Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-09, 10:26   #76
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrPoker Visa inlägg
Lazlos Expertrekar:

Stats: 154-184(-6)

ROI: 96,38%!!!!!!!!!!!!

Dags att öppna ett nionde spreedsheat kanske? Ingenting slår att börja om från början när det gått dåligt.

Det tog inte lång stund innan du bevisade att mitt beslut var korrekt och samtidigt så har du på 2 inlägg mer eller mindre bekräftat allt jag skrev i mitt inlägg ovan.

Du får helt enkelt finna dig i att ditt dåliga agerande nu straffade sig när det var dags för mig att formera dessa ligorna. Behandla andra som man vill bli behandlad själv är ett "råd i all välmening".

Som jag sagt flera gånger tidigare så har jag inget intresse av att diskutera någonting alls med dig efter hur du betett dig tidigare.

Hur som helst så ska du/vi inte smutsa ner denna tråden med massa onödig diskussion. Anledningen till att jag skrev det första inlägget var för att dom andra deltagarna i ligan inte skulle behöva undra varför jag gjort som jag gjort.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 13:43   #77
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Den här visdomen: "Behandla andra som man vill bli behandlad själv är ett "råd i all välmening"." är något du borde följa själv.

Fakta:

Jag gav dig en gliring. Du klarade inte av den.

Ett år senare fick du en gliring till av samma typ. Du gick till personangrepp.

Allt annat är bara fluff och en massa ord för dig.

Som envåldshärskare på den här sajten kan du såklart bete dig hur du vill, och gör det.

Jag har alltid trott att du är runt 20 år, med tanke på ditt naiva och självgoda beteende. Kan fortfarande inte smälta att du "hållit på med det här i 15 år". 338 spel och ROI på 96,38%. Du är en fisk, så enkelt är det. Du borde skämmas att leka expert och dynga iväg dåliga rekar.

Eftersom du redan hade bestämt dig för att "straffa mig" så spelar det ju ingen roll vad jag skriver efter det. Ditt argument om att mina två efterföljande inlägg bevisar något är alltså bara fantasier från din sida. Men det bevisar återigen hur dålig din hjärna jobbar på ett objektivt plan.

Det finns en värld utanför dina skygglappar. En dag kanske du blir varse det.

"Som jag sagt flera gånger tidigare så har jag inget intresse av att diskutera någonting alls med dig …"

Du kan inte diskutera ens om du vill för du saknar respekt för logikens lagar och sitter inlåst av ditt ego.
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-09, 15:11   #78
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Wow, du är värre än vad jag kunde ana.

Får jag fråga hur du kan hitta "personangrepp" i det enda mailet som jag skickat till dig som ser ut så här?

Citat:
Lazlo Betting <[email protected]>
7 juni

till Ken

Sharps fuskar inte alls med statsen och har inte plockat bort några spel alls utan det hittar du bara på.

Jag vill inte ha dina "råd i all välmening", det blir bara pinsamt.

Ha det fint! / Lazlo
Är "hitta på" och "jag vill inte ha dina råd" personangrepp? Sen påstår du att jag inte klarar av gliringar men du grinar om personangrepp för detta?

Du har däremot hunnit kalla mig, fisk, dryg, megafisk, skämmas för att leka expert, envåldshärskare, dålig hjärna, låst av mitt ego, dynga iväg dåliga rekar, naiv, självgod och säkerligen något mer som jag missat.

Allt detta ska man tydligen behöva stå ut med enligt dig för att man försöker dela med sig av speltips här på forumet.

Jag har andra spreadsheet med lysande siffror men dom ska vi såklart inte titta på enligt dig utan vi fokuserar på det sämsta och gör en rättvis bedömning utifrån det? Väldigt logiskt och objektivt...

Jag förstår att du är besviken för att du inte blev med i ligorna men försök ta det som en man och se det som en lärdom om hur man borde behandla sina medmänniskor. Är man taskig mot andra så kanske man kan förvänta sig ungefär samma behandling tillbaka. Denna lärdomen kan du ha nytta av i framtiden även om det förmodligen redan är för sent för din del...

Känner du att du måste fortsätta denna diskussionen så får du skapa en ny tråd i offtopicdelen av forumet så att vi inte smutsar ner här. Fortsatt OT i denna tråden gällande denna skiten kommer raderas.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td