Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-28, 16:38   #31
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Tackar för kommentarerna.. jag vågar inte riktigt posta några bets här eftersom

1 - jag vet inte om matematiken verkligen är ok efter så här få bets eller om det mest rör sig om flyt

2 - jag vill inte att folk ska rygga som om det vore dödssäkra bets och sedan bli sura om det missar

jag ska dock lägga upp ett spread på gårdagens och dagens "torra" tips (med torrt menar jag där jag inte lagt några pengar men bara kör med fejkstålar).

I dag är för övrigt tidiga matchen INGET spel.. jag har valt att helt exkludera bortalag ur mina algoritmer då det inte riktigt verkar funka där (eller, funka och funka, verkar som att procentsatserna bör justeras lite mer för bortalag).
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 16:42   #32
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
Tackar för kommentarerna.. jag vågar inte riktigt posta några bets här eftersom

1 - jag vet inte om matematiken verkligen är ok efter så här få bets eller om det mest rör sig om flyt

2 - jag vill inte att folk ska rygga som om det vore dödssäkra bets och sedan bli sura om det missar
Lägg bara upp så man kan följa hur det går? är ju intressant . Om någon "mindre begåvad" skulle rygga som om det vore dödssäkra bets så får dom ju skylla sig själva, det skulle ju inte vara ditt fel. Skriver du att det är på test dessutom så borde folk förstå att det inte är välbeprövat.

Blir intressant att följa det på något sätt hur du än väljer att göra
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 17:24   #33
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Har nu lagt upp ett spread, men sett till att det inte visas på några listor, utan bara i min profil.

La upp nattens förslag också, men som sagt, ta det med en nypa salt.. vem vet, i natt kanske skiten vänder .
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 17:32   #34
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
Har nu lagt upp ett spread, men sett till att det inte visas på några listor, utan bara i min profil.

La upp nattens förslag också, men som sagt, ta det med en nypa salt.. vem vet, i natt kanske skiten vänder .
Härligt! Ska bli mycket intressant att följa, som du säger så följer jag på avstånd i början tack för att du la upp det!
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td