Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-18, 13:31   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens MLB 18/4


FLA Marlins @ PHI Phillies

CIN Reds @ PIT Pirates
MIL Brewers @ WAS Nationals

COL Rockies @ ATL Braves
ARI Diamondbacks @ SD Padres

SF Giants @ LA Dodgers
NY Mets @ STL Cardinals

TEX Rangers @ NY Yankees
CHI White Sox @ CLE Indians

LA Angels @ TOR Blue Jays
TB Rays @ BOS Red Sox

KC Royals @ MIN Twins
BAL Orioles @ OAK Athletics

DET Tigers @ SEA Mariners

Tidiga leans:

Rangers
reds
Jays
Red Sox
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 15:36   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 4
Standard

Vad tror ni om:
FLA Marlins @ PHI Phillies
PHI Phillies RL -1.5 @ 2.0?

Phillies känns jävligt heta i år. Jag tror inte att de förlorar 2 matcher i rad mot Marlins, särskilt inte på hemmaplan. I de 8 matcher de vunnit i år har de haft goda vinstmarginaler, endast 1 av matcherna har de vunnit med 1 poäng.

Om vi tar oss en titt på starting pithcers så har vi Nate Robertson för Marlins och Cole Hamels för Phillies. Robetson gjorde en riktigt bra första match mot Mets den här säsongen, men hans andra match mot Cincinatti Reds var betydligt sämre.
Hamels ska vara bättre än vad han varit i de 2 matcherna han spelat i år, vilket jag hoppas att han visar ikväll.

Jag är ganska ny på det här med baseball och uppskattar all feedback på mina tankar.
ukulele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 16:57   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ukulele Visa inlägg
Hamels ska vara bättre än vad han varit i de 2 matcherna han spelat i år, vilket jag hoppas att han visar ikväll.
Hamels ska vara bättre än hela förra året, men hans resultat visar inte det. Många kommer fortfarande ihåg tiden då han ägde playoffs för bara dryga ett år sen, men efter det var det kämpigt förra året. Det finns två stora problem här, det ena och faktist mindre viktiga är att Hamels har 3 förluster och 2 ND på 5 senaste mot Marlins och Phillies är totalt 3-9 SU mot Fish när Hamels startar. Marlins brukar ha en högerhänt-orienterad lineup, så alla lefties (förutom de allra bästa) brukar kunna få det svårt.
Det andra, och större problemet är att Hamels (som är en fastball-changeup pitcher) har mixtrat med sina kast under våren och försökt förbättra sin curveball och lagt till en cutter (cut-fastball). Första matchen mot Nats var antalet kast (FB-CHUP-Curve) 55-43-5 och den andra återigen mot Nats var det (FB-CHUP-CU-Cutter) 59-29-7-14.
Du vill aldrig, aldrig spela på en pitcher som inte har en klar ide om vad han ska kasta mot vem i sin nästa pitch. Speciellt om han visat sig ha problem mot laget i frågan.

Nate Robertson är en gammal räv, leftie, men hans FB toppar knappt 90mph och det betyder problem mot den power som Phillies har i Howard, Utley osv. En annan sak att tänka på är att detta är Robertsons första start i Citizens park, något som kan leda till extra runs då den arenan är tajt och tillåter inte många misstag och han kommer att spela mot ett lite extra taggat lienup. Å andra sidan gick Nolasco 9 innings igår, så Marlins kan få in sin bullpen i ett tidigare skede. Jag tycker att båda lagens closers är risk.
Umpen är neutral och om nån pitcher squeezas är min gissning lika bra som din, så vi bryr oss inte om det. Vinden ser ut att inte påverka mycket heller.


Så med problemen Hamels har mot Fish och faktumet att han mixtrar med sina pitches, samt att Robertson kan hamna i trubbel, skulle jag som bäst spela över här. Vänta till lineups kommer ut och om det inte vilas bra spelare, ja, varför inte...
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 17:17   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Hamels ska vara bättre än hela förra året, men hans resultat visar inte det. Många kommer fortfarande ihåg tiden då han ägde playoffs för bara dryga ett år sen, men efter det var det kämpigt förra året. Det finns två stora problem här, det ena och faktist mindre viktiga är att Hamels har 3 förluster och 2 ND på 5 senaste mot Marlins och Phillies är totalt 3-9 SU mot Fish när Hamels startar. Marlins brukar ha en högerhänt-orienterad lineup, så alla lefties (förutom de allra bästa) brukar kunna få det svårt.
Det andra, och större problemet är att Hamels (som är en fastball-changeup pitcher) har mixtrat med sina kast under våren och försökt förbättra sin curveball och lagt till en cutter (cut-fastball). Första matchen mot Nats var antalet kast (FB-CHUP-Curve) 55-43-5 och den andra återigen mot Nats var det (FB-CHUP-CU-Cutter) 59-29-7-14.
Du vill aldrig, aldrig spela på en pitcher som inte har en klar ide om vad han ska kasta mot vem i sin nästa pitch. Speciellt om han visat sig ha problem mot laget i frågan.

Nate Robertson är en gammal räv, leftie, men hans FB toppar knappt 90mph och det betyder problem mot den power som Phillies har i Howard, Utley osv. En annan sak att tänka på är att detta är Robertsons första start i Citizens park, något som kan leda till extra runs då den arenan är tajt och tillåter inte många misstag och han kommer att spela mot ett lite extra taggat lienup. Å andra sidan gick Nolasco 9 innings igår, så Marlins kan få in sin bullpen i ett tidigare skede. Jag tycker att båda lagens closers är risk.
Umpen är neutral och om nån pitcher squeezas är min gissning lika bra som din, så vi bryr oss inte om det. Vinden ser ut att inte påverka mycket heller.


Så med problemen Hamels har mot Fish och faktumet att han mixtrar med sina pitches, samt att Robertson kan hamna i trubbel, skulle jag som bäst spela över här. Vänta till lineups kommer ut och om det inte vilas bra spelare, ja, varför inte...
Gillar resonemanget, när och var hittar du lineups? sitter å håller knappen över ett 3 units bet på överspelet, Phillies gillar ju att casha på överspel, och gårdagen känns mer som en tillfällighet.
Troliga scenariot är ju att dem är revanchsugna och kommer ut svingades idag mot, som du sa, en lös FB, och dem är trots allt suverän etta i ligan med 78 runs.
Dessutom snittar Marlins höga 5,5 runs per match.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 17:18   #5
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Bara Ibanez saknas från båda lagen, så de är fulltagliga. Eftersom jag skrev så mycket, får jag väl ställa mig till svars.

Phillies o9.5
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 17:23   #6
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
när och var hittar du lineups?
Vanligen en timme innan matchstart kan man se dem på mlb.com, sen finns det bloggar och twittrar som släpper dem lite tidigare

Phillies

Victorino
Polanco
Utley
Howard
Werth
Francisco
Castro
Ruiz
Hamels


Marlins

Maybin
Coghlan
Ramirez
Cantu
Uggla
Paulino
Ross
Sanchez
Robertson
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 17:28   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Bara Ibanez saknas från båda lagen, så de är fulltagliga. Eftersom jag skrev så mycket, får jag väl ställa mig till svars.

Phillies o9.5
Hehe jag köper det hela vägen, å jag går in med 4 uts på den.

Ser gärna att Phillies vinner med typ 10-0, ingen spänning för vare sig överspel eller RL, synd att jag inte kollade i tråden innan jag la Phillies RL, men det var mer baserat på deras Firepower iaf..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 17:29   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Toronto Blue Jays ML @ 1.77 4u (IO Avej)
Toronto Blue Jays -1.5 @ 2.6 1u (IO Avej)
Kansas City Royals team ttl Ö 3.5 @ 1.87 5u (IO Avej)
Chicago White Sox team ttl Ö 3.5 @ 1.89 2u (IO Avej)
Los Angeles Dodgers ML @ 1.61 3u (IO Avej)
Florida Marlins/Philadelphia Phillies O 9.5 @ 1.98 3u (IO Avej)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 17:29   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 4
Standard

Tack för inputen, illen. Känner mig nu lite mindre vilsen i MLB-djungeln.
ukulele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 19:26   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

STL Cardinals -1.5 @ 2.02 2u (IO Avej)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 21:18   #11
jla
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 565
Standard

haha fyfan vilken skitdag. nya tag imorrn
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td