Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-09, 19:03   #286
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 45
Sharp$: 493
Standard

Tror jag har ganska stor chans att förlora även om jag inte får skada! Att 8e laget är 4 poäng ifrån högst projection(även om det inte behöver betyda så mycket). Han har grymma matchups! Synd när det stod 102-102 mellan Bobo och lazlo och jag var klar att få möta mcstuffin som snittat 59 poäng de 4 senaste veckorna! Det korrigerades dock i efterhand till lazloseger, vilket är betydligt tuffare! (Sorry mcstuffin)
fatjake7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-10, 06:10   #287
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fatjake7 Visa inlägg
Tror jag har ganska stor chans att förlora även om jag inte får skada! Att 8e laget är 4 poäng ifrån högst projection(även om det inte behöver betyda så mycket). Han har grymma matchups! Synd när det stod 102-102 mellan Bobo och lazlo och jag var klar att få möta mcstuffin som snittat 59 poäng de 4 senaste veckorna! Det korrigerades dock i efterhand till lazloseger, vilket är betydligt tuffare! (Sorry mcstuffin)
Hehe, jag förstår dig. Mitt lag är i spillror (kanske, kanske nån trade för mycket) och det hade ju nästan varit en bye att få möta mig.
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-10, 16:48   #288
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Får gratta Lazlo till en fin avslutning av säsongen. Verkar som ditt utbrott ang. tradereglerna fick fokus att flytta från LM-uppdraget till GM-arbetet.

#1 Omaha - #8 Lazlo
65%-35% Omaha

#2 Muscle - #7 Lillis
70%-30% Muscle

#3 Jesus - #6 DJ BoBo
60%-40% Jesus

#4 Knee - #5 Norrland
55%-45% Norrland
Haha, 30%

Va det innan NO skickade Ingram till IR
Allvarligt talat, vad är det för glaslirare jag har. OM Stafford och AP gör 35 pinnar var kanske det blir lite jämt iallafall fall
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 21:15   #289
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hehe, just nu ser det ut som att samtliga högre seedade lag kommer att förlora sina matcher.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 09:52   #290
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Hehe, just nu ser det ut som att samtliga högre seedade lag kommer att förlora sina matcher.
Ja så blir det. Både kul och tråkigt tycker jag. Tråkigt då jag tycker det bevisar att turmomentet är större än skicklighetsmomentet i Season-fantasyleagues
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 13:11   #291
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Ja så blir det. Både kul och tråkigt tycker jag. Tråkigt då jag tycker det bevisar att turmomentet är större än skicklighetsmomentet i Season-fantasyleagues
Fast om du spelar tillräckligt många gånger så kommer ju skickligheten visa sig, precis som ett enda sportbet inte visar någonting utan du behöver en hel säsong av bets för att kunna säga något om skickligheten.

"Problemet" är väl om man bara spelar 1 liga per år, då får man ju ta det för vad det är, var nog det du menade.
__________________
"Different mission, different school, I only have one rule: stay cool, like a swimming pool"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+20)
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 13:29   #292
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Juret Visa inlägg
Fast om du spelar tillräckligt många gånger så kommer ju skickligheten visa sig, precis som ett enda sportbet inte visar någonting utan du behöver en hel säsong av bets för att kunna säga något om skickligheten.

"Problemet" är väl om man bara spelar 1 liga per år, då får man ju ta det för vad det är, var nog det du menade.
Visst är det så, men en livstid räcker inte för att jämna ut skador och dåliga matchups i viktiga matcher.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 13:48   #293
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Så går det bruh och jag är ett glödande exempel på det. Hade jag skicklighet nog att vinna 2 (eller 1 mot Laz om jag tog rätt försvar) av de 5 matchups jag borde ha vunnit egentligen så hade den här veckan varit walk in the park för att mina skador skulle ha tvingat mig att spela folk som har gjort typ 50pts extra
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 14:54   #294
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Juret Visa inlägg
Fast om du spelar tillräckligt många gånger så kommer ju skickligheten visa sig, precis som ett enda sportbet inte visar någonting utan du behöver en hel säsong av bets för att kunna säga något om skickligheten.

"Problemet" är väl om man bara spelar 1 liga per år, då får man ju ta det för vad det är, var nog det du menade.
Vi får väl köra 14 ligor nästa år, då får vi alla drafta från alla positioner (inget gnäll på det) och sen får vi rankingpoäng efter slutplacering i alla ligor och den med bäst ranking vinner

Vi kan förbjuda alla trader också så blir det inget snack om det

Halft på skämt, halft seriöst
__________________
Forza Löven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Juret (+10), Lazlo (+5)
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 16:02   #295
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Vi får väl köra 14 ligor nästa år, då får vi alla drafta från alla positioner (inget gnäll på det) och sen får vi rankingpoäng efter slutplacering i alla ligor och den med bäst ranking vinner

Vi kan förbjuda alla trader också så blir det inget snack om det

Halft på skämt, halft seriöst
Jag är på, måste bara kolla om jag får tjänstledigt augusti-decemberå
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 16:25   #296
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Så går det bruh och jag är ett glödande exempel på det. Hade jag skicklighet nog att vinna 2 (eller 1 mot Laz om jag tog rätt försvar) av de 5 matchups jag borde ha vunnit egentligen så hade den här veckan varit walk in the park för att mina skador skulle ha tvingat mig att spela folk som har gjort typ 50pts extra
Egentligen borde jag vunnit alla mina matchups. Finns nog risk att många delar din åsikt angående "matchups man borde vunnit".

Skadorna verkar varit ganska många denna säsongen och tyvärr blir vissa drabbade mer än andra. Själv kändes det kört när Charles skadade sig och han då var bästa RB i ligan, utan den skadan så hade det sett annorlunda ut. Sen levererade ju Smith som en WR1 i början av säsongen men han skadade sig också.

Samtidigt så kanske man hellre tar en skada så man kan gå vidare än att man som eddie "tvingas" starta Lacy i hopp om att han ska komma igång och snart så är säsongen helt plötsligt körd när han levererar 0-2 poäng varannan match.

Det handlar inte om tur grabbar, det gäller att vara noggrann med att motivera sina spelare när det väl gäller. Helst åka över och snacka med dom öga mot öga så dom förstår allvaret, men annars får man försöka ringa, maila, twitter osv... Jag har legat på Cam mest hela säsongen så han är väl medveten om att han måste bära mitt lag nu när Charles skadade sig och det har han också gjort.

Skämt åsido, klart det är mycket tillfälligheter som avgör detta men samtidigt så är det väl också det som är charmen. Skulle "rätt lag" alltid vinna så försvinner ju stor del av spänningen i det hela, vilket för övrigt gäller för all sorts tävling. Detta blir ändå ganska likt NFL, grinda sig genom grundserien och ta dig till slutspel och sen kan det hända lite vad som helst många gånger.

2 veckor per runda i slutspelet kan ju minska turmomentet en liten aning men det blir svårt att få till när vi är så många och då ser jag hellre att så många som möjligt får vara med istället.

Det blev ändå bra att lagen som levererat mest poäng framåt över säsongen blev dom som gick till slutspel i 7 av 8 fall så då kan man överlag inte klaga på otur i matchups. Undantaget Lillis som åkte matchups räkmacka i början av säsongen men nån måste ju göra det också och sen var han inte speciellt långt ifrån att vara 8:e lag i antal gjorda poäng tillslut ändå.

Det är bara att försöka finslipa det hela med regler och inställningar för varje säsong som går så det blir så bra som möjligt och nu är det väl helt enkelt bara att boka in 14 drafts till augusti 2016!

Lysande exempel av Juret för övrigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 18:21   #297
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Du anar inte hur mycket jag hade stressat över om jag skulle starta ett off-bye försvar i en svår situation (Steelers) eller gå med ett som hade förlorat alla sina offensiva vapen (Ravens) och kan åka på pick-6s och mycket tid i försvar...det och sen att inte starta Colston den enda veckan jag plockade honom för och sen att han går 100+/1...


__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 19:31   #298
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Har lärt mig oerhört mycket under denna skitsäsong. Redan laddad för nästa år då jag lär plocka Lacy i första rundan igen, efter att han avslutar den här säsongen med bara 100 yards matcher

Fat Fuck!!!
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 06:01   #299
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 45
Sharp$: 493
Standard

Den stora besvikelsen

Omaha är på allas läppar just nu. Vad hände egentligen?
Inte ens jag, the general manager, vet vad som hände.

Rawls bröt fotleden i första driven. Uppenbart att det är jaget före Omaha. Watt spela med bruten hand. 4p
Hopkins har varit magnifik och visste mycket väl om att det var playoffvecka. Han chokade fullständigt. 5p
West mötte ett 29e rankat rb-defense med ware skadad i första halvlek och lyckades kamma hem 5p.
Evans med Jackson skadad tidigt i matchen mot SAINTS. Det blev 3p.
Gould missa avgörande fg för andra matchen i rad. Han förtjänar inte mer än cut. 2p

De är givetvis inte välkomna tillbaka till Omaha 2016 och vi i ledningen önskar dem all olycka. Otacksamma lymlar!

Jag hatar NFL, jag hatar fantasy men jag längtar redan till nästa år med mer ångest och lidande.

Till er resterande vill jag bara säga lycka till! Heja Lillis!!
Root for the underdog!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+20)
fatjake7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 07:51   #300
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Beckham var bara 14 yards från att fixa ett måndags mirakel för OB Jesus.. med facit i hand så borde jag nog ha bytt OBJ mot Rivers...
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td