta till heller (surgubben Holmes och Hill, deras andraval i draften). Deras RB depth är verklig dålig då LT, som inte varit sitt gamla jag sen han kom till Jets, verkar ha bestämt sig för att lägga av. Försvaret är bra men inte i samma kaliber som för två år sedan.

Raiders hämtade Palmer från Cincinnati förra säsongen och gav i princip bort hela sin draft (för en QB som är på väg utför i karriären). Defensiven är helt okej men allt för stor vikt ligger på RB McFadden när det kommer till offensiven. Han är skadebenägen och om han inte håller sig frisk kommer det gå käpprätt åt helvete, som förra säsongen. De har även tappat förra säsongens 2nd RB Michael Bush till Bears.
Chargers tror jag är på ungefär samma nivå jämfört med förra året. De tappade WR Jackson till Tampa men värvade Meachem från Saints. Att Tolbert försvann till Panthers gör nog bara att Ryan Mathews, som hade över 1000 yards förra säsongen, får ännu fler touches. Tror även att Ingram, deras förstaval i draften, kan bli ett riktigt jävla monster redan första säsongen. Rivers hade problem med interceptions förra säsongen men spelade riktigt bra i slutet.

Washington +9.5 mot Saints är också intressant, lite beroende på hur det blir med Brees. Bucs +3 som hemmadogs mot Panthers och Seahawks +1 mot Cardinals är två andra tidiga leans som jag avvaktar med till jag sett vilken QB de kommer använda sig av.


Blev väldigt mycket mer text än jag hade tänkt från början, men men Har ni andra hittat något?
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 20:42   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Ahh, äntligen lite NFL-tugg. Har inte hängt med så mycket under off-season men min fråga till er med bättre koll är hur det står till med Rivers i Chargers. Fick man reda på anledningen till hans katastrofala insatser under fjolåret?

Var det skada eller något privat som störde?

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 20:44   #3
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Lite OT: Visar ESPN America NFL?

Kommer vara kul att följa NFL detta året när man har lite mer tid
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 21:49   #4
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Lite OT: Visar ESPN America NFL?

Kommer vara kul att följa NFL detta året när man har lite mer tid
Nej, men de visar College Football. TV10 sänder en match per timeslot på söndagar (3st totalt) samt de flesta torsdags- och måndagsmatcherna. Någon av Viasat-kanalerna brukar också sända matcher ibland har jag för mig. Kan annars rekommendera NFL Game Pass, då kan du själv välja vilken/vilka matcher du vill se.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 22:19   #5
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir garanterat till att investera i Game pass till årets säsong. Håller man på Giants dock så räcker det med tv10:s matcher:P

Ang spreadsen för weak 1 så tycker jag Steelers +2.5 är intressant. Känns som broncos är överhypade med Peyton. Fortfarande ett ganska mediokert lag imo.

Annars så ska det bli intressant när Totalerna för varje lag glider in. Där brukar det gå att göra trevligt med pengar
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-29, 22:54   #6
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Annars så ska det bli intressant när Totalerna för varje lag glider in. Där brukar det gå att göra trevligt med pengar
Om du menar win totals så har 5Dimes släppt dem.

EDIT: På tal om det så har jag redan spelat Raiders u7 och Jets u8.5. Spel jag har leans på med avvaktar med: Bills o7, Miami u7.5 och Rams u6.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"

Senast redigerad av hetsarn den 2012-05-29 klockan 22:55.
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-30, 06:36   #7
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Giants är inte riktigt min grej hehe. Ska kollaupp gamepass, hade ett inför slutspelet och blir nog ett för säsongen. ty!
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-30, 08:23   #8
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hetsarn Visa inlägg
Om du menar win totals så har 5Dimes släppt dem.

EDIT: På tal om det så har jag redan spelat Raiders u7 och Jets u8.5. Spel jag har leans på med avvaktar med: Bills o7, Miami u7.5 och Rams u6.
Se där! under på raiders känns ju given. Världens mest dysfunktionella organisation?
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-30, 09:31   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 16
Sharp$: 391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Se där! under på raiders känns ju given. Världens mest dysfunktionella organisation?
Öhh, låt mig gissa, du tror fortfarande att Al Davis sitter och håller i trådarna? Isåfall kan jag informera dig om att Davis gick bort 8:e Oktober förra året och inför årets säsong så skaffade sig Raiders en ny GM { Reggie McKenzie } från Green Bay. Han har i princip gjort en "clean sweep" med hela organisationen, nästan alla coacher fick gå, och även folk med administrativa sysslor fick se sig om efter nytt jobb. Med andra ord är det ett nytt Raiders vi ser i år.

Problemet är att McKenzie fick ärva ett av dom värsta salary cap laget i hela NFL. Al Davis visste att tiden var knapp för att han skulle hinna vinna något mer och styrde laget med att "Nu eller aldrig" principen, vilket innebär många på tok dåliga kontrakt samt få draft picks { och då tänker jag inte bara på Palmer traden med Bengals }.

Så det kommer nog ta något år innan Raiders kan börja utmana dom bästa lagen, men trots allt har Raiders ett av dom mest talangfyllda lagen i ligan, men det krävs verkligen att laget håller sig friskt och att många spelare överpresterar, då kan det bli slutspel men annars lutar det nog åt ett 7-9, 6-10 år iår.

Men kort och gott, Raiders är INTE världens mest dysfunktionella organsation!
van_bommel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-30, 09:57   #10
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ha! Nog följer jag NFL tillräckligt för att veta att Davis trillat av pinnen. Okej, kanske lite kryddat med världens mest dysfunktionella men NFL:s mest dysfunktionella tycker jag är ganska klart. Att i ett decennium ha gjort enbart dåliga beslut leder till detta. Sen är det mkt möjligt att den här ändringen gör skillnad, vilket jag hoppas då jag gillar Raiders egentligen. Dock tycker jag att 4 månaders rensning inte gör upp för 10+ år av katastrof. Men är ju bara min mening!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 15:31   #11
A15
 
Reg.datum: aug 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 2
Sharp$: 77
Standard

Verkar vara lite dött på Amerikansk Fotboll. Ingen som följer Preseason här på Sharps?
A15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-23, 20:19   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 160
Sharp$: 2208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av A15 Visa inlägg
Verkar vara lite dött på Amerikansk Fotboll. Ingen som följer Preseason här på Sharps?
Jodå

Edit: Det blir nog mycket mer action här när serien drar igång.
__________________
Tennis:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

F1:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av ExtraCheese den 2012-08-23 klockan 20:21.
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-25, 18:16   #13
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 56
Standard

Jo, följer preseason med skräckblandad förtjusning... men ser fram emot seriestarten.
Kricke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-30, 17:52   #14
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av A15 Visa inlägg
Verkar vara lite dött på Amerikansk Fotboll. Ingen som följer Preseason här på Sharps?
Följer det väldigt noga men bettar inget på det, väntar till regular season
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 10:51   #15
 
vigge71s avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 823


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker under i Jets känns som ett klokt spel såhär på förhand, tror även på favoriterna i denna omgång..
Houston, Bears, Seattle känns alla som vinnare så här på förhand!

Annars tycker jag Redskins, 49ers och Bills har bra skrällchans!
vigge71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td