Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL Fantasy 2016 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/26839-nfl-fantasy-2016-a/)

Arch 2016-08-12 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 501285)
Jag tror vi kan utgå ifrån att Arch kommer göra rätt för sig när han får tid till det och om han skulle ha dött eller liknande

WTH dude, bite your tongue! :cry:

Lite problem var det med Ukrainska visum, men 2 ganska fräscha albino transor är på väg till dig, Laz. Kolla skrillet så att allt är i ordning :drunk::drunk:

Lazlo 2016-08-12 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 501623)
WTH dude, bite your tongue! :cry:

Lite problem var det med Ukrainska visum, men 2 ganska fräscha albino transor är på väg till dig, Laz. Kolla skrillet så att allt är i ordning :drunk::drunk:

Hey med din livsstil fullt av ritalin snortande och badsalt så vet man väl aldrig när du kan trilla av pinnen!

Livin' the high life... :smoke:

Härligt att höra att du är med i matchen och albino transorna är redan framme så allt är klart... jag har nog fullt upp i natt! :sweatdrop:

:cheers:

MrPoker 2016-08-13 15:48

Jag väntar gärna för att få en liga på 14-man. Ju fler desto roligare.

Lazlo, hoppas du fått betalningen nu.

Lazlo 2016-08-13 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av MrPoker (Inlägg 501778)
Jag väntar gärna för att få en liga på 14-man. Ju fler desto roligare.

Lazlo, hoppas du fått betalningen nu.

Vi avvaktar lite och hoppas på att det dyker upp någon ytterligare som kan ta plats nr 13+14 tillsammans med MrHansson. Har dock ingen på gång för att besvara monsters tidigare fråga...

Yes, betalningen har kommit och alla har nu betalat! :thumbup:

mindbender79 2016-08-13 18:10

Jag skulle gärna ta en plats.
Helst i första (har aldrig kört auction) men testar gärna att vara med i andra.

mvh/ Calle

Lazlo 2016-08-13 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av mindbender79 (Inlägg 501833)
Jag skulle gärna ta en plats.
Helst i första (har aldrig kört auction) men testar gärna att vara med i andra.

mvh/ Calle

Första är tyvärr fullbokad redan men du är varmt välkommen till den andra. Bara köra några mockdrafts med auction så kommer man snabbt in i det.

Langar över PM till dig och Hansson med betalningsinfon så bjuder jag in er till ligan så snart ni betalat!

MonstersOfTheMidway 2016-08-13 19:42

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 501843)
Första är tyvärr fullbokad redan men du är varmt välkommen till den andra. Bara köra några mockdrafts med auction så kommer man snabbt in i det.

Langar över PM till dig och Hansson med betalningsinfon så bjuder jag in er till ligan så snart ni betalat!

Härligt, välkomna gubbar. Två 14 ligor, inte dåligt. Varit alldeles för många 10 och 12 de senaste åren.

:ful:

Juret 2016-08-14 11:19

Vore kul att få veta vilket användarnamn som står bakom vilket lagnamn. Har inte koll på alla.

MonstersOfTheMidway 2016-08-14 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av Juret (Inlägg 501879)
Vore kul att få veta vilket användarnamn som står bakom vilket lagnamn. Har inte koll på alla.

Exakt vad jag satt och funderade på igår kväll. Känner knappt igen ngt namn. :sad44:

Mitt är väl rätt så enkelt, heter samma sak på ESPN fantasy.

Men ett bra förslag. Lazlo, slänger du ihop en post som du redigerar med namnen kanske? Eller ngt sådant.

Med vänlig hälsning, J

SH 2016-08-14 11:43

<--- A team has no name

mequei 2016-08-14 16:59

Quack Attack

Lazlo 2016-08-14 17:34

Ett förslag är att alla sätter sina 4 första bokstäver (eller liknande) från sitt Sharpsnamn i rutan "Abbrev:" under teamsettings.

På så vis så kan man enkelt via scoreboarden se vilket sharpsnamn som äger laget om det inte redan framgår av lagnamnet.

En del har det redan:

(Arch)
(LAZL)
(EDH)
(MOTM)

BroderH 2016-08-20 15:49

Fan vad tråkigt med alla som mockar oseriöst!

mindbender79 2016-08-20 17:33

Håller med om det tråkiga med oseriösa mocks....Var dock själv skyldig igår natt när jag somnade ifrån en mock någonstans i mitten:drunk:

Juret 2016-08-20 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 502559)
Fan vad tråkigt med alla som mockar oseriöst!

Auction går inte att få autentiskt..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved