Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-08, 12:01   #256
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Fick mycket hat preseason. Särskilt av Midway, gött att knipa serievinsten i Liga 1 då strax före just honom. Även flest gjorda poäng. Det var väl pris för det?

Inte gått lika bra i liga 2 även fast jag i alla fall fixade slutspel med två raka vinster på slutet. Rätt med grundserien, men är lite rädd för att det blir 0-2 i playoffs. Hur känner ni säsongen har gått?
Nja, nu ska vi inte överdriva min gode man. Jag har bara kärlek gentemot dig och inget hat alls

Men det är ju klart att det skulle vara du av alla som precis slog mig! Det svider lite...men...jaja...

Oavsett att vi inte kanske alltid hade samma åsikter så är du en av de i ligan som jag respekterat mest, eftersom du vågar, som jag, ifrågasätta och är inte rädd för att starta en debatt.

Sharp1:

En helt OK säsong. Som vanligt så lägger jag mest fokus på Dst och K och det har gett resultat. Jag är inte så beroende av att mina WR1, RB1 etc. presterar när K och Dst ger mig WR1 poäng.

Mina RB har varit bra, TE, K, och Dst likaså. QB har väl varit lite så och så med men mina WR har varit under all kritik. Vi snackar WR3-4 på alla mina WR. Det är inte bra!

Sharp2:

Vart ska man börja, vilken skit säsong, en av de lägsta totala poängen, inga bra RB, skador, inga bra WR, etc, etc.

Helt otroligt att jag gick till slutspel med en poäng på ca 80 per match. Det enda som hjälpte mig var att mina motståndare, vecka efter vecka gjorde sin sämsta match, alltid mot mig. Har även en av de lägsta totalen mot mig så det räddade ju mig.

Det har varit en sjukt intressant säsong och är mycket imponerad av alla managers. I många ligor jag varit med i har waivers varit en guldgruva men här, Ni har verkligen rensat allt som går att rensa. Alla är aktiva där och man har verkligen inte fått de på waivers som man velat.

Nu är det slutspel. Lycka till alla!

@fatjake
Här borde du kunna se standings!

http://games.espn.com/ffl/standings?...&seasonId=2016

Ha det!

/MoTM
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 12:30   #257
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fatjake7 Visa inlägg
Kommer traden ens gå igenom? Sista dagen för att den ens ska genomföras är väl imorgon? Lite märklig trade men antar att det finns en tanke med den
@fatjake

Förmodar att du syftar på min trade? Eller?

Jo, den kan verka vara märkligt, speciellt till min ärkerival men jag har absolut ingen nytta av Jennings eller Dak.

Nu fick jag en WR2 som kommer överraska i slutspelet. Han är min "Hightower", som räddade mig ifjol och vann mitt ett par mästerskap. Då jag har problem på WR sidan så var jag tvungen att ta en risk.

/MoTM
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 20:03   #258
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Nån som vill hjälpa mig? Nu när Earl Thomas är borta för säsongen och den fule, no good cheat Laz startar Jordy....spelar ni Rodgers mot SEA eller Dalton mot CLE som kommer från BYE och har Hue Jackson (ex Bengals off coord) som coach i det som väntas vara "lätt" snö värder?
Vågar ni starta Forsett som är väl bekant med Kubiaks playbook sen Baltimore dagar (som off coord) och med tanke på allt snack och diss som Booker fick senaste veckan för sitt usla spel eller Ingram som hade set-back med skador och går upp mot ett bättre spelande TB defense?

Och med ni...så menar jag Eddie...och med hjälpa menar jag kunna fade-a...still luv you bruh

KÄMPAA EDDIEEE!!

(host)
(host)
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)

Senast redigerad av Arch den 2016-12-08 klockan 20:05.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 21:33   #259
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3747
Standard

Spela bästa QBn i fantasy eller Dalton som inte kastat för mer än 2 TD i en enda match hela säsongen. Känns inte som så svårt beslut? (=

Ingram eller Forsett som blivit waivad/cuttad 3 olika gånger i år för att han helt enkelt inte räcker till. Inte läge för fancy play syndrome i slutspelet, kör på dina stabila grabbar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arch (+5)
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 23:06   #260
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

bara 20 inlägg? Laz, jag faller inte för dina cheating fasoner!! Dalton och Forsett ALL THE WAY!!
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 17:32   #261
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Kul när man Julio Jones och Theo Riddick i båda sina lag...
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-12, 23:57   #262
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Och grattis Jaroiten till förlusten, nu har du en bra waiverposition
Grattis BroderH till förlusten i slutspelet. Nu har du gott om tid för att planera inför nästa år.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 00:39   #263
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Grattis BroderH till förlusten i slutspelet. Nu har du gott om tid för att planera inför nästa år.
Haha snacka om bitter människa som väntat på tillfälle för ge svar på en kommentar ingen annan kommer ihåg förutom du.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 02:26   #264
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Harletun Visa inlägg
Haha snacka om bitter människa som väntat på tillfälle för ge svar på en kommentar ingen annan kommer ihåg förutom du.
Det är inte direkt konstigt om ingen annan kommer ihåg den kommentaren då den var var rätt poänglös, trist och framförallt riktad mot mig. Jag kom inte ens ihåg den själv. Fann den dock nu när jag bläddra bakåt i tråden i hopp om att hitta vad jag skulle vinna för mina prestationer i årets liga.

Kändes dock som ett ypperligt tillfälle att påpeka hur pass oviktig w1 är, jag vann grundserien och gjorde mest poäng trots att jag förlorade w1 precis som planerat. Sen passade det extra bra då jag själv fick knocka ut BroderH trots att jag lirade utan QB, flex och kicker.

Kul att du valde att kommentera den , hoppas du har det kul i losers bracket.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 06:58   #265
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Det är inte direkt konstigt om ingen annan kommer ihåg den kommentaren då den var var rätt poänglös, trist och framförallt riktad mot mig. Jag kom inte ens ihåg den själv. Fann den dock nu när jag bläddra bakåt i tråden i hopp om att hitta vad jag skulle vinna för mina prestationer i årets liga.

Kändes dock som ett ypperligt tillfälle att påpeka hur pass oviktig w1 är, jag vann grundserien och gjorde mest poäng trots att jag förlorade w1 precis som planerat. Sen passade det extra bra då jag själv fick knocka ut BroderH trots att jag lirade utan QB, flex och kicker.

Kul att du valde att kommentera den , hoppas du har det kul i losers bracket.

Haha att du var barnslig och långsynt i ditt sätt att kommentera har vi redan konstaterat. Jah trodde däremot inte att du var dum. Att du ens trodde att BroderHs kommentar betydde något annat än att det var skämt om att du skulle lägga dig första matcherna p.g.a waiver-systemet. Har du en studdig attityd, vilket jag inte har problem med, så får du skaffa bättre psyke.

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
gjorde mest poäng trots att jag förlorade w1 precis som planerat.
Bravo! Snyggt sätt att "försöka" förlora på... pfft
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 13:04   #266
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Patetiskt att du inte kan diskutera utan att gå till personangrepp. Men intressant att du och dig (eller vilka menar du med vi?) tror er ha så bra koll på vem jag är. Men haters gonna hate.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 13:31   #267
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Patetiskt att du inte kan diskutera utan att gå till personangrepp. Men intressant att du och dig (eller vilka menar du med vi?) tror er ha så bra koll på vem jag är. Men haters gonna hate.
Du kan ju knappast sticka under stol med att du har en retsam och överlägsen ton i alla inlägg du skriver, oavsett om det gäller fantasy eller inte.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 14:31   #268
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Du kan ju knappast sticka under stol med att du har en retsam och överlägsen ton i alla inlägg du skriver, oavsett om det gäller fantasy eller inte.
Nej det håller jag inte med om. Men visst här i fantasytråden kör jag den stilen till stor grad då jag tycker att smack talk ger en extra krydda till spelet. Men jag har fortfarande möjlighet att hålla isär sak och person.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 17:12   #269
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Sätt punkt nu eller ta det via PM!
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-13, 17:26   #270
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

@jaroiten...oavsett att vi inte alltid varit på samma sida så har jag respekterat dig som person. Som fantasy person i ligan är du en jäkla tomte, som man skulle kunna strypa, som Homer gör med Bart ( fantasy ironi/smack talk, bara så vi gör det klart redan nu haha)...men det är din charm och en del av fantasy MSF. Det är inte du som person och en del av hela smack talk jargongen.

Sedan kan jag absolut förstå att vissa inte gillar den typen av fantasy personer...som slänger saker i ansiktet på en, speciellt när det går bra. Det kan ju uppfattas fel.

Jag personligen bryr mig inte alls utan tycker mest det är intressant, för då kan jag skjuta tillbaka.

Dock så tycker jag att smack talken har varit nästan helt osynlig. Även i våra matcher så har jag tackat för matchen och önskat dig lycka till...utan att få respons. Det däremot, ogillar jag starkt. Att man inte kan önska varandra lycka till och visa en sportslig sida är svagt enligt mig. Oavsett hur mina matcher har gått har jag ALLTID tackat för matchen och önskat min motståndare lycka till. Det är inte mkt begärt tycker jag. ( Gäller ju självklart alla som inte visat den sidan )

Men oavsett så tycker jag att samtliga i Sharp 1 och Sharp 2 har varit grymt härliga och roliga. Sharp 2 har varit lite tyst men det kan man kanske förstå, fokus har väl legat på Sharp 1.

Jag vill därför önska alla härliga tomtar en jäkla god jul och tack för en grym säsong. Jag är imponerad av Er alla och tycker Ni är grymt goa gubbar.

Ser fram emot att slåss med Er igen nästa år och hoppas på mer smack talk mellan oss.

Jag tror att både Adam, Martin och alla andra förstår att detta är en del av jargonen och att ingen är en dålig eller jävlig person.

Det är bara som en fin morot...att vilja besegra mina nemesis ännu mer.

Jag har varit med i många ligor genom åren och kan utan tvekan säga att denna varit grymt bra. I många ligor så fuskas det, det görs saker av "ledaren" som är tveksamt och det är jävligt dålig ton i de flesta inlägg.

Nu ser vi framemot round2 och vi passar på att önska alla lycka till!

Kör hårt nu!

Och det är min punkt. =)
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2016-12-13 klockan 17:57. Anledning: =)
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td