Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-01, 14:59   #256
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag tycker det är extremt tveksamt när lag byter spelare med varandra vecka till vecka. Förra veckan trejdades Barnidge mot Cooper och nu går spelarna tillbaka! Luktar dubbelspel lång väg och det är iaf jag kommer att lägga veto emot. Hoppas fler gör det samma, ser inte snyggt ut!
Jag bara väntade på detta! Som ett brev på posten ska det gnällas och misstänkas

Kan du inte istället fråga mig hur jag tänker? Ta reda på lite fakta innan du sätter igång sirenen! Blir så jävla less!

Jag har fram till nu plockat 51 spelare på waivern och gjort 18 (ARTON!) trades. Vad kan du utläsa av det? Att jag är en tight, passiv spelare som är rädd för att ta risker och göra förändringar efter information/skador/förändringar mm? Näää, precis, jag är raka motsatsen och dessutom helt prestigelös!

Förra veckan behövde jag TE och tog en chansning på att WR Funchess skulle leverera, därav Cooper-Barnidge traden. Funchess floppade och kanske har jag fått kalla fötter nu och behöver stärka WR(kanske försöker jag även trada bort någon av mina andra WR just nu.....)

QB-situationen i Cleveland ser lite skakig ut efter McCowns skada och Manziels festande, blir väl en tredje QB som ska kasta bollar nästa vecka och därmed känns Barnidge inte lika rolig längre.

Förra veckan hade Ciara Ciara både Gronken och Barnidge, logisk trade för honom, nu är Gronken borta och laget MÅSTE vinna för att ha chans att nå slutspel. Möjligheten att ersätta Copper på bänk/waiver är betydligt bättre än att ersätta Gronken.

Så vad fan är problemet!?!

Att anklagas för fusk när det är 14 K i potten är allvarliga grejer, tänk nu efter!
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 15:04   #257
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Jag bara väntade på detta! Som ett brev på posten ska det gnällas och misstänkas

Kan du inte istället fråga mig hur jag tänker? Ta reda på lite fakta innan du sätter igång sirenen! Blir så jävla less!

Jag har fram till nu plockat 51 spelare på waivern och gjort 18 (ARTON!) trades. Vad kan du utläsa av det? Att jag är en tight, passiv spelare som är rädd för att ta risker och göra förändringar efter information/skador/förändringar mm? Näää, precis, jag är raka motsatsen och dessutom helt prestigelös!

Förra veckan behövde jag TE och tog en chansning på att WR Funchess skulle leverera, därav Cooper-Barnidge traden. Funchess floppade och kanske har jag fått kalla fötter nu och behöver stärka WR(kanske försöker jag även trada bort någon av mina andra WR just nu.....)

QB-situationen i Cleveland ser lite skakig ut efter McCowns skada och Manziels festande, blir väl en tredje QB som ska kasta bollar nästa vecka och därmed känns Barnidge inte lika rolig längre.

Förra veckan hade Ciara Ciara både Gronken och Barnidge, logisk trade för honom, nu är Gronken borta och laget MÅSTE vinna för att ha chans att nå slutspel. Möjligheten att ersätta Copper på bänk/waiver är betydligt bättre än att ersätta Gronken.

Så vad fan är problemet!?!

Att anklagas för fusk när det är 14 K i potten är allvarliga grejer, tänk nu efter!
Förklaringar går alltid att hitta beroende på hur man vinklar det. Ser bara för jävligt illa ut när spelare går fram och tillbaka.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 15:05   #258
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Och med tanke på reaktionen var det visst en öm tå det trampades på...
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 15:29   #259
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag röstar också veto.

Ser som sagt inte snyggt ut med spelare fram och tillbaka sådär och sen så tycker jag att Cooper borde vara bra mycket mer värd än Gary.

Förstår inte varför det skulle vara lättare att ersätta en WR än en TE, inte precis som att det kryllar av bra spelare på WWn i den här ligan..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5)

Senast redigerad av jaroiten den 2015-12-01 klockan 15:31.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 15:31   #260
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Och med tanke på reaktionen var det visst en öm tå det trampades på...
Öm tå? Ja nog fan känns det att bli anklagad för fusk...
Än en gång, vad tycker du min historik på waivern och trades skvallrar om?

Innan jag skickade detta förslag till Ciara skickade jag förslag till annat lag om trade med Barnidge som nekades. Vill Farbror Polis ha bevis?

Ser illa ut...ja, det ser lite konstigt ut, men att skrika ut FUSK direkt tycker jag är bedrövligt
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 15:40   #261
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Öm tå? Ja nog fan känns det att bli anklagad för fusk...
Än en gång, vad tycker du min historik på waivern och trades skvallrar om?

Innan jag skickade detta förslag till Ciara skickade jag förslag till annat lag om trade med Barnidge som nekades. Vill Farbror Polis ha bevis?

Ser illa ut...ja, det ser lite konstigt ut, men att skrika ut FUSK direkt tycker jag är bedrövligt
Jag skrev att det ser extremt tveksamt ut och det måste jag väl ha all rätt att tycka?? Historiken är väl totalt ointressant när det är denna trejd vi snackar om??
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 15:52   #262
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Jag röstar också veto.

Ser som sagt inte snyggt ut med spelare fram och tillbaka sådär och sen så tycker jag att Cooper borde vara bra mycket mer värd än Gary.

Förstår inte varför det skulle vara lättare att ersätta en WR än en TE, inte precis som att det kryllar av bra spelare på WWn i den här ligan..
Borde ryka två bra TE från waivern innan Ciara kan plocka, då är det lite tunt.
Han kan ersätta Cooper med Aiken och på flex går det stoppa in Garcon eller Sims som har liknande eller bättre potential än ligans TE18.
DaVonte Parker i Miami kan oxå tänkas på flex.

Men visst, handlar ju om hur var och en värderar spelarna
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 15:54   #263
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag skrev att det ser extremt tveksamt ut och det måste jag väl ha all rätt att tycka?? Historiken är väl totalt ointressant när det är denna trejd vi snackar om??
Javisst, tyck hur du vill och rösta emot vad du vill, men att gå ut på forum med fuskanklagelser är vad jag reagerar starkt på.
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 16:09   #264
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Jag röstar också veto.

Ser som sagt inte snyggt ut med spelare fram och tillbaka sådär och sen så tycker jag att Cooper borde vara bra mycket mer värd än Gary.

Förstår inte varför det skulle vara lättare att ersätta en WR än en TE, inte precis som att det kryllar av bra spelare på WWn i den här ligan..
Vet inte varför du anser att en WR som gjort färre poäng skulle vara "bra mycket mer" värd än en TE som presterat bättre?

Gällande att ersätta WR kontra TE så handlar det ju främst om att det inte finns så många TE att hämta från waivern som har en uppsida på att leverera 10p.
Att ha en TE som levererar över 10p vecka efter vecka är typ som att spela med en man extra i vissa matcher, därför skulle jag värderat Barnidge högre om jag var DRMC då han nu måste ta upp en TE på waiver och hade ändå Evans/Sanders som WR1/2.
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 16:12   #265
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Jag visste inte att det var otillåtet att byta tilllbaka spelare när det finns en så tydlig anledning. Hade ju aldrig tradeat tillbaka Barnidge om inte Gronk gått sönder och det hade man ju omöjligt kunna förutspå. Så att det skulle funnits en plan med denna trade redan förra veckan är helt taget ur det blå.

Trist att man börjar peka finger och slänga fuskanklagelser. Tycker det känns tråkigt.

Hur som helst, någon som har en rätt hyfsad TE att byta?
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 16:24   #266
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så ni tycker det är helt orimligt att jag säger min åsikt, oavsett om ni fuskat eller ej? Om jag tycker trejden är fel så får jag inte ifrågasätta den?

F ö får ni gärna visa vart jag använder ordet fusk.

Senast redigerad av BroderH den 2015-12-01 klockan 16:29.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 16:41   #267
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg

F ö får ni gärna visa vart jag använder ordet fusk.
Du kan förklara hur du definierar dubbelspel:

Citat:
Luktar dubbelspel lång väg
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 16:45   #268
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Så ni tycker det är helt orimligt att jag säger min åsikt, oavsett om ni fuskat eller ej? Om jag tycker trejden är fel så får jag inte ifrågasätta den?

F ö får ni gärna visa vart jag använder ordet fusk.
Fel av mig, "luktar dubbelspel" var det.
Känns som fuskanklagelser i mina ögon, men precis som spelare värderas olika kan ju ord uppfattas olika.
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 16:47   #269
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Harletun Visa inlägg
Vet inte varför du anser att en WR som gjort färre poäng skulle vara "bra mycket mer" värd än en TE som presterat bättre?

Gällande att ersätta WR kontra TE så handlar det ju främst om att det inte finns så många TE att hämta från waivern som har en uppsida på att leverera 10p.
Att ha en TE som levererar över 10p vecka efter vecka är typ som att spela med en man extra i vissa matcher, därför skulle jag värderat Barnidge högre om jag var DRMC då han nu måste ta upp en TE på waiver och hade ändå Evans/Sanders som WR1/2.
Än en gång min spelstil, jag tror Garys glansdagar är över, och jag kanske har andra planer för nån av mina WR
Kanske kunde fått bättre
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-01, 16:58   #270
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Än en gång min spelstil, jag tror Garys glansdagar är över, och jag kanske har andra planer för nån av mina WR
Kanske kunde fått bättre
Personligen så tror jag att inte ens Pettine är så tjurskallig så han inte låter sin bästa qb lira.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td