Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-19, 01:07   #271
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-19, 01:51   #272
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Yawn.


Nästa gång, våga vara lustig innan matchen är över lol
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2016-12-19 klockan 01:54.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-19, 03:25   #273
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 45
Sharp$: 493
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+5)
fatjake7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-24, 21:11   #274
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 45
Sharp$: 493
Standard

Hahaha fy fan vad du lottade in theilen! Det är helt klart ditt år!
fatjake7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-25, 18:29   #275
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja honom hade jag flyt med. Men det har ju varit min strategi hela säsongen. Satsa hårt på RBs och lita på WR chansningar. Men ännu leder Monsters med 3p. Men Justin Tucker borde fixa biffen ikväll får vi hoppas, för de goda brukar alltid segra till slut. :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+5)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-26, 09:45   #276
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard



Ett stort grattis till MSF, Sharp 1 och SH Sharp 2. Värdiga vinnare absolut. Jag hoppas få revansch, speciellt mot MSF, kanske redan 2017? Grattis även till Er andra, för en bra och intressant säsong...och framför allt tack för alla härliga drabbningar och matcher.

Stort tack till Lazlo som skött ligorna utmärkt. Stort tack till alla seriösa spelare, såg ingen bye och ingen som gav upp. Det är unikt att ha 2st 14lags ligor där alla är aktiva och ingen slutar mid season. Eloge till Er alla.

Tack för att jag fick äran att vara med och jag hoppas verkligen det blir en fortsättning. Ni är ett grymt gäng och detta är nog bara början. Utveckling av ligan, live draft på plats hos någon, ja, möjligheterna är många.

Jag hoppas verkligen vi tar ligan till nästa nivå 2017 och utvecklar de punkter som vi kanske inte alla är nöjda med. Jag har en säck full med idéer men det tar vi framåt våren. Jag tror att vi kan få ett 2017 som är extra grymt. Varför inte krydda det lite med högre insats, byte till NFL.com fantasy, IDP etc. Men som sagt, det återkommer jag till. Jag kommer ge förslag och givetvis så hoppas jag att vi kanske gör en del ändringar som ger ligan det där lilla extra. Att utveckla en liga varje år är något väldigt positivt och gör att man får lite extra tändvätska varje år. IDP är något jag har en stor kärlek till. Dst är också en viktigt del i fantasy världen.

Sharp 1 & 2 ska ju vara ligan som alla vill vara med i, ligan som alla pratar om och som är utan tvekan Sveriges bästa och roligaste liga. NFL Supporter har ju idag en "VIP" liga som jag tycker vi ska överträffa =)

Men självklart ska skoj och "allvaret" vara på en bra nivå så vi inte skrämmer bort några. Alla är välkomna givetvis, kunnig och mindre kunnig. Det är ju charmen.

Ha ett grymt nyår och jag hoppas som sagt att vi ses igen nästa år. Trots att Ni kanske vill bli av med mig och mina "monolog" smack talks så tror jag nog att jag har varit en person som Ni inte har ogillat allt för mkt. =)

Ännu en gång, grattis till MSF och SH och alla Er andra. Extra stort tack till Lazlo som skött detta bra. ( Förutom nu då när han sitter på Bali och skrattar gott...men oroa Er inte...vi vet vart hans brevlåda bor!!! )

Tack och vi ses!

MVH / MoTM
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10)

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2016-12-26 klockan 21:45.
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-26, 23:48   #277
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Det var rätt så kul, synd bara att min hårdaste matchups över hela laget kom alla förra veckan, plus skador och sånt. Tyvärr hade jag inte så mycket tid som jag hade önskat för att kunna starta beef här och där , men allt i allt, kändes rätt roligt att ha saker att kolla under helgerna

God Jul och Gött Nytt år önskar jag till alla...booze, women and rock'n'roll baby
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-27, 09:34   #278
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Japp, roligt var det.

Tack alla!

Såg bra ut u grundserien med överlägset mest poäng och 11-2, men snubblade direkt i slutspelet. Bara att borsta av gruset och ta nya tag. Jag är med på allt nästa år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10)
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-27, 18:41   #279
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Hur cashar man in vinsterna?
Blev tvåa i Liga 2 och tror jag vann Looserbracket i Liga 1 där vi hade pyntat en slant
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-27, 19:20   #280
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Hur cashar man in vinsterna?
Blev tvåa i Liga 2 och tror jag vann Looserbracket i Liga 1 där vi hade pyntat en slant
tryck på cashoutknappen på espn bara så får du in pengarna på banken inom 2-5 arbetsdagar.
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-27, 19:40   #281
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SH Visa inlägg
tryck på cashoutknappen på espn bara så får du in pengarna på banken inom 2-5 arbetsdagar.
Tror inte det funkar för den där looserbracket grejen han snackade om dock. Men annars kan det vara kul att gambla lite med vinsten. Jag satte större delen av vinsten på att Falcons vinner SB i år.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-28, 21:34   #282
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Stort grattis till vinnarna och tack alla för en väl genomförd säsong.

Vinnarna får skicka PM till mig med betalningsinfo så skickar jag över vinstpengarna direkt.


Tyvärr för min del så var jag bäst över 11 veckor i liga 1 och sedan typ sämst när det gällde som mest i slutet av säsongen och det blev en riktigt trist avslutning.

I liga 2 var man väl aldrig riktigt nära. Peterson som skulle bära mitt lag skadade ju sig ganska omgående och mitt lag var för klent för att överleva en så pass stor och tung skada så tidigt på säsongen.

Den gemensamma nämnaren för debaklet i mina lag denna säsongen var väl att jag i båda ligorna hade QB's som förväntades vara top 5 denna säsongen men båda var sämre än top 15 och det blir såklart tufft att ha såna fiaskon på positionen som genererar mest poäng till fantasy laget.

Förra säsongen hade jag ju Cam som mer eller mindre bar mitt lag hela vägen till finalen så i år var det väl payback för mitt flyt med honom ifjol.


Riktigt roligt och positivt att det finns så många idéer och förslag på eventuella förbättringar för ligan och vi ska givetvis försöka utveckla det hela så att det blir ännu bättre till nästa säsong.

Mitt tips är bara att ni skriver ner alla förslag som ni har för annars är det lätt att vi om 9 månader inte kommer ihåg vad man tänkte på för förbättringar under denna säsongen som var. Det går ju utmärkt att skriva ut allting i ett inlägg här i tråden så finns det sparat på ett ställe som är kvar till nästa säsong. Folk kan även spinna vidare på dom idéerna som finns om ni skriver ut vilka tankar och förslag på förbättningar som ni har.

Jag hoppas verkligen vi fortsätter att ha ett högt intresse så vi kan få till en liga för nästa säsong. Känslan är att vi utan tvekan bör kunna få ihop minst en liga även då och det ser man redan fram emot. För nästa säsong är det min tur att vinna, det känner jag på mig redan nu! Det känns dock ganska långt till nästa säsong just nu vilket är lite trist men vi har ju fortfarande ett spännande slutspel att följa i NFL!


Tyvärr så fick vi inte till någon liga till premiären i NBA denna säsongen då vi saknade någon deltagare. Om det är någon som känner sig sugen att fortsätta med fantasy nu när NFL ligorna är över och vill rikta blickarna mot NBA så får ni gärna säga till så kan vi ju dra igång en liga för andra halvan av NBA säsongen. Så att vi har något att göra i vår!

Annars får vi väl se om några månader ifall det kan bli en liga för MLB denna säsongen. Det är ju alldeles för låååååååångt till nästa NFL fantasy säsong så något lär vi ju tävla i fram till dess!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+20), MrHansson (+25), eddieh (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td